Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sattuipa eilen mielenkiintoinen tilanne. Salilla oli herra x joka treenasi sotilaspenkkiä ja herra y joka teki vähän kaikenlaisia nitkutuksia. Herra x oli melko isokokoinen karpaasi ja herra y meni häntä pyytämään että jos hän voisi nostaa prässistä 50kg kiekot pois kun joku oli jättänyt ne siihen. Herra y:n selässä oli jotain vikaa ja kuulemma lääkäri oli määrännyt että ei saa nostaa mitään raskasta.

No herra x oli juuri silloin valmistautumussa suoritukseensa jossa hänen piti kokeilla kuinka monta toistoa menee sotilaspenkissä, herra x valmistautui muutaman viikon päässä oleviin sotilasaspenkki karsintoihin. Herra x sanoi että voin nostaa sitten kun olen tehnyt sarjanani mutta en vielä hetkeen, no siitä herra y hermostui ja sanoi että "kyllä Suomalainen oli tullut nostamaan" Herra x oli kotoisin jostain muualta kuin Suomeasta.
Sen jälkeen tuli epämääräistä sananvaihtoa suuntaan ja toiseen, tunnelma sen jälkeen salilla hieman jännittynyt.

Siinä meni kyllä itselläkin keskittymiset kyykky sarjoihin ihan vituiksi kun kuunteli näiden kahden kinastelua :wall:

Flunssa vaan jatkuu. :( Luulin jo pääseväni salille tänään suorittamaan pehmeää lasketumumista takaisin rutiiniin, mutta eipä taida olla sinne asiaa. Sekin vielä, ettei hirveästi jaksa välittää ruokavalion laadusta, kun ei voi liikuntaakaan harrastaa.

Tuli nyt naureskeltua tälläiselle, kun salilla on se laite, jossa tehdään pohkeita seisten. Sitten sen kyljessä on lappu, jossa on ohjeet aloittelijoille. No joku oli mennyt kirjoittamaan lappuun Jarkko's deltoid press. :D tuli mielikuva, kun joku vääntää siinä deltsejä vaikka salilla on ihan siihenkin tarkoitettu vekotin, jos ei sinne vapaapainopuolelle jostain syystä uskalla...

Eilen päättynyt Suomi-Ruotsi -yleisurheilumaaottelu... Enneminki Suomi-ruotsalaiset mamut -maaottelu. Stana Ruotsiin sattuu jotain atleettimamuja, jotka ryvettää suomalaisia mennen tullen ja Suomeen tulee vain niitä lain väärällä puolella olevia varastelevia pskoja! :curs:

Hauskaa että porukka kommentoi täälä noita erikoisia tekniikoita. Tulee sitä itekki joskus hymyiltyä, kun katsoo joidenkin liikevalikoimaa. Ei vaan paljon naureta, ku lähinnä itselle ku kokeilee jotian noista liikkeistä. Sitä on aika putkinäköinen ja siten blokkaa kyllä monta hyvää liikettä, joten rohkeesti vaan kokeilemaan noita viritelmiä niin voi saada aika monta AHAA-elämystä.

Eilen päättynyt Suomi-Ruotsi -yleisurheilumaaottelu... Enneminki Suomi-ruotsalaiset mamut -maaottelu. Stana Ruotsiin sattuu jotain atleettimamuja, jotka ryvettää suomalaisia mennen tullen ja Suomeen tulee vain niitä lain väärällä puolella olevia varastelevia pskoja!
En tiedä lukuja, mutta taitaa Ruotsissa olla muutama maahanmuuttaja enemmän ja muutenkin kauemmin otettu noita maahan. Selvää matematiikkaa että jos otetaan X määrä porukka ja toinen ottaa 10X niin suuremmasta määrästä löytyy todennäköisesti myös lahjakkaita urheilijoita. Ja moni ruotsalainen maahanmuuttaja perhe on asunut Ruotsissa jo muutaman sukupolven ajan, joten eipä ihme että tasoa löytyy.

Tuli nyt naureskeltua tälläiselle, kun salilla on se laite, jossa tehdään pohkeita seisten. Sitten sen kyljessä on lappu, jossa on ohjeet aloittelijoille. No joku oli mennyt kirjoittamaan lappuun Jarkko's deltoid press. :D tuli mielikuva, kun joku vääntää siinä deltsejä vaikka salilla on ihan siihenkin tarkoitettu vekotin, jos ei sinne vapaapainopuolelle jostain syystä uskalla...
Siis toi pohjekonehan on helvetin hyvä pystypunnerrukseen/ojentapunnerrukseen. salilta missä käyn niin löytyy myös ihan siihen tehty laitekin mutta siinä on jotenkin mittasuhtet pielessä.
Olkapäihin ei tule tuntumaa ainoastaan tulee kipeäksi kun se vääntää jotenkin oudossa kulmassa.

Uttikin tekee ;)
utti_06082010.jpg

Hauskaa että porukka kommentoi täälä noita erikoisia tekniikoita. Tulee sitä itekki joskus hymyiltyä, kun katsoo joidenkin liikevalikoimaa. Ei vaan paljon naureta, ku lähinnä itselle ku kokeilee jotian noista liikkeistä. Sitä on aika putkinäköinen ja siten blokkaa kyllä monta hyvää liikettä, joten rohkeesti vaan kokeilemaan noita viritelmiä niin voi saada aika monta AHAA-elämystä.

Juuri näin. Ei sillä ole väliä, että miltä se liike näyttää tai onko se jokin yleinen liike, jos tuntuu oikeassa paikassa. Itse jos näen jotain erikoisia liikkeitä videoilta/salilla joista vois olla apua omaan treeniin niin ei muuta, kun kokeilemaa.

Eilisten juhlien jatkoilla olin tehnyt ties mitä vitun tyhmää, kourinut kavereiden muijia jne. Ei mitään muistikuvaa itsellä, normaalisti mulla ei ikinä katoa muisti enkä ikinä tee mitään tuollaista paskaa! Aika jäätävä fiilis nyt, mikä vittu muhun on mennyt? Taitaa olla aika miettiä tota alkoholinkäyttöä jos se muuttaa mut joksinkin säälittäväksi mulkeroksi.

e. Ei ole kyllä ikinä hävettänyt näin paljon. Ansaitsisin kyllä selkäsaunan.

Eniten ahdistaa tuo että ei muista mitään ja on tehnyt juttuja joita ei ikinä normaalisti ikinä tekisi. Kontrolli kadonnut täysin, aina ennen pysynyt hanskassa vaikka olisi ollut kuinka kännissä. Hullun paska fiilis.

En tiedä lukuja, mutta taitaa Ruotsissa olla muutama maahanmuuttaja enemmän ja muutenkin kauemmin otettu noita maahan. Selvää matematiikkaa että jos otetaan X määrä porukka ja toinen ottaa 10X niin suuremmasta määrästä löytyy todennäköisesti myös lahjakkaita urheilijoita. Ja moni ruotsalainen maahanmuuttaja perhe on asunut Ruotsissa jo muutaman sukupolven ajan, joten eipä ihme että tasoa löytyy.
Jo vain, mutta on se silti niin väärin...

Eniten ahdistaa tuo että ei muista mitään ja on tehnyt juttuja joita ei ikinä normaalisti ikinä tekisi. Kontrolli kadonnut täysin, aina ennen pysynyt hanskassa vaikka olisi ollut kuinka kännissä. Hullun paska fiilis.
Pyydä anteeksi asianomaisilta kun seuraavaksi näet. Ei tohon oikein ole muuta konstia. Ja anna itsellesi anteeksi, tapahtui mitä tapahtui, mutta ei tapahdu enää. Noilla eväillä olo helppottanee jonkun viikon sisällä, tänään-ensiviikolla ei vielä toivoakaan.

Mulla aika samanlaista fiilistä.. Ikinä hävettänyt näin paljoa mitä tän viikonlopun aikana.

Pyysin jo anteeksi. Tunnen kyllä itseni niin vitun surkeaksi, ainut mikä vähän parantaa mielialaa on ajatus siitä että en enää hankkiudu tämmöiseen tilanteeseen.

Eihän noi mun teot nyt mistään vakavimmasta päästä ole, eniten häiritsee vaan se että menetin kontrollin ja että nolasin itseni niin totaalisesti. Kehtaakohan sitä enää naamaansa näyttää noissa porukoissa.

Eiköhän toi ryyppääminen nyt jää vähäksi aikaa.

Pyysin jo anteeksi. Tunnen kyllä itseni niin vitun surkeaksi, ainut mikä vähän parantaa mielialaa on ajatus siitä että en enää hankkiudu tämmöiseen tilanteeseen.

Eihän noi mun teot nyt mistään vakavimmasta päästä ole, eniten häiritsee vaan se että menetin kontrollin ja että nolasin itseni niin totaalisesti. Kehtaakohan sitä enää naamaansa näyttää noissa porukoissa.

Eiköhän toi ryyppääminen nyt jää vähäksi aikaa.

Hyvä että etenit nopeasti anteeksipyynnön kanssa. Nyt sun kannattaa siis enää sisäistää se, että jokin viinassa on sellaista mikä ei sovi sulle (kuten ei suurimmalle osalle suomalaisia) ja toimia jatkossa sen mukaan. Mä puhun vankalla kokemuksella. Hölmöilty on useamman kerran, mutta onneksi olen kai jotain virheistä oppinut. Jos en muuta, niin ainakin sen, etten ole kiviä viskomassa.

Itte lopetin ainakin loppuvuodeksi juomiset tossa 3 viikkoa sitten. Huomasin, että pahaa oloa alkoi tiliytyä sellaisille ihmisille, jotka ei olisi ansainnut sitä todistaa. No onneksi ongelmat on nyt käsittelyssä ja eiköhän se siitä.

Hyvä että etenit nopeasti anteeksipyynnön kanssa. Nyt sun pitää siis enää sisäistää se, että jokin viinassa on sellaista mikä ei sovi sulle (kuten ei suurimmalle osalle suomalaisia) ja toimia jatkossa sen mukaan. Mä puhun vankalla kokemuksella. Hölmöilty on useamman kerran, mutta onneksi olen kai jotain virheistä oppinut. Jos en muuta, niin ainakin sen, etten ole kiviä viskomassa.

Itte lopetin ainakin loppuvuodeksi juomiset tossa 3 viikkoa sitten. Huomasin, että pahaa oloa alkoi tiliytyä sellaisille ihmisille, jotka ei olisi ansainnut sitä todistaa. No onneksi ongelmat on nyt käsittelyssä ja eiköhän se siitä.

Kiitoksia avusta, kyllä mun jotain täytyy tehdä. Ihan liikaa tullut juotua ja jo se seuraavan aamun paska olo (fyysinen ja henkinen), ilman että edes tekisi mitään tyhmää, alkaa käydä psyykkeen päälle.

Saati sitten se, että näköjään se viina voi muuttaa mut niin säälittäväksi kusipääksi, että en kyllä halua sellaista.

Nooh, heräsin aamul ihan ultimate krapulas, niska kramppas sil sekunnil ja pää ei suostunu sit sen koommin kääntyy ja ihan infernaalinen kipu niskas.. Vitun hienoo, lekurilt hain pari kipupiikkii suoraa lihaksee mut eipä se hirveitä ihmeitä tehny, vähä autto ees onneks. Notta jospa se siitä rentoutuis !

Krappe ei helpottanu kyl kipuu yhtää, eikä päinvastoin.. vittu et oli hirveetä :D

Vieläkin kauhea morkkis, voi luoja. Harkitsin jo maasta lähtemistä. Halveksin itseäni.

Lähinnä olen kauhean surullinen siitä että en osaa käyttäytyä. Kova kolaus egolle, olen aina luullut että alkoholinkäyttö on hallinnassa.

Vituttaa työpaikan johto, erityisesti mun esimies. Niin väärä ihminen siihen tehtävään kuin olla ja voi... Kaiken lisäksi kun se ei osaa laittaa mulle työtunteja, kokoajan lähtee jengiä pois muihin tehtäviin, osalla työtunnit ylittyy ja sitten oon esim. minä joka vois tehdä sen 37,5 h viikossa erittäin mielellään vaan tässäkin kuussa on 28,5 h viikossa. Vitutti oikein rankasti nähdä taas palkkakuitti niin on niin kämänen palkka, sama ensi kuussa. Ja oon miljoona kertaa sanonut että voin tehdä töitä paljon lisääkin.. Harmi vaan ettei tällä paikkakunnalla ole pahemmin mitään fiksuja töitä tarjolla.. Ainiin, lisäksi vituttaa se kun lihon koko ajan. Syön semmoset 2000 kaloria päivässä ja silti lihon, hohhoijaa. Viime talvena söin sentään melkein 3000 kcal päivittäin + viikottainen mässypäivä, ja paino pysyi ihan nätisti samassa.

Back
Ylös Bottom