vituttaa kun on niin saatanan tylsää eikä mitään tekemistä
Hankkiudu perheelliseksi, niin tuo vitutus kyllä häviää

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituttaa kun on niin saatanan tylsää eikä mitään tekemistä

Hankkiudu perheelliseksi, niin tuo vitutus kyllä häviää![]()
Muija vituttaa ja huolella. Se käytännössä ottaen asuu mun tykönä ja on maailman epäsiistein ihminen. Ei vittu voi olla niin ylivoimasta oppia kantamaan roskat roskiin, petaamaan sänky (se jää nukkuun vielä ku lähen töihin), tiskata astioita edes sillon tällön jos syö mun maksamia ruokia. Oon yrittäny nätisti jo 3kk puhua että mun kämppä, mun säännöt joista voi toki neuvotella. Mutta jos roska jää siihen paikkaan (sohva, lattia, sänky whatever) jossa se kädestä irroitetaan, niin ei vittu. Itsehän en voi sietää sen kämppää ku se ja sen kämppikset saa aikaseksi siivota kerran kahteen kuukauteen. Kummiski 20-vuotias ni luulis että osais jo olla siistinä, ja jos ei, niin kunnioittas ees toista sen verran.
Jos ei huutamalla(kaan) mene asia perille, niin haku päälle jumalauta.
Muija vituttaa ja huolella. Se käytännössä ottaen asuu mun tykönä ja on maailman epäsiistein ihminen. Ei vittu voi olla niin ylivoimasta oppia kantamaan roskat roskiin, petaamaan sänky (se jää nukkuun vielä ku lähen töihin), tiskata astioita edes sillon tällön jos syö mun maksamia ruokia. Oon yrittäny nätisti jo 3kk puhua että mun kämppä, mun säännöt joista voi toki neuvotella. Mutta jos roska jää siihen paikkaan (sohva, lattia, sänky whatever) jossa se kädestä irroitetaan, niin ei vittu. Itsehän en voi sietää sen kämppää ku se ja sen kämppikset saa aikaseksi siivota kerran kahteen kuukauteen. Kummiski 20-vuotias ni luulis että osais jo olla siistinä, ja jos ei, niin kunnioittas ees toista sen verran.
Jos ei huutamalla(kaan) mene asia perille, niin haku päälle jumalauta.
Onko muijasi hyvännäköinen?
Ei jumalauta oikeesti. :DKohta 2:35 huomaa, mistä kiekot on tehty ku se vääntyy maaha osues. :D
Siis http://www.youtube.com/watch?v=BDDyxXyf6UU .