Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kannattaa päästellä ne suolikaasut pihalle ihan reilusti ennen kuin tekee kyykkyä tai mavea, tai jalkoja muuten. Noissa nostoissa tuppaa tulemaan semmoiset rutistukset että voi tulla kaasujen lisäksi muutakin. :)

Ainakin yhden tyypin tiedän joka on päästänyt vellit housuun vetäessään maasta. Ja ei, en puhu itsestäni. :D

Olen nähnyt muiden miesten. Se näyttää hyvältä :D
flags_0.jpg

Oikeesti käykää paskalla ennen veto/kyykkytreeniä. Paljon parempi treenata.

Oikeesti käykää paskalla ennen veto/kyykkytreeniä. Paljon parempi treenata.

Meikäläisen maha päättää itse, milloin posliini kutsuu ja pieru syntyy. Siinä ei ole kauheasti sananvaltaa.... Toisaalta on kyllä miettinyt, että kun sitä pierua kuitenkin koittaa persposkilla pidätellä, niin auttaiskohan pitoon, jos sutaisisi vähän magnesiumia väliin? Periaatteessahan sillä pito paranee.... mutta toisaalta pidon sattuessa pölähdys paljastaa tuhnunkin, jonka lähtöperä voisi muutoin jäädä mysteeriksi... vaikeaa on :confused: ... ja keskenkasvuista...

Meikäläisen maha päättää itse, milloin posliini kutsuu ja pieru syntyy. Siinä ei ole kauheasti sananvaltaa.... Toisaalta on kyllä miettinyt, että kun sitä pierua kuitenkin koittaa persposkilla pidätellä, niin auttaiskohan pitoon, jos sutaisisi vähän magnesiumia väliin? Periaatteessahan sillä pito paranee.... mutta toisaalta pidon sattuessa pölähdys paljastaa tuhnunkin, jonka lähtöperä voisi muutoin jäädä mysteeriksi... vaikeaa on :confused: ... ja keskenkasvuista...

Tuo on jo testattu käytännössä, EI TOIMI!

http://www.youtube.com/watch?v=82hvPp7JiRQ

Johan on pierustooreja! Mä vähä aiheutin komediaa yks päivä ku treenailin penkkiä ja yhden sarjan jälkeen toinen puoli tangosta ei ihan osunukkaan telineelle ja sit kolis painot lattialle :D Onneks ei kukaan nähny tai en ainakaan usko että näki, koska olin sellasee aikaa salilla että ei paljo populaa ollut! :D

"Ihmisillä muodostuu suolikaasua keskimäärin 7–8 dl päivässä, mutta vaihtelu on suuri. Kerrallaan suolessa kaasua on paljon vähemmän, sillä sitä päästellään pieruina pois. Pierujen määrä on yleensä 15–20 kertaa päivässä."

Lähde http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00022

Tohon päälle 200-300g proteiinia sisältävä ruokavalio niin varmasti enemmän :)
Mutta tiesitkö, että suurin osa suolistokaasuista imeytyy suolistosta verenkiertoon ja poistuu keuhkojen kautta. Jos et ole aikaisemmin tiennyt miksi kaverisi hengitys haisee pahalle, nyt tiedät!

Ajan riittämättömyys vituttaa. Ei kertakaikkiaan riitä aikaa koulutehtäville, urheilulle ja ystäville. Mitä pidemmälle opinnoissa etenee, sitä vähemmän saa opintopisteitä kauheasta duunimäärästä. Jos kurssi on ollut viime vuonna 5 op, niin tänä vuonna se on vain 4 op, ja joku mitätön yhden luentokerran asia on jätetty pois. Vittu toi yliopistolaitos ja koko koulutusjärjestelmä poraa opiskelijaa perseeseen.

Mulla on ihan sama, tosin mulla on tuohon paalle viela tyopaikka ja suhde joihin kumpaankin kuluu monta tuntia viikossa. Kylla se 24h silti riittaa kun sen laittaa riittamaan. Fiksu opiskelija tunnistaa mika on tarpeellista ja mika ei ja saastaa nain valtavasti aikaa ja vaivaa tulosten silti karsimatta.
Itsellani oli viime viikolla 5 yon duuniputki (olen siis baarissa toissa), taysi kouluviikko, kaveri Suomesta kaymassa ja poikaystava majaili myos luonani koko viikon. Ajan hallinnasta se kaikki on kiinni. Niin ja tietty siita etta jaksaa painaa joskus vahan kovempaa :)

Vituttaa ku en osaa syödä :(

Ma osaan sunkin puolesta. Liiankin hyvin. Taas naita kausia kun syon kaiken mika tulee vastaan ja sekos vituttaa. Ellei tama pian lopu, paisun 100-kiloiseksi norsuksi.

Vituttaa myos kipea perse, niin koomiselta kuin se kuulostaakin. Tuplaluennot ilman taukoa, joka paiva melkein 2h bussissa istumista ja muu istuminen mm. kirjastossa ei tee hyvaa kropalle.

Johan on pierustooreja! Mä vähä aiheutin komediaa yks päivä ku treenailin penkkiä ja yhden sarjan jälkeen toinen puoli tangosta ei ihan osunukkaan telineelle ja sit kolis painot lattialle :D Onneks ei kukaan nähny tai en ainakaan usko että näki, koska olin sellasee aikaa salilla että ei paljo populaa ollut!

Ittelle kävi joskus vähän vastaava, mutta mulla kävi niin että en ollut laittanut penkin telineitä tarpeeksi ylös, ja sarjan lopuksi tanko menikin sulavasti suoraan raudoista ohi. Onnistuin sitten pysäyttämään sen about silmien kohdalle, ja hetken aikaa pitelin sitä tankoa siinä paikallaan ja mietin että mitäs helevettiä nyt. No, viskasin tangon täysillä taaksepäin suoraan takana olevan penkin päälle, mistä se kolisi lattialle. :D Onneksi siinä ei ollut ketään, olisi voinut olla hengenlähtö lähellä.

Norsut on hienoja eläimiä, ota norsuilu ennemmin positiivisena asiana.

Onhan ne. Ja ehka mun pylly lakkaa sattumasta jos saan siihen lisaa laskia pehmentamaan istumisen aiheuttamaa rasitusta!

Back
Ylös Bottom