Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Postissa tuli kirje, että vuokra nousee 576e -> 608e. Kun muutin tähän kämppään marraskuussa 2010, niin vuokra oli 540e. Ihan kivaa vauhtia Sato nostaa vuokraa...

Vituttaa kun päivän virkein aika menee töissä ja loppu päivä menee helvetimoisessa usvassa. Töiden ja treenien jälkeen väsyttää niin paljon, että joutuu oikein sinnittelee kymmeneen asti, joka on pikkupoikien nukkumaanmeno aika. Sit aamulla väsyneenä ylös ja sama paska alusta. "Kaksi päivää seitsämästä, elän tästä elämästä".

Vitun alakerran pälli , piti mennä äsken toisen kerran kuukauden sisällä valittaan melusta. Okei kello ei ole vielä kymmentä mutta mä haluan olla himassa ilman että naapurista hakkaa basso. Vielä kerrankin niin kantelen isännöitsijälle.

Tänään sain tilaamani sälekaihtimet. Kaihtimet oli pakattu aaltopahviin ja teippiä oli kääritty vitusti ympärille. Otin mattoveitsen ja aloin varovasti leikkaamaan teippejä, niin naps ja kaihtimen naru poikki. :curs:

Soitin myyjäliikkeeseen ja haukuin että kaihtimet oli paketoitu päin vittuja, kun ne narut oli heti teippien alla just siinä luonnollisimmassa teippien katkaisukohdassa.

Saakohan noita naruja ite vaihettua, tai paljokohan tommosen korjauttaminen maksaa?

Ei tämä koulun työharjoittelu ole sittenkään ollut niin mukavaa ja kiinnostavaa kuin olin etukäteen odottanut. Noh... onneksi loppuu joulukuun puolivälin jälkeen, ja pääsen oikeisiin töihin pariksi viikoksi.

Olin menossa jo toisessa tallennuspaikassa kun huomasin, että kukkaro on täynnä. 600 rupeesia. Ei hitto, olisi pitänyt ennen temppeliin menemistä ostaa jotakin kallista. Kaiken lisäksi heitin itseäni pommilla päähän ja jouduin juomaan yhden parannuspullon.

Nyt törmäsin samaan ilmiöön kun 5 vuotta sitten, eli työ+ muut asiat vituttaa niin paljon etten saa nukuttua. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin kohta rupee kurkkua ahdistaan ja närästämään, viimeks tunne jatkui vuoden putkeen. Edellisellä kerralla ratkaisin asian rupeamalla opiskelemeen, mitähän nyt keksis.

Se on muuten hauska fiilis kun 24/7 on tunne, että kurkussa puristaa joku ja yölllä herää parin tunnin unien jälkeen niin kovaan vitutukseen, että tekis mieli ruveta huutamaan. Onneks noita töitä on enää 9kk jäljellä.

No helvetti. Ihme nipotusta saatana.
No eiköhän suurin osa naisista (ehkä punttimimmejä lukuunottamatta) reagoisi noin, ainakin alkuun. Joko helpottaa ajallaan tai sitten ei. Riippuu myös hyvin paljolti siitä mitä kautta nainen asiasta kuuli, mahtoiko tikru kertoa asiasta itse vai lauloivatko kenties pikkulinnut...

No eiköhän suurin osa naisista (ehkä punttimimmejä lukuunottamatta) reagoisi noin, ainakin alkuun. Joko helpottaa ajallaan tai sitten ei. Riippuu myös hyvin paljolti siitä mitä kautta nainen asiasta kuuli, mahtoiko tikru kertoa asiasta itse vai lauloivatko kenties pikkulinnut...

Minulta sai tietää asian. Melko tiukka reaktio siihen nähden että juuri pari pv aikasemmin oli hehkuttanut kuinka mä oon ollu paljon paremmalla tuulella jne kuinka on ollu niin ihanaa.

On se kivaa kun ennakkoluulot on noin kovat.

Minulta sai tietää asian. Melko tiukka reaktio siihen nähden että juuri pari pv aikasemmin oli hehkuttanut kuinka mä oon ollu paljon paremmalla tuulella jne kuinka on ollu niin ihanaa.

On se kivaa kun ennakkoluulot on noin kovat.

Sinun täytyy asettua vaimosi asemaan! Suurinosa "tavallisista" ihmisistä rinnastaa roinaamisen huumeiden käyttöön!
Mitä sinä ajattelisit jos vaimosi kertoisi käyttävänsä amfetamiinia, vaikka siksi kun se potkii paremmin?!?
Mikäli vaimosi ei muuta kantaansa, palauttavat päälle ja vittuun siitä oravanpyörästä!

250mg/w sustaa ei taida ihan pystyä huumeisiin vertaamaan. Mutta ymmärrän kyllä pointin.

Ei kai se auta ku myöntää tappionsa ja lopettaa tää leikki tähän. Onneks ei kerenny vetästä ku 3 sustaa.

Muistaakseni tikrulla taisi olla vielä pari muksuakin. Nyt vaan sit priorisoimaan: muija, lapset ja terveellinen elämä vs. Muija ja muksut maailmalla, zysseli:mäinen guidokroppa ja siideripissiksiä facebookin kaverilista täynnä.

250mg/w sustaa ei taida ihan pystyä huumeisiin vertaamaan. Mutta ymmärrän kyllä pointin.

Ei kai se auta ku myöntää tappionsa ja lopettaa tää leikki tähän. Onneks ei kerenny vetästä ku 3 sustaa.

Olet viisasmies! Sitäpaitsi pääset hyväänkuntoon ilman steroidejakin :)

Viisas päätös.

Muutaman kuukauden ollut erossa masennuslääkkeistä ja taas tuntuu siltä että kohta menee huonosti.... voi vit....

Back
Ylös Bottom