Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosi henkilökohtaisia juttuja.Miksi?
Tosi henkilökohtaisia juttuja.
Usko pois, tämä on.Mikään ei ole liian henkilökohtaista pakkiksella jaettavaksi!
Vaimo sai tietää roinauksesta ja hän on nyt sitä mieltä että ero tuli. Himppusen meinaa vituttaa.
No eiköhän suurin osa naisista (ehkä punttimimmejä lukuunottamatta) reagoisi noin, ainakin alkuun. Joko helpottaa ajallaan tai sitten ei. Riippuu myös hyvin paljolti siitä mitä kautta nainen asiasta kuuli, mahtoiko tikru kertoa asiasta itse vai lauloivatko kenties pikkulinnut...No helvetti. Ihme nipotusta saatana.
No eiköhän suurin osa naisista (ehkä punttimimmejä lukuunottamatta) reagoisi noin, ainakin alkuun. Joko helpottaa ajallaan tai sitten ei. Riippuu myös hyvin paljolti siitä mitä kautta nainen asiasta kuuli, mahtoiko tikru kertoa asiasta itse vai lauloivatko kenties pikkulinnut...
Minulta sai tietää asian. Melko tiukka reaktio siihen nähden että juuri pari pv aikasemmin oli hehkuttanut kuinka mä oon ollu paljon paremmalla tuulella jne kuinka on ollu niin ihanaa.
On se kivaa kun ennakkoluulot on noin kovat.
250mg/w sustaa ei taida ihan pystyä huumeisiin vertaamaan. Mutta ymmärrän kyllä pointin.
Ei kai se auta ku myöntää tappionsa ja lopettaa tää leikki tähän. Onneks ei kerenny vetästä ku 3 sustaa.

250mg/w sustaa ei taida ihan pystyä huumeisiin vertaamaan. Mutta ymmärrän kyllä pointin.
Ei kai se auta ku myöntää tappionsa ja lopettaa tää leikki tähän. Onneks ei kerenny vetästä ku 3 sustaa.