Ja mitä väliä sillä on, että mitä kukakin laittaa malmia ja millä liikeradalla ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mene noin, vaan bonukset lasketaan loppusummasta, olipa pullokuitteja tai ei.Anna bonus/plussa kortti ja sitten vasta rahat/palautuskuitti. Näin saa täyshintaiset bonarit etc.
Itse kun en osaa salilla oikein tehdä muuta kuin kyykätä ja vetää maasta, niin millä hitolla pääsee eroon siitä alemmuuskompleksista mikä tulee kun on niitä pyllistelijöitä, jotka tulevat viemään kreditit mun kyykyistä latomalla vähän isommat painot ja säästämällä polviaan taivutukselta?
Tavallinen kuntopyörää polkeva katukissahan ei näe kuin ne painot tangossa ja hauikset. Iso persekin lähinnä varmaan vain oksettaa häntä.
Mavessa onneksi ei niin pahasti joudu nöyryytetyksi, kun se ei oikein nouse kuin nostamalla, mutta sehän onkin aivan typerä laji, raskastakin ja kaikkee.

On muuten aivan perkeleen tyylikäs.katso liitettä 70009
Ei niitä sun "katukissoja" kiinnosta painot eikä hauikset.
Osta tuommone... sillä tulee paremmin persettä kuin kyykyllä ;)
on muuten aivan perkeleen tyylikäs.
Jeps, piti jo AC Schnizterin sivuilla käydä kyylää esitettä.bmw m3
Öh, mistäs tiedät ettei treenannut samaa lajia kuin "mä"?Mitä meinasit mennä sanomaan. Että hänen pitäisi treenata kuten sä treenaat vaikka ette edes samaa lajia harrasta? Tiedätkö, ettei kyykyn loppuojennuksesta ole mitään hyötyä missään lajissa? Minä ainakin näen salilla yleisurheilijoiden tekevän paljonkin tuota liikettä raskailla kuormilla. Tekevät kyykkyä myös pienemmillä painoilla ja syvemmältä. Selvästi oma harjoituksensa. Olisi sinulle tehnyt hyvää mennä kysymään liikkeen tarkoituksesta facepalmauksen sijaan.
Ymmärrän kyllä asenteen, mutta ihanko oikeasti sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon malmia on ja millä liikeradalla tekee? Muistaakseni joskus vielä tälläkin foorumilla peräänkuulutettiin sitä kuinka kokeneemmat voisivat antaa vinkkiä jos jokin menee pieleen.Ja mitä väliä sillä on, että mitä kukakin laittaa malmia ja millä liikeradalla ?
Ymmärrän kyllä asenteen, mutta ihanko oikeasti sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon malmia on ja millä liikeradalla tekee? Muistaakseni joskus vielä tälläkin foorumilla peräänkuulutettiin sitä kuinka kokeneemmat voisivat antaa vinkkiä jos jokin menee pieleen.
Salikomediaa on se, että sama mikä threadi Pakkotoistolla on, joku postaa sinne bemarin kuvan sitä sitten joukolla kuolataan.
Niin moni holtiton nuori omistaa noita, ehkä siksi.... sitten toisena pahana "hillopäälliköt" jotka eivät vain välitä vittuakaan muista, ja se ei suoraan ole BMW:n vika, vaan sen että he valitsee herkästi BMW:n. Noh, mikään näistä ei muuta sitä että olet varmasti oikeassa. :DBemareissa ei ole mitään vikaa, hienoja autoja. Jos kuskit vielä käyttäytyis liikenteessä toiset autoilijat huomioon ottaen... ja en haluaisi yleistää, mutta oikeesti, bemaristeista ainakin 50% ajaa päin v*ttua.
EDIT. sorry, offtopic.

Niin on, ja se huomaa. Ainakin tuon tyhmän osalta.Leimaa se bodaaminenkin tyhmäksi ja aggressiiviseksi :D