Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Meni mave niin huonosti että meinasin heittää limput seinään, onneksi vielä on järjenrippeitä jäljellä.

Onnistuin kolauttamaan faijan autolla, oikean eturenkaan kanttareeseen ja pölykapseli hieman sökönä...
Toivottavasti koko rengas ei vioittunut, jolloin ongelma onkin hieman isompi!

Mun sheikkerissä on teksti kyljessä, "Proelite", siinä lukee.

Jostain ihme syystä tänään muste, jolla teksti on kirjoitettu päätti muuttua uudelleen juoksevaksi, ja kädet on ihan sinimustat. On kyllä vähän WTF-olo nyt.

Iskällä auto paskana joten en oo päässy koko viikonloppuna liikkumaan mihinkään, kukaa ei oo vastannu puhelimee tänää eikä eilen, kaikki sovitut jutut on menny vituillee koska ihmiset peruu ihan viime tingassa kahvitteluja ym sovittuja menoja. tosi kivaa ku kuitenki kerran kuukaudessa oon täällä päin eikä kukaa voi sit just sillo nähä ku oon täällä ja sit ruikutetaa ku asun niin vitun kaukana, eikä koskaa nähä. Vittu. Muutan koht ihan vittuillessaa viel kauemmas.

Töissä niin perkeleen kiireistä, että ei ehdi näkemään morsiankokelasta ollenkaan, puhelimen avulla parisuhteen rakentaminen on hyvinkin perseestä. Tällä viikolla nähnyt kerran, toivottavasti ensi viikolla näkisi vähän enemmän ja olisi vähän :pano: hommia. Perkele. Eniten vituttaa se, että tämä on oikeasti huippu emäntä, jonka kanssa voisi suunnitella vähän pidempääkin juttua, saa nähdä miten käy.

Leukaan sattuu... ei pitäs varmaan nukkua poski tyynyä vasten ja käsi tyynyn alla. Tosta ainakin luulis johtuvan.

EDIT: Parina aamuna siis ollut tuo.

Leukaan sattuu... ei pitäs varmaan nukkua poski tyynyä vasten ja käsi tyynyn alla. Tosta ainakin luulis johtuvan.

EDIT: Parina aamuna siis ollut tuo.
Narskuttelet varmaankin hampaita nukkuessasi, jolloin leuka menee jumiin ja hampaat kuluu. Itsellä on samaa vaivaa ja olen ehtinyt muutaman hampaan kuluttamaan jo aika reilusti sekä myös leuan välilevyt tullu pureskeltua löysäksi. Kipi kapi hammaslääkärille ja purentakiskoa teettämään, niin säästyy hampaat ja leuka. Ja on kiva herätä aamulla, kun päätä ei särje ja leuka on levännyt!

Joku vatsaflunssa tarttui viikonloppuna ja pakki ripulilla ja joka lihasta jomottaa niin että treenit jää väliin suosiolla vähäksi aikaa!
Nukuttua tuli huonosti ja voimaton olo ja taitaa paino pudota jo tää pitkään jatkuu...

Täällä tarttui flunssa viikonloppuna, vaikka mitenkään en vilustuttanut itseäni. Treenit jää välistä ja sen lisäksi opintoihin liittyviä askareita olisi vaikka muille jakaa. Vituttaa kyllä ankarasti :curs: No kai sitä vois mussuttaa suklaata kun ei tuo ruokakaan maistu millekään..

Vuoden suurin vitutus oman idiotismin takia. 2 palkkaa tulossa vielä tänävuonna ja tuloraja näköjään napsahtanu. Maksellaan sitten loput lisäprosentilla. Onneks veronpalautukset vähän jeesaa mutta sen piti alunperin olla ylimäärästä.

Vituttaa edelleen se kun auton takaikkuna lyötiin paskaksi ja autosta vietiin soitin. Se yhteiskunnan saasta saa soittimesta enintään 50 euroa.

Minä olen menettänyt tämän takia työaikaa, paljon rahaa sekä verta (lasinmurusista takapenkillä).

Sinä joka sen teit, kai tajuat ettei sinusta tule ikinä yhtään mitään. Jos näen sinut tai jonkun muun kaltaisesi pohjasakan edustajan hajottamassa kunnon kansalaisen (jota voi myös ihmiseksi kutsua, toisin kuin sinua) työllä ansaitsemaa omaisuutta, lyön sinua todella kovaa, monta kertaa.

Back
Ylös Bottom