Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Taas pullahti välilevy selästä, voi vitun vitun vittu. Oiskoha nyt jo kuudes kerta, ku toi menee. Lääkärit ei tietenkää muuta tee ku anna panacodia toho, mut ei siitä oikee apua ole.

Oletan että kyssaselka tarkoitti alaselän pyöristymistä mikä ei ole mavessa hyvä asia.

Se kaveri oli aivan selvästi tekemässä aselän syviä lihaksia vahvistavia harjoituksia, varmaan jotenkin selkä rikki äijällä. Ne syvät lihakset on aivan erilaisia kuin normi hauikset sun muut, osittain ei-tahdonalaisia, eikä niitä edes pysty treenaamaan millään normi painoilla tai liikkeillä. Usein niiden treenaaminen onkin pelkkää tuntuman hakemista ja hermottamista aivan ihme liikkeillä. Riko selkäs kunnolla niin alkaa ketkuttelut kummasti kiinnostaa muutaman kivuissa valvotun kuukauden jälkeen...
Tiedän kyllä, että syvät lihakset on erilaisia ja niitä treenataan erilailla, mutta jos on rikkonut selän niin pahasti että valvoo kivun takia muutaman kuukauden, niin silloin ei kyllä pysty tekemään kyseisiä rajusti nykiviä liikkeitä mitä se mies teki. Toki osa noista liikkeistä voisi jopa auttaa..
Mullakin on ongelmia alaselän kanssa, ja jos tekisin joitakin samoja riuhtovia liikkeitä mitä se mies teki, niin pahempaan suuntaan kyllä menisi.

Pakko nyt päästä sanomaan, että en mää tommosta sanois, jos en tietäs. Ei, en ole todellisuudesta irtautunut, mutta jos näkisit tuon otuksen tositoimissa, niin rupeaisit varmasti itsekin nauramaan moisille väitteille. Jos agressiivista käytöstä olis, niin se kyllä laitettas kuriin.

Aggressiivista käytöstä ei tarvitse olla, joku asia, esimerkiksi äkkinäinen kipu, voi laukaista aggression silmänräpäyksessä.

Ruuhkajunat ovat perkeleestä ja niissä täyteen ahdetut penkit,pitkäpolviset kanssamatkaajat,v*rolaiset raksajätkät ja pahanhajuiset s*malit.
JEEES meikä on pitkäjalkanen ja siitä johtuen myös pitkäpolvinen, aaah sitä hajoilun määrää kun joku koittaa tunkea siitä ohi :D. Parastahan siinä on, ettei asiasta voi oikein valittaa. Toki minä koitan aina antaa tilaa niin pajon kuin pystyn, mutta enhän mä todellisuudessa kykene paljoa paskaakaan sitä antamaan muutenkin ahtaassa junassa. Vittuunnu siis rauhassa, mä nauran :hyvä:

Ffffuuuuuuuuuu... Menin aamulla koneelle hiukan säätään paria juttua ja 15h myöhemmin tajusin, että siinä se päivä menikin. Salihousut sain jalkaan kyllä aamupäivällä, mutta jäi sitten lähtemättä ko eka oli nälkä, sitten söin eikä voinu, sitten piti säätää yks juttu vielä koneella ja sitten olikin taas nälkä ja sitten ei voinu ja sitten piti taas säätää ja sitten kello oli 23.

Vittu mä olen toisinaan saamaton paska.

Äjjäyttipä ankaran kurkkukivun päälle. Nukahdin pienessä kuumeessa noin 22:30 ja nielemisen vaikeus herättää jo 23:50. Luulin jo että on aamu sentään, mutta että noinkin juhlalliset unet takana. Nooh, tässä nyt odotellaan aamua ja reenit tykkää.

Jota tuskin tässä tapauksessa on käynyt. Rakettitieteily koirista ja siitä päteminen on niin turhaa. Eiköhän omistaja koiransa tunne parhaiten.

Hän puhui yleisesti. Ei ole rakettitieteilyä huomauttaa että jokainen koira voi purra. Omistaja ei tässä tilanteessa pysty näkemään asiaa puolueettomasti.

Tässä olis nyt uusinnan paikka. Ja sekös vituttaa. Ehkä vaan lähden ulos ilman sen kummempia suunnitelmia.

Hän puhui yleisesti. Ei ole rakettitieteilyä huomauttaa että jokainen koira voi purra. Omistaja ei tässä tilanteessa pysty näkemään asiaa puolueettomasti.

Olet oikeassa tässä asiassa, mutta olisiko sinun mielestä oikein olla edes kertomatta, jos jonkun koira puree. Tässä tapauksessa koirani ei purrut, vaan innostuksissaan kävi tervehtimässä, josta sain kuulla välikäden kauttaa päällekarkaamisena... Jos koira olisikin purrut, niin onko sillä hevonvitun väliä, koska kukaan ei olisi kertonut, enkä olisi päässyt antamaan palautetta koiralle...

Hain Eduskunnan Tietopalvelusihteerin paikkaa. Hakuprosessi kesti varmaan 3kk ja nyt haastatteluihin kutsuttiin 6 tyyppiä, kaikki naisia. Vissiin sitä yhdensuuntasta tasa-arvoa. :rolleyes:

Vituttaa lukion oppilaskunnan hallituksen hommat. Ihan ilosesti oon mukana noissa koulussamme duunattavissa hommissa ja näin. Mutta taannoin koulussa kävi lukiolaisten liitosta vierailija, joka selitti helvetisti piiritoiminnasta ja koko liiton toiminnasta ja ylipäätänsä kaikesta lukiolaisten liiton toiminnasta. Nyt sitten kaikki muut meidän hallituksen jäsenet on ihan kiihkossa tosta hommasta, että pitää laukkoa 16 kertaa kuukaudessa pitkin Suomea liittokokouksissa ja piirikokouksissa ja kaikissa vitun kissanristiäisissä jossa järjestäjänä on lukiolaisten liitto.
Ainoa vaan, että mua ei vois vähempää kiinnostaa, miten jollain Pertti Perusjätkällä menee Parkanon lukiossa, niin miks vittu mun pitäs sitten muiden asioita kiertää järjestämässä ympäri Suomea... Sitten muut laukkoo noilla reissuilla ja ite jään kouluun opiskelemaan ja saan kuulla hirveää vittuilua siitä, miksen ollut, jäit paljosta paitsi, yms. yms. KAI MÄÄ NYT VITTU OISIN MUKAAN LÄHTENY JOS KIINNOSTAS.
Haluan vielä korostaa sitä, että ihan mukavaa olla mukana oman koulun sisäisessä hallitustoiminnassa, mutta tuo "Nyt laitetaan kaikkien Suomen lukiolaisten asiat kondikseen"-henki ei iske meikään. En oo ees lukiolaisten liiton jäsen ja omassa koulussa on asiat aivan tarpeeks hyvin...

Tänään menin lounaalle kun piti olla janssoninkiusausta.. katsoin sit lapusta niin vittu 3g proteiinia.. siis voi helvetti, katsoin sitä "kiusausta" ja se oli pelkkää vitun perunaa.. jos oisin ottanu sen sallitun yhden kauhan niin siihen ois ehkä säkällä tullut yks pieni kalanpalanen. Jouduin vetään sit jotain kuppasia broileripyöryköitä joista ei tullut ku vihaseks.. siis oikeesti vittu mitä paskaa. Meinasin kirjottaa vitun katkeraa palautetta sinne mutten jaksanu. Salaatit oli kans täyttä paskaa. Tää on aina vakiosettiä syksyllä.

Hain Eduskunnan Tietopalvelusihteerin paikkaa. Hakuprosessi kesti varmaan 3kk ja nyt haastatteluihin kutsuttiin 6 tyyppiä, kaikki naisia. Vissiin sitä yhdensuuntasta tasa-arvoa. :rolleyes:
Ei ei ei tämähän on sitä normaalia tasa-arvoa. Mutta jos 4 kuudesta on miehiä, on parasta varautua syrjintähaasteeseen.

Kalajoen Hiekat vois vaihtaa nimekseen "Dissataan Timoa niin paljon, kuin ehitään 22 minuutin aikana". Tosi kiva kattoa telkkarista, ku siel kailotetaan miten paska jätkä muka olen.

Back
Ylös Bottom