Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä taas syö miestä, ei helvata sentään. Alaselkä ollu muutenkin romuna melkeen koko kesän ja nyt sitten vielä olkapää käväs pois paikoiltaan, eikä kestä reenaamista. Muljahtelee aina sillon tällön, aarrrggghhh...

Anna bonus/plussa kortti ja sitten vasta rahat/palautuskuitti. Näin saa täyshintaiset bonarit etc.
Ei mene noin, vaan bonukset lasketaan loppusummasta, olipa pullokuitteja tai ei.

Tarkan markan Erkki maksaa ostokset, kuittaa niistä bonukset ja rahastaa sen jälkeen pullokuitin erikseen.

Itse kun en osaa salilla oikein tehdä muuta kuin kyykätä ja vetää maasta, niin millä hitolla pääsee eroon siitä alemmuuskompleksista mikä tulee kun on niitä pyllistelijöitä, jotka tulevat viemään kreditit mun kyykyistä latomalla vähän isommat painot ja säästämällä polviaan taivutukselta?
Tavallinen kuntopyörää polkeva katukissahan ei näe kuin ne painot tangossa ja hauikset. Iso persekin lähinnä varmaan vain oksettaa häntä.
Mavessa onneksi ei niin pahasti joudu nöyryytetyksi, kun se ei oikein nouse kuin nostamalla, mutta sehän onkin aivan typerä laji, raskastakin ja kaikkee.

2011-bmw-m3-coupe-89c30.webp

Ei niitä sun "katukissoja" kiinnosta painot eikä hauikset.
Osta tuommone... sillä tulee paremmin persettä kuin kyykyllä ;)

Mitä meinasit mennä sanomaan. Että hänen pitäisi treenata kuten sä treenaat vaikka ette edes samaa lajia harrasta? Tiedätkö, ettei kyykyn loppuojennuksesta ole mitään hyötyä missään lajissa? Minä ainakin näen salilla yleisurheilijoiden tekevän paljonkin tuota liikettä raskailla kuormilla. Tekevät kyykkyä myös pienemmillä painoilla ja syvemmältä. Selvästi oma harjoituksensa. Olisi sinulle tehnyt hyvää mennä kysymään liikkeen tarkoituksesta facepalmauksen sijaan.
Öh, mistäs tiedät ettei treenannut samaa lajia kuin "mä"?

Okei, olen Pekka Peruspunttaaja joka näki 5-10cm niiauksen huvittavana, koska en todellakaan näe sellaisesta treenistä mihinkään lajiin kovinkaan paljoa mitään hyötyä. Se laskettakoon omaksi virheekseni, sillä en harrasta yleisurheilua, lätkää, ringetteä enkä muutakaan mihin tuo saattaisi sopia. Jos olisin mennyt sanomaan asiasta, niin hyvin luultavasti vain kysyäkseni mihin ja miten kyseisen liikkeen tulisi vaikuttaa. Näen suunnattoman paljon enemmän voimalliseen ja lihalliseen kehitykseen edistävänä syvemmät kyykyt, mutta kuten nyt huomataan Pakkiksella, mitäs minä tiedän? Jos ei jo alkuperäisestä postauksesta selvinnyt, facepalmasin lähinnä tilanteelle että säikähdin kevyen likan tekevän runsaasti raaempaa kyykkyä kuin minä. Se, mihin tarkoitukseen malmit ja kyykky oli tarkoitettu, en tiedä enkä sen takia tohdikaan mennä kysymään asiasta. Koska se ei välttämättä ole minun sanottavissani.

Pyrin salilla "epäkohtia" nähdessäni ystävällisesti avustamaan, enkä vittuilemaan. Juuri tällaisten kommentien takia ne, jotka oikeasti tekevät päin vittua, eivät saa koskaan kokeneemmalta vinkkiä, koska pelätään että vastapalloon tulee vain suunsoittoa tai "hei mä tiedän mitä mä teen". Jotkut tietävät mitä tekevät, jotkut luulevat tietävänsä mitä tekevät, erotappa siitä loppuviimein hyvällä uskolla ne jotka apua tarvitsevat ja ne jotka eivät sitä tarvitse.

Ja mitä väliä sillä on, että mitä kukakin laittaa malmia ja millä liikeradalla ?
Ymmärrän kyllä asenteen, mutta ihanko oikeasti sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon malmia on ja millä liikeradalla tekee? Muistaakseni joskus vielä tälläkin foorumilla peräänkuulutettiin sitä kuinka kokeneemmat voisivat antaa vinkkiä jos jokin menee pieleen.

Ymmärrän kyllä asenteen, mutta ihanko oikeasti sillä ei ole mitään väliä kuinka paljon malmia on ja millä liikeradalla tekee? Muistaakseni joskus vielä tälläkin foorumilla peräänkuulutettiin sitä kuinka kokeneemmat voisivat antaa vinkkiä jos jokin menee pieleen.

No oothan sä oikeassa! Jos tekee ihan päin vittua, niin että hajoittaa paikkansa, ni olis hyvä mennä sanomaan.

Omalla tavallaan on komediaa, kun pitää kytätä muiden treenit (painot, tekniikat, vaatteet, ilmeet, hikikarpaloiden lukumäärä otsalla, treenikaverit, puheet ym ym) ja sitten kotiinpäästyään pistää näppis laulamaan ja itkeä pakkikselle kun kaikki tekee kaiken ihan päin persettä ja vain mä teen kaiken oikein ja oon niin ylihyvä mutta kukaan ei huomaa kun noi muut pilaa kaiken byäääh.

Get a life.

Peace.

Salikomediaa on se, että sama mikä threadi Pakkotoistolla on, joku postaa sinne bemarin kuvan sitä sitten joukolla kuolataan.

Bemareissa ei ole mitään vikaa, hienoja autoja. Jos kuskit vielä käyttäytyis liikenteessä toiset autoilijat huomioon ottaen... ja en haluaisi yleistää, mutta oikeesti, bemaristeista ainakin 50% ajaa päin v*ttua.
EDIT. sorry, offtopic.

Komediaa on myös se kun bemarin kuvan ilmestyessä ruutuun topicista riippumatta, tulee joku heti postaamaan miten naurettavaa se on. (todellisuudessa ei ole varaa omaan)

Nyt mä lähen salille aiheuttamaan komediaa eli treenaamaan. Matkalla osoittelen sormella bemareita ja nauran niille.

Bemareissa ei ole mitään vikaa, hienoja autoja. Jos kuskit vielä käyttäytyis liikenteessä toiset autoilijat huomioon ottaen... ja en haluaisi yleistää, mutta oikeesti, bemaristeista ainakin 50% ajaa päin v*ttua.
EDIT. sorry, offtopic.
Niin moni holtiton nuori omistaa noita, ehkä siksi.... sitten toisena pahana "hillopäälliköt" jotka eivät vain välitä vittuakaan muista, ja se ei suoraan ole BMW:n vika, vaan sen että he valitsee herkästi BMW:n. Noh, mikään näistä ei muuta sitä että olet varmasti oikeassa. :D

Todettakoon että rahan antaessa myötä ehdoton autovalintani on aina ollut BMW. :) Tiedostan tosin että valitettavasti se saattaa mua leimata jollain tasolla, mutta who cares jos alla on auto jota on nautinto ajaa. Nyt loppu OT, perkele.

Tänään kävin taas salilla, olen vaihtanut "kaupalliselle" salille kellarisalista joten kulttuurishokki on ollut minulle valtava, ensinnäkin muiden treenien kyylääminen.

Tänään tein vipareita sivuille ja taakse, no vieressä teki joku vanhempi äijä, Joka kyyläsi koko ajan peilin kautta tekemisiäni. aina kun otin jonkun painon telineestä, hän otti yhden isomman, jos otin 9 kg hän otti 10 kg, jos otin 7 kg hän otti 8 kg.
sitten se tekniikka, itse yritän tehdä puhtaasti vipunostot heijaamatta, paitsi viimeiset menee cheatillä jos voimat loppu, äijän heiluminen kumminkin alkoi ekasta toistosta eikä laantunut koko setin aikana. Olin varma että kohta paino lipeää kädestä ja on mua otsassa.

Sitten yks ei niin komediaa, mutta ihmettelyä aiheuttaa se , että miten oikeasti ihmiset on niin paskassa kunnossa vaikka käy salilla?
Siis en itsekkään ole adonis tai muutakaan mutta nykyään olen huomannut ties minkälaista hiihtäjää, laitteissa istuskelijoita , ihmisiä joilla ei ole edes hiki treenatessa ja erilaisia juoru kerhoja jotka lähinnä tuntuu pitävän sitä vitun kuntosalia kokoontumispaikkana. Melkeinpä 80 % enemmän tai vähemmän lihavia.

Edellisellä salilla järjestäen olin heikoin, ja +200kg kyykkysarjat , +200 mavesarjat , yli 150kg penkkipunnerrukset, n.90 kg tempaukset ja yli 100kg työnnöt eivät olleet mitenkään harvinainen näky. Nykyisellä salilla niitä ei juuri näy, tehdään vaan hauiskääntöjä peilin edessä ja ristikkäistaljaa sekä reisilaitteita, onko se ihan normaalia ? :confused:

Leimaa se bodaaminenkin tyhmäksi ja aggressiiviseksi :D
Niin on, ja se huomaa. Ainakin tuon tyhmän osalta.

Mieti ku yhdistää siihen vielä BMW:n. :lol2:

Back
Ylös Bottom