Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vieläkin vähän flunssaa näyttää olevan. Ei sitten mennä salille.

Ja kun ei pääse salille, niin kaikki muukin tuntuu vituttavan.

Samanlainen tilanne kuin Optiksella ja Cooperilla. Oma äiti on odottanut päätöstä jo yli vuoden, eikä sitä näy...
Mua vituttaa tää flunssa. Vielä päivällä näytti siltä positiivisemmalta, mutta nyt koko kroppaa särkee ja en pysty keskittymään mihinkään :jahas: Toivottavasti saisi nukuttua...

Oman äidin kohdalla saanut vuosia seurata tuota taistelua. Lääkärit sanoo yksiselitteisesti että töitä ei pysty tekemään (selässä välilevynpullistuma niin paha ettei onnistu edes ne toimistotyöt, hyvä kun sängystä pääsee ylös välillä) mutta Kelan lekurit tyrmää päätökset edes potilasta näkemättä!

Ärsyttää kun mutsikin on sitä sukupolvea että duunia on tehty skidistä asti, ikinä ei ole mitään etuja nostettu ja nyt sitten kun on oikeasti vammaantunut niin korvauksia ei saa. Tästä on itse oppinut sen, että täytyy hoitaa asiat niin että on varasuunnitelmia kun vaikka selkä hajoaa, ei noihin Kelan mulkeroiden varaan kannata laskea.

Rehelliset ei pärjää, pitäisi varmaan olla häikäilemätön.
Itse olen kanssa sivusta seurannut läheisen taistelua tota jumalatonta koneistoa vastaan vuosikausia, ei mitään jakoa. Tämä läheinen on osittain tästä taistelusta masentunut vakavasti / kärsii mielenterveysongelmista (ei varmasti mikään suoraan tuon aiheuttamaa, mutta tuo on merkittävästi pahentanut noita) ja saa lopulta varmaan sairaseläkkeen jonkun nuppivian takia.

Olis oikeasti mielenkiintoista tavata tollanen kelan / vast. vakuutusyhtiön - lekuri, joka noita päätöksiä tekee täysin käsittämättömällä tavalla. Pidän noita ihmisiä alimpana pohjasakkana. Käräjäoikeuden tuomari tuomitsee kärsimään rikollisia. Kelan ja vakuutusyhtiöiden lekurit tuomitsee kärsimään rehellisiä, mutta sairastuneita ihmisiä. Ei vittu millanen ihminen tekee tollasta työtä?

Vähän sama kun seurannut sivusta erään toisen läheisen toimeentulotuen hakua. Voi saatana, ihminen tehnyt työtä helvetisti, kerran elämässään tilapäisesti (se vielä helposti osoitettavissa) tuota joutui hakemaan kun duuni meni alta, eikä ollut säästöjä. Eihän sitä myönnetty, koska sossuun piti toimittaa jotain tiliotteita parin kk ajalta. Siis ajalta, jolla kaverilla oli vielä duuni yms. kunnossa, ruvettiin katsomaan että miten silloin on rahaa käytetty, ja laskemaan että mitä pitäisi olla vielä tilillä. Lopulta kaveri ei saanut yhtään mitään.

Sen sijaan veikkaan että rantojen miehen, joka on elänyt sossun tuella viimeiset 10 vuotta tekemättä päivääkään työtä, tiliotteita tuskin kovin tarkkaan syynätään.

Kaveri totes aika hienosti ton episodin jälkeen, kun oli jo taas päässyt "omilleen", ei tosin yhteiskunnan tuella, vaan läheisten. Totes vaan että oppi kyllä sen, että laittaa rahaa säästöön pahan päivän varalle. Mutta sitä ei vittu käsitä, että minkä vitun takia maksaa veroja.

Lisäksi vituttaa tämä vitun flunssa. Kurkku on niin kipeä ettei pysty nielemään kunnolla edes kipulääkkeiden avulla.

Aika vittumaista paskaa on ihmisillä käsillä. Harmittaa oikein teidän puolesta. Varsinkin tollaset paskalääkärit pistää vituttaan. Lääkärin pitäs AUTTAA ihmisiä eikä vittu tehdä niiden elämästä helvettiä.

Itteäni vituttaa yli viikon kestänyt flunssa jossa pää täynnä limaa ja keuhkoissa jotain paskaa mikä ei oikein tule ulos. Hiukan jo helpottanut tosin, mutta koskakohan sitä uskaltas mennä jumppaa?

Tuosta Kelan rumbasta vielä, se on kyllä todella rankka prosessi. En mä itse tiedä selviäisinkö itse tuosta väännöstä, en ihmettele että moni masentuu tuon prosessin aikana tai luovuttaa. Sehän siinä varmaan onkin tarkoitus, hylätään oletuksena kaikki hakemukset ja pitkän väännön jälkeen sitten vasta annetaan periksi -> rahaa säästyy.

Kelan asenne on vielä niin sellainen "mikä suakin nyt muka vaivaa?", se jo ottaa monella rehellisellä ihmisellä koville kun pitää ruveta puolustelemaan, kohdellaan kun valehtelisi. Monesti vielä itse hävetään noita vaivoja ja sitä että jäädään tukien varaan kun on aina töitä tehty.

Tuosta Kelan rumbasta vielä, se on kyllä todella rankka prosessi. En mä itse tiedä selviäisinkö itse tuosta väännöstä, en ihmettele että moni masentuu tuon prosessin aikana tai luovuttaa. Sehän siinä varmaan onkin tarkoitus, hylätään oletuksena kaikki hakemukset ja pitkän väännön jälkeen sitten vasta annetaan periksi -> rahaa säästyy.

Siinä mitään rahaa säästy kun tuon takia pitää olla töissä ihan liian monta tyhjäntoimittajaa. Kelasta voisi potkia puolet pihalle jos nuo käytännöt olisivat nykypäiväiset ja toimivat. Tällä hetkellä se on kuin jokin Tsaarinvallan aikainen laitos.

Voimia teille!

Oma äiti sai reilu vuosi takaperin työkyvyttömyyseläkkeen erääseen vaivaan. Hänellä onneksi tämä prosessi meni suht kivuttomasti läpi.

No tulkitsi vakuutus yhtiökin että töissä tapahtunut vamma ei ole työtapaturma. Eli jos töissä siirrän 20kg esinettä ja siirtäessä polvessa tulee kiertoa ja kipua. Niin se ei ole työtapaturma.

Vittu tätä köhää ja taudin poikasta taas päällä...

Mulla toivottavasti alkaa olla ohi. Vko siinä menny jo. Tuli sekin todistettua ettei auta ceet eikä deet vaikka kuinka vetäs.

Viikko takana flunssassa, kuume on jo hellittänyt mutta kurkku on päivä päivältä kipeämpi. En ole pystynyt koko viikolla syömään yhtään mitään kunnolla, kun ei pysty nielemään. Sain ihan tuhdit kipulääkkeet, mutta tsädäm en voi ottaa niitä kuin illalla, koska sitten ei voi ajaa autoa, ja poika pitää hakea tarhasta autolla (avokin työajat sellaiset ettei pääse hakemaan).

No tuo ongelma poistui viime yönä puolilta öin kun poika rupesi oksentamaan, ja oksens parin minuutin välein neljään asti. Ai että oli herkkua, mikään ei voita sitä fiilistä kun itse vitun kipeänä lähdet viemään lasta kylppäriin pesulle keskellä yötä, itse yltäpäältä oksennuksessa, ja astut matkalla koiran jätöksiin (meillä on muutaman kk ikäinen koira joka tekee vielä sisälle). Se se on kuulkaas jotakin, ai että oli herkkua. Olo oli kuin kuninkaalla.

Avokki just heitti että sitten onkin hauskaa jos saan tähän vitun kurkkupaskan (josta taas tänään lekuriin) päälle oksennustaudin. En pysty syömään mutta ei kuin byyttaamaan. Odotan innolla. Perjantaina olis pikkujoulutkin, taitanee jäädä väliin. Vitun vittu.

"vituttaa niin ankarasti".

Hei!
Päätin tulla tänne nyt sitten avautumaan kun ei muuta sopivaa triidiä siihen löytynyt. Ilmeisesti tämä on sellainen johon saa kaikesta avautua. Istun tällä hetkellä kirjastossa phtien mitä töitä sitä tulisi tehdä. Vajosin jo niin alas ,että pistin mieshuora ilmoituksen menemää, josko sieltä joku mature sitten tulisi tarjoten rahaa seksistä. Omasta mielestäni suomen työvoima suuntautuminen on tällä hetkellä päin persereikää, demarit eivät ole hoitaneet pätkääkään yhtesikunnan työvoimapoliittisia asioita :curs: Rehellistä työtä on niin saata*** vaikea saada mistään, mielessä on käynyt jopa kioskien ryöstö kun hommasta
ei tule mitään :dance: Tällä hetkellä vain piereskelen ja röyhtäilen niin lujaa ,että ohikulkijat mulkkaavat, meikää ei kiinnosta, Suomihan on vapaa maa, jos ei krt töitä tipu niin meikäläinen trollaa menee niin lujaa lystää. Kelakin kusettaa päin näköö, vetää vitusti rahaa välistä. :( Youtubekaan ei hyväksynyt minun pistämääni paskannus clippiä sinne ,jotta oisin sen voinut linkittää tuonne bulkkaus triidiin, missä ihmiset keskustelevat vatsa/peräsuoli ongelmistaan.

Tässä tämän päivän purnaukset Suomen demokratiasta! Täytyy varmaanki pyrkiä kunnanvaltuustoon päättämään asioista kun Vihervaltuusto ei tiedä hevon vit**kaan mistään :rock:

Vittujen kevät. Koira pitäs saaha 100km päähän Ouluun eläinlääkärille mutta vitun sovitut kyyditki peruuntuu. Koko puhelimen lista soiteltu jo läpi, eikä saatana kukaan lähe maksua vastaan käyttämäänkään...

Sovittu kyytikin peru sen takia, että on paska sää. Mulle sano, että "sovittua menoa, jota ei nyt voi perua" ja toisesta lähteestä kuulin, että vitut ole mitään menoa, ei vaan jaksa lähtä.

Saatana.

Vituttavaa olla taas lievästi kipeänä, kuumetta ei juurikaan, mutta vie voimat kokonaan ja joka rööri tukossa. Ei välttämättä pitäisi olla töistäkään poissa, mutta eilinen päivä tässä kunnossa oli jo todella raskas. Sähkärinä pitäisi olla laittamassa johtoa seinän sisään, mutta totesin, että lienee parempi jäädä tässä vaiheessa jo lepäilemään, jos sattuisi paranemaan vähän nopeammin eikä tarvitsisi kokea taas sitä kahden viikon on/off-kuumeilua. Onneksi työnantaja on tällaisissa tapauksissa reilu. Jollain tavalla vaan omatunto painaa, mutta minkäs sille mahtaa, että flunssa vie kunnon eikä kunnollinen kuume muutenkaan nouse kuin harvoin sairaana ollessa.

Back
Ylös Bottom