Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

goodolmob sanoi:
Luuletko oikeasti että oma faija potkaisisi oman lapsensa ulos ellei se edes kämppää saisi. Raivoissaan sitä uhkailee mitä kummallisemmilla asioilla.

no joo, kyllä ainakin ite lensin kadulle 15 vuotiaana. et se siitä teoriasta :D

Funky sanoi:
Sama ongelma. Ensin ollaan niin kiinnostuneita mutta sit tapahtuu jotain...
Miten voi kiinnostus lopahtaa täysin viikossa? Edellisellä kerralla oltiin niin tyytyväisiä et ei voinut ees kuvitella et pakit tulee....

Edit: vielä pahempi on kun ei tiedä mitä tyttö ajattelee. Toisin sanoen ei tuu viestii oikeestaan muulloin kun ite pistää...ulos kyl suostuu lähtee, aikaa vaan näkemiseen ei ikinä oo....vtuuun kaikki vedättäjät!

Niin tutun kuulosta.... ja vielä kun menee ostamaan kukkia tai muuten ilahduttaa toista, niin on varma että pian tulee nenille. Ikuisia mysteerejä...
Herramiesasenne kai pitäs heittää hittoon, niin homma toimis...

".

cyb sanoi:
no joo, kyllä ainakin ite lensin kadulle 15 vuotiaana. et se siitä teoriasta :D

Puhutaankin ihan yleisesti, tottakai joka asiassa on omat yksilölliset poikkeuksensa.

Lensit pihalle? Oliko kämppää, rahaa? Vai ihan kadulle kylmästi? :eek:

Vituttaa aivan ankarasti, koko v*tun viikonloppu oli ihan perseestä. Perjantaina duunissa, jossa olin joku prkleen ahdistelijamangneetti.La äitienpäivävisiitillä mutsi haukkui pataluhaksi houraksi etc ja stten kun tulee yöllä kotiin, niin ex-jätkäkaveri(jonka kanssa asun vielä) tuo kasan hippiretkutyyppejä jatkoille kuuntelemaan jotain s**tanan reggeata. Päänsärkyni oli pahana, olo p*rseestä, ja sitten saan katella kun mies yrittää todistaa että kyllä hän naisia saa! En ymmärrä. Sitten sen yhden ämmän kälätystä sain kuunnella neljä tuntia kun sillä oli niin kimeä ääni että kuului kahden oven lävite sekä kahden musiikin lävite(yritin peittää MKKK:lla).....

Toivottavasti ensi viikonloppu on edes hieman parempi, s**tana.

Funky sanoi:
Sama ongelma. Ensin ollaan niin kiinnostuneita mutta sit tapahtuu jotain...
Miten voi kiinnostus lopahtaa täysin viikossa? Edellisellä kerralla oltiin niin tyytyväisiä et ei voinut ees kuvitella et pakit tulee....

Edit: vielä pahempi on kun ei tiedä mitä tyttö ajattelee. Toisin sanoen ei tuu viestii oikeestaan muulloin kun ite pistää...ulos kyl suostuu lähtee, aikaa vaan näkemiseen ei ikinä oo....vtuuun kaikki vedättäjät!

Nimenomaan, tota naurettavaa aikaväliä tarkoitan, viikossa.. mitä kamalaa siinä ajassa ehtii tehdä.. sit annetaan taas tilaisuus ja ei muuta isketään uudestaan mahaan. Mukavata :thumbs: Naispuoliset pakkotoiston lukijat, valaiskaa?

Vai olemmeko vain Funkyn kanssa ainoat "epäonniset" tässä asiassa? Jotekin kyllä epäilen ;)

HC76 sanoi:
-- 3,5v suhde loppu. " ota sä mikro ni mä otan kahvinkeittimen " :wall:

- joudun muuttamaan rivarista betonikasaan. Seuraus edellisestä. Siis JOS löydän vuokrakämpän ajoissa. Muuten asun auton takaluukussa.

Joo, mulla on melkein sama juttu. Neljän vuoden suhde meni sen siliän tien, ja nyt vielä lähtee kämppäkin.. V*ttu.

Richard75 sanoi:
Niin tutun kuulosta.... ja vielä kun menee ostamaan kukkia tai muuten ilahduttaa toista, niin on varma että pian tulee nenille. Ikuisia mysteerejä...
Herramiesasenne kai pitäs heittää hittoon, niin homma toimis...
Ei pysty käsittää...oon yrittänyt antaa tytölle omaa aikaa, en siis oo pommittanut koko ajan viesteillä (oppinut edellisiltä kerroilta jotain)...mut ei...ei mikään oo oikein...

goodolmob sanoi:
Nimenomaan, tota naurettavaa aikaväliä tarkoitan, viikossa.. mitä kamalaa siinä ajassa ehtii tehdä.. sit annetaan taas tilaisuus ja ei muuta isketään uudestaan mahaan. Mukavata :thumbs: Naispuoliset pakkotoiston lukijat, valaiskaa?

Vai olemmeko vain Funkyn kanssa ainoat "epäonniset" tässä asiassa? Jotekin kyllä epäilen ;)
Nooh tää alkaa olee jo tuttua (neljättä kertaa saman muijan kanssa[vedätettävänä])
Pakit tulee perjantaihin mennessä :curs: ...toisaalta jos sielt päästä ei mitään kuulu, sanon sille muijalle suorat sanat...
Se vaan on niin kiva kun aluksi ollaan NIIN mukana ja NIIN kiinnostuneita...sit kun alkaa vähän päästää suojausta alas niin eikös sielt tuu saman tien viestii "sori mut ei mua enää kiinostakkaan"

Karpaasi85 sanoi:
Tänä aamulla söin ihan normaalisti aamupuuroa, kun ihan yht´äkkiä alkoi nenä vuotamaan verta. Elämäni aikana on noin käynyt vain yhden kerran aikaisemmin ja veren tulo oli tosi vaikea saada loppumaan. Nyt vähän pelottaa, kun olen leffaan lähdössä, että toivotaan ettei käy matkalla mitään. Voisi olla aika ikävää kun bussissa alkaisi nenästä vuotamaan verta.

Tällä henkilöllä verta tulee nenästä joka perkeleen päivä, siihen on jo tottunut, hyviä keinoja itsellä siihen on, nopeesti saan loppumaan, kaveritkaan sitä välttämättä huomaa.

Tullut siitä sementtipölystä kun raksalla olen töissä, 2 vuotta sitten, talvella aina helpottaa.

Muuten hirveesti haittaa mut jos joku tulis ja vähän tirpasis, siin olis koko turpa nopeesti veressä, ja vituttais paljon sit siinä mätkii ku turpa jo valmiiksi verta täynnä.

Tänäänkin, oltiin kaupungilla ja kaveri tuli jottain halailemaan ja kolhahti nenä olkapäähän ja heti tunsin et kohta tulee verta. Ei muuta ku vessaan, pieni paperituppo nenään ja matka jatkuu;)

Pitäis joskus jonnekkin perkeleen lääkärille mennä, silloin kun se vuotaa verta, ne polttais sen verisuonen kiinni, mut mä lähen varmaan tonne ihmisten ilmoille, naama veressä kun vuotamista ei saa estää. Vai pitäiskö siel lääkärissä käskeä jonkun lyödä mua nenukkiin? :lol2:

Funky sanoi:
Nooh tää alkaa olee jo tuttua (neljättä kertaa saman muijan kanssa[vedätettävänä])
Pakit tulee perjantaihin mennessä :curs: ...toisaalta jos sielt päästä ei mitään kuulu, sanon sille muijalle suorat sanat...
Se vaan on niin kiva kun aluksi ollaan NIIN mukana ja NIIN kiinnostuneita...sit kun alkaa vähän päästää suojausta alas niin eikös sielt tuu saman tien viestii "sori mut ei mua enää kiinostakkaan"

Totta, ton takia en enää jaksa stressata mitään suhteita enää, pitäis joku perkeleen psykologi olla että naisia ymmärtäis, ainakin omissa tapauksissa.

Vitun olkapää vittuilee taas, johan se nyt vuoden olikin jo kohtuukunnossa. No onneks sentään nyt osaa antaa oikeenlaista hoitoa sille, että ehkä pääsee muutaman päivän iisisti ottamisella tällä kertaa, mutta jo on perkele jos se nyt taas kipeytyy kunnolla.

Joutunut olemaan 12+ tuntisia päiviä töissä jokaisena toukokuun aurinkoisena päivänä. Juuri kun alkaa tulokset olemaan sitä mihin tähtäsi, tulee reissu Ranskaan, joka sinällään on hyvä juttu, mutta väärään aikaan. Nyt oli kumminkin viimeinen mahdollisuus lähteä siskon luokse käymään, joten olihan mentävä. Vituttaa jo valmiiksi lomalta paluu...
Vituttaa kun pitkäaikainen tyttökaveri (huom: kaveri) johon en ole pitänyt yhteyttä kun alkoi vituttaa se, että joutuu aina olemaan se joka ottaa yhteyttä, ja silloinkin painutaan lopulta ottamaan olutta, josta en itse erityisemmin pidä, ja ilta päättyy yleensä ei niin hyvissä merkeissä ja mehän ollaan kavereita! Nyt 4kk taukoa ja nyt saatana vappuna se lähetti viestin jossa saatana pitää mua edelleen yhtenä parhaana kavereistaan. Mitä tollaseen voi sanoa? Kun ei oikeestaan haluis välttämättä nähdä, kun ei omasta mielestä nää siinä mitään järkeä. Mutta kumminkaan ei viitsisi jättää eukkoa vaille selitystä... pää repee...

FAQ-osastolle tarvitaan selvästikin seuraavat ohjeet:
1. Näin löydät elämäsi naisen
2. Näin saat hänet itsellesi
3. Näin pidät hänet itselläsi (se vaikein)

rautavuori sanoi:
Vituttaa niin vitusti tämä saatanan elämä... :wall:

Tämä on hyvin kiteytetty :thumbs:
Alkoi loma ja kaikki piti olla hyvin ja ennenkaikkea 4 viikkoa pyhitettynä harrastuksille ja kaikelle hauskalle. Mutta ei niin ei.... just kun tuntuu sydämmessä että kaikki on ok niin varmasti pamahtaa jotain paskaa otsaan ja niin kävi nytkin. Auto pamahti ja huonolla tuurilla lopullisesti tai ainakin konerempan verran. No eipähän tarvii lomarahojen sijoittamista enää miettiä.

Viikonloppuna taas ryyppämisen takii tolkku niin pois et munasin suurinpiirtein taas kaiken mitä kerkesin. Rahat meni, perhekriisi tuli, kaveri meni jnejne...
Suosittelen kaikille :kippis1: = :kuola: :david: :urjo:

Sutikka sanoi:
Viikonloppuna taas ryyppämisen takii tolkku niin pois et munasin suurinpiirtein taas kaiken mitä kerkesin. Rahat meni, perhekriisi tuli, kaveri meni jnejne...
Suosittelen kaikille :kippis1: = :kuola: :david: :urjo:

Mut kyllä tää kaikki nyt viinan vuoksi kannattaa ;)

Just kun olin laittanut kaikki treenikamat valmiiksi ja olin lähdössä ovesta ulos, niin just sillon alko jyrisemään ja satamaan kaatamalla. :wall:

No, huomenna sitten vaan treenamaan :)

Motskariin tuli täystuho :itku: . Pytty poraukseen ja mäntä tilaukseen. :curs:

Annie Stark sanoi:
Vituttaa se, että pitää luottaa ihmisiin ni miljoonalla, vaikka kukaan ei näytä loppupeleissä olevan sen arvoinen. Tänään opin:luota vain ja ainoastaan itseesi.Ja että rakasta vain itseäsi ja että ole vain itsesi ystävä.

Tuttu tunne, mut onneks on niitäkin ihmisiä ympärillä joihin voi luottaakkin ja joiden seurassa unohtaa aina tuommoiset asiat ;)

Back
Ylös Bottom