Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niisk...:(Vituttaa niin ankarasti jäädä (todennäköisesti) 165cm tapiks :jahas:
Tiedän kyllä, että syvät lihakset on erilaisia ja niitä treenataan erilailla, mutta jos on rikkonut selän niin pahasti että valvoo kivun takia muutaman kuukauden, niin silloin ei kyllä pysty tekemään kyseisiä rajusti nykiviä liikkeitä mitä se mies teki. Toki osa noista liikkeistä voisi jopa auttaa..Se kaveri oli aivan selvästi tekemässä aselän syviä lihaksia vahvistavia harjoituksia, varmaan jotenkin selkä rikki äijällä. Ne syvät lihakset on aivan erilaisia kuin normi hauikset sun muut, osittain ei-tahdonalaisia, eikä niitä edes pysty treenaamaan millään normi painoilla tai liikkeillä. Usein niiden treenaaminen onkin pelkkää tuntuman hakemista ja hermottamista aivan ihme liikkeillä. Riko selkäs kunnolla niin alkaa ketkuttelut kummasti kiinnostaa muutaman kivuissa valvotun kuukauden jälkeen...
Pakko nyt päästä sanomaan, että en mää tommosta sanois, jos en tietäs. Ei, en ole todellisuudesta irtautunut, mutta jos näkisit tuon otuksen tositoimissa, niin rupeaisit varmasti itsekin nauramaan moisille väitteille. Jos agressiivista käytöstä olis, niin se kyllä laitettas kuriin.
Aggressiivista käytöstä ei tarvitse olla, joku asia, esimerkiksi äkkinäinen kipu, voi laukaista aggression silmänräpäyksessä.
JEEES meikä on pitkäjalkanen ja siitä johtuen myös pitkäpolvinen, aaah sitä hajoilun määrää kun joku koittaa tunkea siitä ohi :D. Parastahan siinä on, ettei asiasta voi oikein valittaa. Toki minä koitan aina antaa tilaa niin pajon kuin pystyn, mutta enhän mä todellisuudessa kykene paljoa paskaakaan sitä antamaan muutenkin ahtaassa junassa. Vittuunnu siis rauhassa, mä nauran :hyvä:Ruuhkajunat ovat perkeleestä ja niissä täyteen ahdetut penkit,pitkäpolviset kanssamatkaajat,v*rolaiset raksajätkät ja pahanhajuiset s*malit.
Jota tuskin tässä tapauksessa on käynyt. Rakettitieteily koirista ja siitä päteminen on niin turhaa. Eiköhän omistaja koiransa tunne parhaiten.
Hän puhui yleisesti. Ei ole rakettitieteilyä huomauttaa että jokainen koira voi purra. Omistaja ei tässä tilanteessa pysty näkemään asiaa puolueettomasti.

Ei ei ei tämähän on sitä normaalia tasa-arvoa. Mutta jos 4 kuudesta on miehiä, on parasta varautua syrjintähaasteeseen.Hain Eduskunnan Tietopalvelusihteerin paikkaa. Hakuprosessi kesti varmaan 3kk ja nyt haastatteluihin kutsuttiin 6 tyyppiä, kaikki naisia. Vissiin sitä yhdensuuntasta tasa-arvoa.![]()
Kalajoen Hiekat vois vaihtaa nimekseen "Dissataan Timoa niin paljon, kuin ehitään 22 minuutin aikana". Tosi kiva kattoa telkkarista, ku siel kailotetaan miten paska jätkä muka olen.
Kalajoen Hiekat vois vaihtaa nimekseen "Dissataan Timoa niin paljon, kuin ehitään 22 minuutin aikana". Tosi kiva kattoa telkkarista, ku siel kailotetaan miten paska jätkä muka olen.