Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku perkeleen lähentäjä/loitontaja/työntäjä/vetäjä/mikälie kipeä jolloin kyykkääminen ei onnistu ellei halua tehdä irstaita pyllistyksiä. Joko minun keho ei ole tehty fyysiseen rasitukseen tai paskat geenit tai vaihtoehtoisesti huono lihashuolto. Epäilen jälkimmäistä... Paska laji kumpainenkin.

Ei nyt vituta varsinaisesti, mutta kamala fiilis. Muutin tänään uuteen asuntoon uusien ihmisten kanssa. Tää paikka on mukava, mutta en voi sille mitään, mutta ikävöin vanhaa asuntoani/ihmisiä yli kaiken... niistä ihmisistä tuli mun perhe ja todella läheisiä. Se oli mulle koti alusta alkaen ja muut teki kaikkensa mun eteen, jotta viihtyisin ja mä heidän, jotta olisi mukavaa yhdessä. Mun elämä oli rentoa, ei stressiä, ei rahahuolia, paljon ystäviä(+muutama tunti opiskelua päivittäin). Nyt kuitenkin todella joudun seisomaan omilla jaloillani ja huomaa varsinkin, että omaa puolta on vain opittava pitämään. Sain jo äsken väitellä ties kuinka kauan työnantajan kanssa siitä, että en aio tehdä ilmaisia työtunteja, vaikka työnantajan mielestä kevyt työ ei ole työtä(wtf??!), no sain tahtoni lävitse ja nyt ihan inhimilliset työajatkin. Alussa yritti saada työskentelemään lähes 12tuntia päivässä, no way.

Mut jotenkin vaan tuntuu, että se vanha turvaverkko on nyt kokonaan poissa. Ei ketään kenen kanssa iltaisin istua ja jutella päivän asioita, nauraa kaikelle, tehdä kaikkea hauskaa ja vain hengailla. Kai tää kuuluu tähän aikuistumiseen ettei aina voi ikuisesti nojata johonkuhun aikuiseen, mutta silti kamalan pelottavaa. Toki mä voin aina silloin tällöin käydä moikkaamassa näitä ihmisiä ja olla kontaktissa, mutta se on täysin eri asia kuin istua samassa aamupalapöydässä ja olla kotonansa.

kai tää tästä:(

Tää on pelottavaa ja kamalaa. Tai sitten oon vaan niin väsynyt, että kaikki pikkujutut saa aikaan tälläset kauheet vitutus-fiilikset:-/

Perkeleen koira !

Kävin vaihtamassa muksulle vessassa vaipan ja tämä kusipää kävi syömässä keittiöstä MUN aamupala pullat. Ex käydessään jurissa syötti pussillisen tolle pullia, niin ei ihme miksi niitä varastelee.

Sai kyllä mitä halusi :curs:

Näin krapulapäivänä vituttaa kaikki panemattomat pinpit. Tai no, etenkin yks.

Sen lisäksi vituttaa edessä oleva kahden viikon leirihelvetti. Hyi saatana.

Muija vituttaa ja huolella. Se käytännössä ottaen asuu mun tykönä ja on maailman epäsiistein ihminen. Ei vittu voi olla niin ylivoimasta oppia kantamaan roskat roskiin, petaamaan sänky (se jää nukkuun vielä ku lähen töihin), tiskata astioita edes sillon tällön jos syö mun maksamia ruokia. Oon yrittäny nätisti jo 3kk puhua että mun kämppä, mun säännöt joista voi toki neuvotella. Mutta jos roska jää siihen paikkaan (sohva, lattia, sänky whatever) jossa se kädestä irroitetaan, niin ei vittu. Itsehän en voi sietää sen kämppää ku se ja sen kämppikset saa aikaseksi siivota kerran kahteen kuukauteen. Kummiski 20-vuotias ni luulis että osais jo olla siistinä, ja jos ei, niin kunnioittas ees toista sen verran.

Jos ei huutamalla(kaan) mene asia perille, niin haku päälle jumalauta.

Muija vituttaa ja huolella. Se käytännössä ottaen asuu mun tykönä ja on maailman epäsiistein ihminen. Ei vittu voi olla niin ylivoimasta oppia kantamaan roskat roskiin, petaamaan sänky (se jää nukkuun vielä ku lähen töihin), tiskata astioita edes sillon tällön jos syö mun maksamia ruokia. Oon yrittäny nätisti jo 3kk puhua että mun kämppä, mun säännöt joista voi toki neuvotella. Mutta jos roska jää siihen paikkaan (sohva, lattia, sänky whatever) jossa se kädestä irroitetaan, niin ei vittu. Itsehän en voi sietää sen kämppää ku se ja sen kämppikset saa aikaseksi siivota kerran kahteen kuukauteen. Kummiski 20-vuotias ni luulis että osais jo olla siistinä, ja jos ei, niin kunnioittas ees toista sen verran.

Ei kunnioituksen hiventä. Laita se ruotuun.

Massailemisen (aan pisteilla) ihannointi kuvottaa. Teen kohta threadin "Alyssa elaa 1000kalorilla 3 viikkoa". Ihan yhta tervetta kuin painvastainenkin, mutta veikkaan etten saisi kovinkaan paljon kannustusta.

Onko muijasi hyvännäköinen?

voi vitun vittu. Just kun on saanu dietin mukavasti alkamaan niin rupee flunsaa puskemaan päälle :curs: :curs:
mitenköhän tän sais nyt taltutettua ennen kuin virus pääsee riehumaan kunnolla?

Sattuipa ja tapahtuipa eilen illalla baarissa. Lähettiin yhen frendin ( muijan ) kaa baarii ja siinä tuli pilkkuun astia heiluttua ja juteltua yhdessä, kunnes hän narikassa löysi jonkun miehen ja lähti tämän kanssa kotia. Nakersi hieman kävellä 5 km vesisateessa, kun tiet ovat umpi jäässä.

Back
Ylös Bottom