Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa, kun mistään ei löydy NORMI farkkuja! Jokapaikassa farkut on jotenkin ihmeen muotosia. Jack and jones/H&M yms. farkut on sellasia pillifarkkuja jotka siis on aivan sairaan kapeita. Sitten taas oon käyny kokeileen paikallisissa hiphop liikkeissä farkkuja, niissä on kyllä tilaa mutta näyttää vähän helvetin tyhmälle kun ne roikkuu jo liikaa jokapaikasta. Missä on ne NORMAALIT farkut mitä sai kaupoista ennen tätä pillifarkkumuotia? Jos joku tietää niin voi toki ilmoittaa. gazozeista en tykänny, omistan kahdet. Niissä liikaa härpäkettä omaan makuun ja lisäksi liian kalliita.

Vituttaa kun urheiluteippi oli loppu, nilkat ja kantapäät auki luistelusta. Yöllä heräsin monta kertaa kun kirveli perkeleesti. Tänään käyn varmaan apteekissa hakees uuden rullan et pääsee käveleen kunnolla.

Toimitusajat. Aina kun jotain pitäisi saada nyt eikä heti, niin hommat vaan venyy ja venyy.
Pitäis vaan ostaa joku honkkaripotta, tu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paidan haku. Hupparia ettin, jokainen paita on sisältä erittäin pehmeä ja sellainen että ei ole hyvä omalla iholla kun atooppia on. Ja kotipaidaksi ostamassa niin en viittisi ostaa
mitään 60€ paitaa. Vittuttaa. Sitten kun löytyy sopiva paita niin ei ole kokoa.....

No kyllähän mä voisin ja varmaan pakko onkin mennä aikaisemmalla vuorolla kunhan talvi tulee ja nuo bussit tulevat olemaan vielä enemmän myöhässä. Vielä en kuitenkaan viitsisi herätä 20 minuuttia aikaisemmin vain sen takia että saatan tulla 1-5 minuuttia myöhässä tunnille.

Olisko kuitenkin halpa hinta herätä 20 minsaa aikaisemmin säästyäkseen moiselta vitutukselta ja stressiltä.

Saatanan yliopiston fuksit ja niiden liikennekäyttäytyminen, vittu ekaluokkalaisetkin osaa liikennöidä paremmin. Tos kun ajelin sadetta pakoon kiireellä niin joka helvetin tienmutkassa nää tuli sellasena leveänä rivinä koko tien leveydeltä vastaan eikä ees meinannu väistää vaikka näki et oon tulossa vastaan. Huutelin niille kirouksia perään kun pyörään en oo jaksanu vielä hankkia soittokelloa. Lisäks tietty jotkut ääliöt yritti kiilata suoraan mun eteen kun kukaan ei ikinä katso taakseen ennenkun lähtee tien reunasta toiseen.

Loppuviikko treenitaukoa työmatkan takia. Vituttaa jo nyt, vaikka reissussa ei muuten valittamista olekaan. Tahtoo salille, perkele :curs:.

Kaikki !

Antakaa hali.

Viikko sitten revitty hammas irti ja siitä tuliki sitte koko viikko taukoa reeneistä. Just ku alko kivut loppumaan ja alko reenaaminen ni viisaudenhammas tulehtu ja flunssan iski päälle. Sitten ku vielä tietää, että flunssasta parannuttua on viisaudenhampaan leikkaus edessä, eli taukoa tulee vielä lisää :curs: Niinku niin ahistavaa tämmönen. Ei oo ollu näin pitkää reenitaukoa vuoteen :(

Joku fucking tuholaiseläin torjuntasetti jotain turkiskuoriaisia vastaan suoritetaan tässä talossa 2 kertaa, ja kummallakin kerralla pitää tyhjentää kaapit ja ottaa seinien vierestä kaikki kamat pois... Eli toisin sanoen joudun kahtenä päivänä heräämään monta tuntia ennen töihin lähtöä, siirtää mun jenkkisänky keskelle kämppää ja kasata siihen sen päälle läjään kaikki muut roina MYÖS tuolta kaapeista koska yksiössä nyt ei hirveen paljo ylimäärästä tilaa ole. Eiiiii vittttuu.

Tilanne: Olen kavereiden tms. kanssa seisoskelemassa jossakin julkisella paikalla ja ohikulkija tulee kysymään minulta neuvoa esim. lähimpään kauppaan. Samaan aikaan kun avaan suuni vastatakseni niin kaikki porukassa mukana olevat jo laukovat tietoaan huutoäänellä kysyjälle. Sama homma jos esim. auto on parkissa ja istun kuskin/apukuskin paikalla ja ohikulkija tulee ikkunan taakse taas kysymään neuvoa, niin sen vitun vammaisen toiselta puolen täytyy alkaa huutamaan mun pääni läpi ja alkaa pätemään tietämyksellään.

Tätä kun tapahtuu lähes päivittäin, niin alkaa vitutuskerroin nousemaan todella tehokkaasti. Vai olenko jotenkin sosiaalisilta taidoiltani poikkeava, kun lähimpänä sijaitseminen, katsekontakti yms merkitsevät?

Onhan tuo todella ärsyttävää, vaikka syyllistyn itsekin tuohon joskus harvoin, humalassa ehkä herkemmin. Eri asia, jos kysyjä tulee kysymään, että "ei teistä kukaan sattuisi tietämään..."

Lunssassa :(

Back
Ylös Bottom