Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

3D-Smith?! Onko kukaan nähny tuollaista irl?

En ole nähnyt, mutta eikö tuo ole vasta 2D-Smith :confused: Vai liikkuuko tanko vielä oikealta vasemmallekin :wtf: ?

edit: 3D-nimellä tuota näköjään myydään. Ehkä laitteessa vietetty aika on se 3. ulottuvuus

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli tässä vähän aikaa sitten nähtyä aika mielenkiintoinen tapaus. Joku raahasi vapaapaino puolelta scott penkin laitepuolelle ja teki sillä ristikkäistaljaa? Tiedä sitten, jos on ollut kyseessä taas jotain näitä erikoistekniikoita.

Siis scott penkin käyttö taljassa oli se aika mielenkiintoinen tapaus? Voin vain kuvitella sen hämmennyksen määrän, kun näet jonkun tekevän esim. lankkupenkkiä tai boxikyykkyä...

ps. omalla salillani on muuten erikseen laitepuolella yksi scott penkki taljojen lähellä tätä varten.

Tein pitsaa, josta tuli ihan pahaa, heitin sen menemään, ihan syömäkelvotonta kuraa, eikä mulla ole edes nälkä. Tänää on pakko pitää lepopäivä, sekin vituttaa. Olin eilen keikalla, hyvä kun sai musiikista edes selvää huonon äänentoiston takia. Ja mulla on tylsää, aurinkokin paistaa. Ostin uuden ps3-pelin, mut ei huvita pelata sitäkään, ´TTU luetaa sit pakkista norsuntoosa otsassa 8<

Tulipa tällainen hauska juttu mieleen...

TalkingTraining.webp

Siis scott penkin käyttö taljassa oli se aika mielenkiintoinen tapaus? Voin vain kuvitella sen hämmennyksen määrän, kun näet jonkun tekevän esim. lankkupenkkiä tai boxikyykkyä...

ps. omalla salillani on muuten erikseen laitepuolella yksi scott penkki taljojen lähellä tätä varten.

Siis joku tällainen:

Link.aspx

En minäkään ole tuota nähnyt käytettävän ristikkäistaljassa, mutta mikäs siinä, jos siitä tykkää.

Itse usein jos teen scottpenkkiä niin teen ristitaljassa. En näe siinä mitään ihmeellistä.

Yks parhaista liikkeistä hauiksille. On noita paljon vanhan koulukunnan liikkeitä joita tehdään samoilla laitteilla, mutta ihan eri tavalla kuin mihin se on aluperin tarkoitettu. Aina niitä peruslaitteita ei tarvi käyttää siihen samaan tarkotukseen tai samaan liikerataan. Kunhan se lihas duunattava lihas tekee työtä. Itekki vääntelin joskus reidenojennuskoneessa takareisikoukistusta ja oli siinäkin silmäpareilla ihmettelemistä.

Ulkonäöstä sen huomaa onko se treeni menny perille vai ei.

Tuli tässä vähän aikaa sitten nähtyä aika mielenkiintoinen tapaus. Joku raahasi vapaapaino puolelta scott penkin laitepuolelle ja teki sillä ristikkäistaljaa? Tiedä sitten, jos on ollut kyseessä taas jotain näitä erikoistekniikoita.

Mä joudun roudaamaan useinkin tohon tarkotukseen.
Saa muuten takaolkapäät aika helvetin hyvin treenattua tuolla

Koiranpennun kans koko ajan hirveetä säätöä. Mahtava otus ja näin, mutta harmittaa ihan vitusti, kun kokoajan jotain kipuilua. Poika on 5kk ja vissiin 4 kerrran mennään eläinlääkärille muusa kuin rokotusasiassa. Ensin oli lonkkakipua, sitten silmätulehdus, sitten virtsatientulehdus ja nyt taas vaikuttas lonkissa/takajaloissa olevan kipuilua. Eläinlääkäri varmaan taas sanoo, että "kasvukipuja vaan, ihan normaalia"... Vittu.

Ei kyllä aukea mulle tuo homma... Eikös ristikkäistaljassa ole idea että otetaan molempiin käsiin kahva eri puolilta? Miten siinä voi hyödyntää scott penkkiä, miksi tavallinen penkki ei käy?

Ei kyllä aukea mulle tuo homma... Eikös ristikkäistaljassa ole idea että otetaan molempiin käsiin kahva eri puolilta? Miten siinä voi hyödyntää scott penkkiä, miksi tavallinen penkki ei käy?

Oletko koskaan nähnyt kahden henkilön käyttävän ristikkäistaljaa niin, että toinen tekee esim. ojentajapunnerrusta köydellä ja toinen hauiksia mutkakahvalla? Kyllä se ihan ristikkäistalja silti on vaikka käyttäisi vain toista puolta...

Edellisellä sivulla ihmeteltiin tuota 3D laitetta. Mitäs ihmeellistä siinä on? :D Ainakin täälläpäin yhdellä salilla on tuollainen.

Selvennökseksi kyseinen henkilö ei tehny hauista vaan ihan ristikkäistaljaa. Ihmetystä vaan aiheutti, se miksei normaali penkki kelvannut vaan piti raahata salin ainut scott penkki.

Selvennökseksi kyseinen henkilö ei tehny hauista vaan ihan ristikkäistaljaa. Ihmetystä vaan aiheutti, se miksei normaali penkki kelvannut vaan piti raahata salin ainut scott penkki.

Tätä juuri hain. Olen hyvin tietoinen miten siinä taljassa voi nykiä vain yhdestä kahvasta mutta kun puhutaan että tehdään ristikkäistaljaa niin oletan että on molemmin puolin kahvat kädessä.

Kuvaileppas suoritustekniikkaa kun mä en saa hahmoteltua tolle minkäänlaista.

Tätä siis hain. En ole kyllä kenenkään nähnyt scott-penkkiä tuohon käyttävän.

Maastavetoa T-soutu laitteella. Siis toinen pää on laakeroitu runkoon. Siinä sitte mavea, en tiedä tekikö tahallaan, mutta typerältä se näytti:D

Käydään varmaan samalla salilla...menneellä viikolla näin samaa tehtävän pariinkin otteeseen vanhemman herrasmiehen toimesta. Joku neuvoi sitten tekemään tangolla...katselin sivusilmällä hetken sitä riuhtomista ja yritin sitten selittää, että hajotat polvesi jos pidät jalkaterät kymmentä vaille kaksi kulmassa ja lisäksi kantapäät melkein kiinni toisissaan. Näytinkin pariin kertaan mitä kannattaisi korjata, mutta ei vaan millään mennyt perille. Luovutin.:)

Back
Ylös Bottom