Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Annie Stark sanoi:
Vituttaa se, että pitää luottaa ihmisiin ni miljoonalla, vaikka kukaan ei näytä loppupeleissä olevan sen arvoinen. Tänään opin:luota vain ja ainoastaan itseesi.Ja että rakasta vain itseäsi ja että ole vain itsesi ystävä.

Katkerasti tuon kokeneena olen oppinut että pitää suhtautua ihmisiin hieman epäilevästi ja antaa niille tilaisuus hankkia se luottamus ja arvostus. Kyllä se sitten joidenkin kohdalla loksahtaa asiat niin että jonkinlaisen luottamksen voi heille myöntään.

Akuutti ketutus: Miksei kukaan siivoa täällä!

Ja tässä ei sitten huomioida sitä, että olen kotiäiti, ja se kuuluis jotenkin toimenkuvaan. Mä vihaan syvästi siivoamista ja tää kämppä kaipais fiksailua ja mä en kykene ottamaan imuria kaapista tai laittamaan tavaroita paikoilleen.

Vieraita tulossa tänään ja täällä on hilpeä hävityksen kauhistus.

Potuttaa olla maailman laiskin ja aikaansaamattomin ihminen.

Vituttaa Roinan+vaatteiden hakureissu itänaapuriin ammattitaitoisen oppaan"kaveri" kera lopputulos 300 euroa meni rahaa eikä ollut roinista tietoakaan ja nyt on pari liian pientä paitaa kaapissa. ou jee.

Kesälle ei löydy duunia ei sitten millään.. Perkele!

Tämä se osaa vituttaa...

Implant sanoi:
Kesälle ei löydy duunia ei sitten millään.. Perkele!

Tämä se osaa vituttaa...

Nytkö jo etsit töitä? :lol2: Eikö ole vielä liian aikaista?

Minulle taas tulee tulvimalla kesätöitä. Enk ätiijä miten niitten kanssa toimin. Ensi ke taas työhaastatteluun. Saas nähä mitä teen. Pitää kai ottaa sellainen kesäduuni jota voi sitten jatkaa opiskelujen ohessa... Ennen ei ole millään saanut mitään kesätyötä. mystistä

Missukka sanoi:
Ennen ei ole millään saanut mitään kesätyötä. mystistä
Jospa mullekin jossain vaiheessa kävisi noin. Ja kysymykseen eikö nyt ole hieman aikaista...olen etsiskellyt noita fucking kesätöitä tästä paikasta jo kuukausia. :hyper:

Implant sanoi:
Ja kysymykseen eikö nyt ole hieman aikaista...olen etsiskellyt noita fucking kesätöitä tästä paikasta jo kuukausia. :hyper:

Niin kai ymmärsit, että olin sarkastinen. No jos ei löydy niin ei löydy vaikka koska kyselisi. Luulin vain, että aloitit vasta ihan hiljan etsimään niitä paikkoja.

Olkapää alkaa oleen jo parempi, mutta nyt on sitten kurkku kipeenä. :curs: Kai se tästä vielä kunnoon flunssankin kehittää kauapan päälle... :curs:

tikkuniska sanoi:
Tyttöystävä päätti vuoden kestäneen suhteen sähköpostiviestillä :itku:

Oho, no, tekstari ois ollu vielä pahempi tapa...Näin kävi yhelle tutulle 2,5 vuoden suhteen jälkeen...Koita kestää!

Perkele vittu saatana.
Väistin jotain perkeleen kurrea matkalla töihin. Vaistomaisesti kova jarrutus ja väistöliike. Seuraksena se että auton kytkin meni jumiin. Poljinta painamalla ei mitään vaikutusta.
Siinä sitten kiroilin tien varressa ja vääntelin kytkinvaijeria ja saatana, rupesi taas toimimaan. No ei sillä uskaltanut enää lähteä liikenteeseen kun ei tiedä mikä sille oikein tuli. Ajoin sitten kotion kotiin ja nyt vituttaa kun ei tiedä uskaltaako sillä enää ajaa vai pitääkö irroittaa laatikko.
Toivoittavasti sillä oravalla on pitkä ja hyvä elämä. :curs:

Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat, polvet polvet polvet!!!!!

Pää on ruma, olkapää rämähkö, peppu vain leviää, yksi varpaista on puuduksissa ja muut kuin keski-ikäisiä perunoita homejuustolla ja ne polvet, ne polvet! Ihan kun siinä ei olisi tarpeeksi että ensin selviää säikähdyksellä, niin eikös nyt sitten ole eturistiside enimmäkseen poiki ja rustotkin kappaleina siellä täällä. Ketuttaa ketuttaaaaa!! Mutta jos ehkä olenkin tämän taistelun hävinnyt, niin en vielä koko sotaa. Jane bundolo!!! (Vaikka jalkatreenipainot puolittuvatkin nyts itten).

Siinä 45 vuotias mies. Venyttelee ja kävelee taukoamatta ympäri salia, menee pyörittämään tiskin eteen lantiotaan, simpsakka aerobic ohjaaja juoksee ohi, hymyä ja perään perseenkatsomista. (joo, on sillä helvetin hyvä perse, mutta tarviiko sitä kyylätä kuin koira makkaraa?) Kävelyä jumppapuolen oviaukon ohi, jonne tietenkin katsotaan. Sitten kävellään jollekin vehkeelle, tehdään kevyt sarja, taas venytellään ja kävellään ympäri salia. Siis äijä käy kaikki lihakset läpi koko ajan ja lantio pyörii. En tiedä mikä, mutta jotain tässä ukossa on huvittavaa, mutta pitemmän päälle ärsyttävää. Miks vitussa sen pitää käydä just sillon kun mä olen salilla? Tekis mieli hypätä sen selän päälle ja vääntää käsi selän taakse ja karjuu korvaan että tuntuuko herralla venytys? Ei kuulu? Korisette niin epäselvästi? (TOK TOK TOK koputtaa kalloa) Haloo onko Pena kotona? Ei ole, vaikka valot palaa.

Mä tulostan kohta sinne salin seinälle lapun jossa lukee: KÄVELY-ÄMMIÄ-TIIRAILLEN JA VENYTTELY-ÄMMIÄ-TIIRAILLEN KIELLETTY.

Miksi salillakävijät ähisevät ja ähkivät pukuhuoneessakin? Kenkä jalkaa-aan *ähh* nauhat solmuun *nngh* juomapullo kassista *uuhh*. Hieman huvittaa kuunnella, kuurot henkilöt tekee usein myös tuota mutta mikä saa voimailijat ähkimään samaan malliin? Pankaapa merkille seuraavalla salikäynnillä jos ette ole ennen kiinnittäneet huomiota.

Joo, paitsi että tätä tapahtuu sekä treenin jälkeen että myös treeniä ennen. Noh, onhan tuolle salille loiva ylämäki jonka joutuu kävelemään, ehkä se sitten on joillekin kovakin treeni :)

Mä ainakin puhisen ja puhkun jo venytellessä, hyvää psyykkausta ja rentoutumista ja keskittymistä, pitää saada keho hallintaan. Lämmittelysarjoissakin pitää sihahdella ja puhkua, se auttaa keskittymään.

Fillarin etukumista lähti ilmat eilen. Siellä on reikä. ihan on littanana. Hiphei ja kenellä se olikaan se 10kilsan duunimatka. Mutta kävelemällä pääsee jeepäjee.

Back
Ylös Bottom