Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatoin itseni naurunalaiseksi aika hyvin tuossa kesällä kun treenasin kunnan yleisellä salilla. Olin menossa tekemään penkkiä kun joku jo reilusti yli kuudenkymmenen oleva mieshenkilö oli juuri siinä lopettelemassa. Ainahan nuo vanhat patut tykkäävät jutella niin siinä sitten haasteltiin kunnes päästiin ravintoaiheeseen. Mies kysäisi että käytänkös minä poika mitään lisäravinteita. Yleensä noiden vanhempien herrojen ravintouskomus on sitä että kotiruoka riittää kaikille (ja miksipä ei riittäisi) joten ovelana sanoin että kotiruokaa vain syön (välttääkseni paasauksen). Siitä mies innostuikin ja alkoi kertomaan että palautusjuoma on aivan ehdoton kehon palautumiselle ja samaten C-vitamiinitabletit ja omega-3-kapselit. Vähän vaivaantunut olo tuli kun piti esittää etten tiedä mitään noista. :)

Saatoin itseni naurunalaiseksi aika hyvin tuossa kesällä kun treenasin kunnan yleisellä salilla. Olin menossa tekemään penkkiä kun joku jo reilusti yli kuudenkymmenen oleva mieshenkilö oli juuri siinä lopettelemassa. Ainahan nuo vanhat patut tykkäävät jutella niin siinä sitten haasteltiin kunnes päästiin ravintoaiheeseen. Mies kysäisi että käytänkös minä poika mitään lisäravinteita. Yleensä noiden vanhempien herrojen ravintouskomus on sitä että kotiruoka riittää kaikille (ja miksipä ei riittäisi) joten ovelana sanoin että kotiruokaa vain syön (välttääkseni paasauksen). Siitä mies innostuikin ja alkoi kertomaan että palautusjuoma on aivan ehdoton kehon palautumiselle ja samaten C-vitamiinitabletit ja omega-3-kapselit. Vähän vaivaantunut olo tuli kun piti esittää etten tiedä mitään noista. :)
Tiedän tunteen. Kävi samalla lailla joku 6 vuotta sitten. Äijän logiikan mukaan perunoiden väliin jää ilmaa mahassa. Tämä tyhjä tila on kuulemma hyvä täyttää proteiini juomalla.

Parhautta :)
Kai tuo olis noussu nätisti jos ei olis heti alussa puhaltanu paineita pois.

Joo, sen verran kevyen näkösesti lähti maasta. Mutta näköjään joku ei vaan osaa. :D

Melkeen yhtä hyvä kun toi penkkivideo. Saa kyllä ihmetellä miten tyyppi taipuu..

Eilen iski jokin mystinen vatsapöpö, ja viime yö meni tuskaisena sängyssä pyöriskellen. Tuli samalla nähtyä muutama hämärä uni, joissa yhdestä mulla oli lemmikkinä rantapallon kokoinen puhuva sammakko, joka uiskenteli asuntoni katossa.

Kiitos teille, rakkaat mikrobit. Vittu.

No tän suuntasta mäkin oon kuullut :D Ja naapurissa asuu jo jotain aasialaisia, joiden ansiosta koko rappukäytävä tuoksuu melko vahvasti kiinalaiseltaa ravintolalta.. en halua kuvitella mille sielä kämpässä haisee! Toivon tosiaan, että tää tyttö/nainen ois enemmänki noita Alyssan mainitsemia tapauksia. Oonpa mä ennakkoluuloton ja suvaitsevainen :haart:

Ehkä helpommin sanottu kuin tehty, mutta syöt sitkaasti Kaikki sen roudaamat ruoka-aineet pois jääkaapista ja et puhu kuin suomea. Kyllä se jossain vaiheessa luovuttaa ja ei kanna enää ruokaa sun syötäväksi :D Odotellaan myös milloin tämä kiinalaisneiti tulee avautumaan tähän threadiin kämppiksestä, joka ei kunnioita jääkaappirauhaa.

Mua vituttaa tää paska kämppä, joka on päivällä ihan käsittämättömän kuuma ja aamusta kylmempi kuin mitä ulkona on. Tää asunto rikkoo fysiikanlakeja ja on todella epämiellyttävä. Ärsyttää myös naapurin papukaija, joka rääkyy ihan saatanasti valoisaan aikaan. Onneks naapuria itseänsä vituttaa papukaija vielä enemmän.

Aamusta oli hetkellinen vitutus, kun ramenin kyljessä tullut special pork paljastui possun poskilihaksi missä on kohtuudella läskiä mukana. Vitutus muuttui euforiaksi ensimmäisen palan maistamisen jälkeen. Tuo porsaanposki on jotain ihan tajuttoman hyvää. Ilmeisesti tota irtoaa n. 300g per elukka. Suosittelen(tm).

:curs: Verottaja muisti 300e jäännösverolla

Viime viikolla oli pientä flunssaa, lauantaina oli frendin synttärit ja viina virtasi :kippis1: , sunnuntaina nukuttiin > ruokailut päin persettä > Maanantain jalkatreeni päin vittua ! :wall:

Mitä tästä opimmekaan ? ....

Viime viikolla oli pientä flunssaa, lauantaina oli frendin synttärit ja viina virtasi :kippis1: , sunnuntaina nukuttiin > ruokailut päin persettä > Maanantain jalkatreeni päin vittua ! :wall:

Mitä tästä opimmekaan ? ....

Että unohtu ryypätä.

E: vittu että voi olla vaikeeta sekottaa herat pelkällä lusikalla ku kaikki jää siihen kiinni :curs:

Koulumatkat vituttaa. Pyörällä kulkisin mieluiten, mutta sateen takia se ei onnistu. Bussilla mennessä taas myöhästyn aina ensimmäiseltä tunnilta lähes aina ja talvella tulen myöhästymään melko varmasti aina sen 10-15 minaa (kiitos uusien hienojen liikennejärjestelyiden :/). Pyörällä kouluun menemisessäkin on niitä paskoja puolia kuten se, että olen välillä hiestä märkänä kun pääsen koululle. Ja tietysti se vituttaa kun suuri osa kevyen liikenteen väylien muista käyttäjistä liikkuu niillä ihan miten sattuu, yleensä mennään keskellä tietä ja yhtäkkiä siirrytään vasemmalle kun olen ohittamassa:wall: ... About 200 metrin välein joutuu painamaan jarrut pohjaan kun joku tomppeli hyppää eteen. Sitten on vielä nämä yläkouluikäisten 3-10 hengen porukat, jotka eivät osaa väistää vaikka selvästi näkevät, että olen tulossa vastaan. Ei sillä mun maastopyörällä nyt kuitenkaan ojien pohjia pitkin voi ajaa. Vittu.

Eipä mulla muuta.

Koulumatkat vituttaa. Pyörällä kulkisin mieluiten, mutta sateen takia se ei onnistu. Bussilla mennessä taas myöhästyn aina ensimmäiseltä tunnilta lähes aina ja talvella tulen myöhästymään melko varmasti aina sen 10-15 minaa (kiitos uusien hienojen liikennejärjestelyiden :/). Pyörällä kouluun menemisessäkin on niitä paskoja puolia kuten se, että olen välillä hiestä märkänä kun pääsen koululle. Ja tietysti se vituttaa kun suuri osa kevyen liikenteen väylien muista käyttäjistä liikkuu niillä ihan miten sattuu, yleensä mennään keskellä tietä ja yhtäkkiä siirrytään vasemmalle kun olen ohittamassa:wall: ... About 200 metrin välein joutuu painamaan jarrut pohjaan kun joku tomppeli hyppää eteen. Sitten on vielä nämä yläkouluikäisten 3-10 hengen porukat, jotka eivät osaa väistää vaikka selvästi näkevät, että olen tulossa vastaan. Ei sillä mun maastopyörällä nyt kuitenkaan ojien pohjia pitkin voi ajaa. Vittu.

Eipä mulla muuta.

Etkö voi mennä aikasemmalla dösällä?

Itsellä kanssa sama, melkein. Pyörällä tollainen 12km menisin todella mieluusti, mutta vituttaa juuri tuo hikoilu ja aikasemmin herääminen. Mutta hyvin päivä ainakin lähtee rullaamaan :)
Dösällä en haluaisi liikkua "haista vittu"-hintojen takia. Boikotoin kokonaan bussiliikennettä. Mielummin lähden vaikka mopolla leville, vaikka ilmastonmuutoksen kustannuksella.

Etkö voi mennä aikasemmalla dösällä?
No kyllähän mä voisin ja varmaan pakko onkin mennä aikaisemmalla vuorolla kunhan talvi tulee ja nuo bussit tulevat olemaan vielä enemmän myöhässä. Vielä en kuitenkaan viitsisi herätä 20 minuuttia aikaisemmin vain sen takia että saatan tulla 1-5 minuuttia myöhässä tunnille.

Oon kipee ja tällä viikolla pitäs olla paritkin koulunaloittajais-bileet ulkoilmassa vähissä vaatteissa :( Noh, voihan sitä juoda ittensä lämpimäks mutta ois toi kesä voinut vielä pari syyskuun ekaa viikkoa kestää :o

Kyllä taas syö miestä, ei helvata sentään. Alaselkä ollu muutenkin romuna melkeen koko kesän ja nyt sitten vielä olkapää käväs pois paikoiltaan, eikä kestä reenaamista. Muljahtelee aina sillon tällön, aarrrggghhh...

Katsotaan tää ja korotetaan välilevyn pullistumalla. FUCK YEAH YOU JUST MADE MY DAY! Lomaviikko alko mukavasti :D

Se tunne kuin 700g tonnikalasalaattia leviää pitkin jääkaappia ja lattiaa!!! Voi saatana että osaa vituttaa!!!

Back
Ylös Bottom