Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vittu. On se pakko alkaa bulkille. Dieetti ollu jo pitkään menossa ja pitäis saada vielä 10kg pois, MUTTA kun alkaa pää hajota, kun sarjapainot vaan laskee ja lihakset surkastuu. Kohta ollaan taas kurpitsanaama, mutta ei voi mitään. Oonpahan sentään vahvempi ja isompi.

Kova kolaus egolle, olen aina luullut että alkoholinkäyttö on hallinnassa.
Whenever something negative happens to you, there is a deep lesson concealed within it. ~ Eckhart Tolle

Mua vituttaa useampikin asia, vaikka koittasin olla kuinka vitun positiivinen. Esim. vituttaa se, että treenaaminen ei kiinnosta vittujakaan enää, paino nousee koko ajan (111kg aamulla) ja nyt ei enää polvetkaan kestä lenkkeilyä.

Whenever something negative happens to you, there is a deep lesson concealed within it. ~ Eckhart Tolle

Juu, näinhän se on pakko yrittää kelailla näitä juttuja.

Tänään salille. Voisin ilmottautua nyrkkeilyynkin, vuosien tauon jälkeen. Kun mietin asioita, siinä suhteessa kun olen vähentänyt urheilua, olen lisännyt dokaamista ja on mennyt vaan koko ajan huonommin. En halua mennä ääripäästä ääripäähän, jos nyt osaisi elää fiksusti.

En osaa käyttää rahaa oikein...

Vittu mikä runkkari mä oon, tässä sitten kituutellaan loppukuu jauhelihan ja makaronin voimin..

Ehkä mä opin ens kuussa sitten :rolleyes: :lol2:

Edit: taas meen ottaa tatskaa, vaikkei oikeen rahat riittäis :david: :lol2:

Tulipas tänään aiheutettua komediaa salilla. Ensiksi tein penkkiä 8x2 ja siinä meni etuolkapää vasemmasta kädestä täysin puuduksiin. No ei muuta kun seuraavaan liikkeesseen joka oli rive+vauhti punnerrus. Laitoin samat painot tankoon kuin viime kerralla, ajattelin että ei viitsi lisätä kun olkapää on ihan puuduksissa. Siitä sitten tekemään sarjaa, no eihän siitä mitään tullut vaan ensimmäisessä toistossa olkapää pettää ja nostarata muuttuu.

Nostarata muuttuu sen verta kohtalokkainen seuraksin että tanko kolahtaa otsaan nosta vaiheessa ja tajun lähto enemmän kuin lähellä. Siitä sitten tanko maahan ja päähän sattuu perkeleesti, kokeilen otsaa ja huomaan että verta tulee aika iloisesti. Siitä sitten vauhdilla vessaan, pää vesihanan alle jotta vuoto tyrehtyy. Veren tulo lakkasi muutamassa minuutissa ja ei muuta kuin tekemään vielä kolme sarjaa ranskalaisia!
Pää on nyt helvetin kipeä ja huomenna aamulla voi olla pieni yllätys kun katsoo peiliin.

Vanhasta muistista menin salin pukukoppiin ja siinä ku rupesin vaatteita vaihtaan, niin wc-tiloista kömpii nainen ja toteaa mulle "tämä on kyllä naisten pukuhuone". Vanhana perverssinä jouduin surullisena pakkaamaan kamani ja siirtymään miesten pukuhuoneeseen, joka siis oli vaihtanut päikseen paikkaa naisten pukkarin kanssa :D

Ensin kuumetta pari päivää, sitten viikon kurkku kipeänä, jonka jälkeen se muuttuu vitunmoiseksi yskäksi. Nyt on alkanut yskä viikon jälkeen alkanut hellittää niin johan meni mulla kuono heti ihan tukkoon, hädin tuskin pystyy hengittämään. =reilut kaks viikkoa jo vittumaisia oireita. No mikäs tässä päänsärkyä odotellessa, collect all symptoms! :jahas:

Suosittelen lääkäriä. Nyt ollut liikkeellä vittumainen tauti johon oireet just sopii, itsellä meni kolme viikkoa ennen kun pääsin treenikuntoon. Antibiotin vaati.

iPodi löytyi aamulla pesukoneesta. FFFFUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

iPodi löytyi aamulla pesukoneesta. FFFFUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
iphone4 tippui ja näyttö meni tuhannen paskaksi. FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuu!

edit: On muuten komea viritys kun vedin tuohon kontaktimuovin päälle. Näyttö kyllä toimii mutta hankala saada selvää kun se on 1000 crackilla :D

Back
Ylös Bottom