Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En tiiä onko tä hauskaa.. Vähän karmivaa oikeastaan.
Salilla käy yksi kaveri joka on pariseen kertaan tullut sanomaan, että nyt menee väärin. Ei siinä mitään, mutta loppujen lopuksi ilmenee, että herra itse tekee liikettä väärin. Noh mutta.. Ei se mua haittaa.
Mutta se, kun kaveri juoksee juoksumatolla ja lipoo huulia ja katsoo mun ja broidin treeniä alkaa olee hieman karmivaa. Kestän sen vielä, en katso häneen päin niin se siitä. Mutta nyt tänään.. ei herrajestas. Siellä luki bodylehtiä sohvalla ja toinen käsi taskussa vähän liiankin syvällä ja tekee liikettä edestakaisin kädellä. Toivoin ensin, että vaan raaputti jalkaansa mutta homma vaan jatku.
Sellaista täällä päin!
Jos meinaatte siellä päin treenailla kauan, suosittelen exit only tatuointia.

Tiedän.

Johonkin sitä rahaa vaan valuu, en tiedä minne. Elän jo nyt aika tiukilla joten en oikein keksi enää mistä leikata.
Selvitä ihmeessä itsellesi, että mihin sitä rahaa oikeasti kuluuu. Jos sitä menee 700 e/kk vuokraan ja toinen mokoma autolainaan, niin voihan se olla, että rahat ei riitä. Pistä kaikki kuukauden menot exceliin tai johonkin muuhun taulukkolaskentaohjelmaan järjestelmällisesti, niin pääsee kartalle menoista. Puutu asiaan nyt, niin ei tarvitse tulla muutaman kuukauden päästä kirjoittelemaan tähän threadiin luottotietojen menetyksen takia.

Yleensäkkin ihmiset jotka valtaavat kaikki kulkuväylät, kuten esimerkiksi:

- Vaunujen kanssa kulkevat naiset tuntuvat luulevan että heillä on joku oikeus tukkia joka rako kaupoissa (vrt normaaleja ostokärryjä kuljettavat)
- Ihmiset jotka ei osaa pitää koiriaan tarpeeksi tiukalla kun joku toinen ihminen ohittaa heidät (ei voi tietää miten koira tulkitsee raskaasti hengittävän juoksijan)
- Teinit jotka tukkivat kauppakeskuksien ovet / kävelevät viidentoista hengen laumoissa tukkien koko kadun

Elämä! Niin yliarvostettua. Yhtä hypeä sanon mä.

Selvitä ihmeessä itsellesi, että mihin sitä rahaa oikeasti kuluuu. Jos sitä menee 700 e/kk vuokraan ja toinen mokoma autolainaan, niin voihan se olla, että rahat ei riitä. Pistä kaikki kuukauden menot exceliin tai johonkin muuhun taulukkolaskentaohjelmaan järjestelmällisesti, niin pääsee kartalle menoista. Puutu asiaan nyt, niin ei tarvitse tulla muutaman kuukauden päästä kirjoittelemaan tähän threadiin luottotietojen menetyksen takia.

Puututaan! Autoa mulla ei oo. Mut joo teen niin että laskujen jälkeen nostan tietyn summan rahaa ruokaan, ja sillä kontrolloin sitä kulutusta ja aion panostaa niiden luottovelkojen pois maksuun. On se nyt hemmetti jos ei työssä käyvä ihminen pärjää.

Pesin juoksuvaatteet ja vein niitä kaiteelle ulos kuivamaan. Laitoin paidan kaiteelle oottamaan kun ripustelin housuja. Tottakai märkä urheilupaita luiskahti kaiteelta suoraan maahan. Terveisin juoksupaita kaiteelta mäyräkoiran ripuliin.

Puututaan! Autoa mulla ei oo. Mut joo teen niin että laskujen jälkeen nostan tietyn summan rahaa ruokaan, ja sillä kontrolloin sitä kulutusta ja aion panostaa niiden luottovelkojen pois maksuun. On se nyt hemmetti jos ei työssä käyvä ihminen pärjää.

Mä tienaan (poonuksien menettämisen jälkeen) about tonnikolmesataa€/kk ja pärjään kohtuu hyvin, mut mä en asukkaan helsingisssä....:david:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102614647272_uu.shtml

Yks kansanedustaja puhuu ryntäistä ja.... Nämä tälläset on aina yhtä naurettavia, eikö voisi vaan keskittyä oleelliseen ja karsia vähä sitä jeesustelua. Ja iltapaskojen pitää tehdä aina kamalat skandaalit näistä, eikö suomessa oikeasti tapahdu mitään muuta? :rolleyes:

"Tapaus koskettaa Thorsia henkilökohtaisesti, koska hän on Wikbergin tuttu vuosikymmenten takaa.

- Olen lähettänyt hänelle sympatian osoitukset"

:D

Mutta ei se hukkaan mennyt, Astrid oppi uuden sanan suomea : "- Olen oppinut uuden suomen kielen sanan. "

Sympatiaa ryntäillesi - Thors.

Salilla käy yksi kaveri joka on pariseen kertaan tullut sanomaan, että nyt menee väärin. Ei siinä mitään, mutta loppujen lopuksi ilmenee, että herra itse tekee liikettä väärin. Noh mutta.. Ei se mua haittaa.
Mutta se, kun kaveri juoksee juoksumatolla ja lipoo huulia ja katsoo mun ja broidin treeniä alkaa olee hieman karmivaa. Kestän sen vielä, en katso häneen päin niin se siitä. Mutta nyt tänään.. ei herrajestas. Siellä luki bodylehtiä sohvalla ja toinen käsi taskussa vähän liiankin syvällä ja tekee liikettä edestakaisin kädellä. Toivoin ensin, että vaan raaputti jalkaansa mutta homma vaan jatku.
Sellaista täällä päin!

Ens kerralla kannattaa varmaan pistää vitosen tai kympin kiekko scottitankoon toiseen päähän, jämerä lukko vielä perään tiukalle, ja sitten mennä varmuuden vuoksi nuijimaan tuo tyyppi pois salilta. :D

Sitten se paino pyörähti jalkojen välissä ja just sopivasti kassit sinne metalliketjujen väliin. Kyllä lähti aika miehekäs ääni siinä vaiheessa..

Joo, voi Kristuksen Mopedi että tuo voi tehä kipeetä :D Tosin mulla ei jääny väliin kassit, vaan pieni kaistale ihoa about puoli senttiä temmin yläpuolelta. Tuokin tosin riitti siihen, että sarja jäi kesken.

Tänään tuli joku samurai/ninja salille :D Se ei paljoa muuta tehnyt, kun heilutellut sitä puukeppiä. Täytyy kuitenkin lisätä, että miehellä oli hienot liikkeet :)

Sellaista täällä päin!

Ite kävisin aukomaa päätä tolle jätkälle aikas rankasti.

Tänään olin lopettelemassa treenejä kun salille tuli joku äiti kahden n. 4 vuotiaan lapsensa kanssa. Siinä sitten heti kun äiti istui ensimmäiseen reidenlähentäjälaitteeseen, niin alkoi lapsilta armoton tivaus et mihin se äiti menee seuraavaksi. Nätisti lapset kyllä ulko-oven pielessä napottivat, koko ajan suu käyden ja arvuutellen/kysellen että mihin se äiti seuraavaksi meneekään.

Sitten aloin tehdä voimapyörää, ja muutaman toiston jälkeen toinen näistä lapsista tokaisi "Tuota äiti ei voi tehdä kun sillä on niin iso maha eikä se kestä". Tämän jälkeen pystyin pidättelemään naurua ehkä kahden toiston verran jonka jälkeen oli pakko lähteä kotiin, ei olis vaan pokka enää pitänyt sekuntiakaan.

Asunnon ja työn etsiminen samanaikaisesti on jotain niin vituttavaa. Mulla lähtee nykyinen asunto alta kolmen viikon kuluessa ja siinä ajassa tulisi etsiä asunto ja työpaikka - muuten paluu vanhempien nurkkiin.

Kyllä sitä varmaan jonkinlaisen asunnon löytää, mutta eri asia sitten mistä ja millainen ja vielä se työpaikkakin olisi kiva. Tai jotenkin koko asia nyt vain aiheuttaa ihan kiitettävästi harmaita hiuksia ja stressiä ihan liikaa, kun muuten asiat ovat hyvin ja mun pitäisi nauttia vain elämästä. Ja välillä oikeasti miettii, että mitä jos asuntoa ei löydykkään tai työpaikkaa... en halua edes ajatella, koska menetän yöuneni.

Jonkun hiton ylähengitystieinfektion takia joudun missaamaan yhen kivan tapaamisen sillä ei jaksa seurustella enkä tahallaan ja tarkoituksella viitsi muita tartuttaa samaan tautiin.

Back
Ylös Bottom