Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Helvetillinen kurkkukipu jo reilun viikon verran ollut päällä, mutta kun ei ole angiina yms. vaan joku virus-tartunta niin eipä tuolle mitään oikeen voi tehdä.

Sama fucking flunssa edelleen. Ja nyt vituttaa se että tuli töissä painettua 8h päivä kipeenä buranan, kahvin ja finrexinin voimalla ja heti töistä kotiin päästyäni nukuin muutaman tunnin ja tättärää pirteenä heräsin hetki sitte ku kroppa käy ihan ylikierroksilla kaiken hörppimäni kofeiinin takia ja kuitenki nuokun puoliks unessa ja puoliks hereillä. Ei saa unta eikä pysy hereillä, eiiii hyvä :D

Yön nukuin huonosti, aamuherätys tuntui vaikealta, mielenkiintoiselta vaikuttanut työpäivä uudella työmaalla kului sekin nihkeissä merkeissä, salilla jalkatreeni jäi yritelmäksi, joten pakkasin treenikamat jo yhden liikkeen jälkeen ja suuntailin kotio. Ny ei ruokakaan maistu & ulkonakin on lohduttoman pimeetä ja sataa vettä.. mitähän vielä on odotettavissa tälle illalle? :jahas:

Omailmoitus systeemi on ihan helvetin hyvä. Mulla on ollut se jokaisessa työpaikassa. On turhaa lähteä jonkun flunssan takia ilmottaa tohtorille että oon pipi. Eiköhän sitä tiedä itse milloin on työkuntoinen ja milloin ei. Jos on aihetta lusmuta niin silloin on kyse jostain suuremmista ongelmista ja pitäis vaihtaa työpaikkaa tai muuta.

No mä en ees oo ihan perillä miten meillä toimii saikkuilut kun melkee kaikki muut on yrittäjiä, eikä siis erikseen edes työterveyslääkäriä ole.. :/

Sieltä se flunssa tulla tupsuttaa... ja just kun alotin kreatiininki tankkauksen pari päivää sitten. Onneksi tänään on muutenkin lepopäivä niin ehtii vähän katella oloa, että kuinka pahaksi flunssa muuttuu.

Vituttaa ku ei oo jaksanu keskittyä treeniin, ravintoon eikä lepoon tässä viimeseen 2-3 viikkoon. Olo on väsyny ja tuntuu että joka paikka on turvonnu pelkästä läskistä. Lisäks päätin hukata kännykän tänään ja huomenna olis joku tulos kattoon autoa ku se on myynnis. Ei vissiin tuu ku ei pysty soitteleen. Ja ite en sen tyypin nimeä tai numeroa muista ulkoa...

Kela. Laitoin tuossa heinäkuussa niille ehdotelman, että miten makselen takaisin siltä kuulta asumistuen. Lisäsin samaan hengenvetoon, että maksaisin myös kesäkuun asumistuen takaisin, koska tienasin tuolloin liikaa. Sitten vielä laitoin kylkeen kuittia ja todistusta vuokratuloista. Nyt ne perkeleen vatipäät laittoi mulle bumerangina, että pitäisi laittaa vuokrasopimuksesta ja työsopimuksesta kopsut sinne. Siis mitä vittua? Ymmärtäisin tuollaisen, jos yrittäisin pimittää hilloa ja kyse olisi rahoista, jotka ne maksaa mulle. Nyt en sitä tee vaan päinvastoin olen vapaaehtoisesti maksamassa liiallisia tukia takaisin ennen kuin sieltä tulee enemmän noottia. Mitä siellä tehdään jollakin mun työsopimukseni kopiolla? Ilmeisesti eivät usko, että olen ollut töissä? Eivät myöskään usko, että oon saanut vuokratuloja - kuiteista huolimatta.

Voisinpa samaan hengenvetoon laittaa koko uuden asumistukihakemuksen ihan kettuillessa. Siihen ilmoitus, että mun vuokralaiseni muuttavat pois syyskuun lopulla. Eli ensiksi vuokralaisten vuokrasopimuksesta kopio ja kylkeen kopio siitä niiden irtisanomissähköpostista. Siihen päälle kopiot tilinauhoista, korkotodistus, tarvittava lomake omaisuudesta, kuitti omasta vuokranmaksusta (varmuuden vuoksi voisin laittaa kopsun myös omasta vuokrasopparistani vaikka heillä se tieto nyt kuitenkin on). Seuraavksi kylkeen laitetaan vielä ilmoituksia aiempien vuosien tuloista. Todennäköisesti Kela haluaa myös otteen talonkirjastakin. Siihen päälle vielä työmarkkinatukihakemus tarvittavine liitteineen...

Mutsilla taitavat olla vaihdevuodet alkamassa. 2 päivän aikana sain hänet suututettua varmaan 5 kertaa enkä millään kerralla saanut tietää miksi. Sellaisetkin asiat mille yleensä nauretaan yhdessä, saavat yhtäkkiä äidin suuttumaan ja ärsyyntymään ja minä olen pihalla kuin lumiukko kun en yhtään tiedä mitä tein väärin :jahas: Viimeisimmässä keskustelussa syyksi sain vaan "nokun sä olet aina tollanen" ja "et osaa olla suututtamatta ihmisiä". Jännä sinänsä, koska äiti on ainoa ihminen jonka kanssa ikinä riitelen ja kohtelen häntä tosiaankin sillä kunnioituksella millä äitiä pitää kohdella. En uskaltanut edes ehdottaa vaihdevuosilääkkeiden hankintaa... Se olisi varmaan ollut viimeinen pisara :rolleyes:

Muutenkin nyt on vähän vitutusfiilis. Haluaisin vaan möllöttää kotona kunnes lähden maanantaina lomalle, mutta eihän se onnistu, koska olen taas mennyt lupaamaan ties mitä viikonlopulle (mm. +12h tuplavuoro, tavaroiden pakkaaminen, muutaman kaverin kanssa kahvittelu, yhdet reivit, pullakassin vieminen naapurin mammalle...). Loman jälkeenkin on ohjelmaa koska lupasin asua kaverin luona kissavahtina pari päivää ja menen sinne suoraan lentokentältä. Sen jälkeen onkin vaivaiset 2 päivää saada elämä kasaan Suomessa ja sit taas takaisin sinne helvetin Helsinki-Vantaan lentokentälle. Oma vikahan se on kun lupaa kaikenlaista, mutta en osannut ennustaa että just nyt en jaksaisi olla niin aktiivinen mitä normaalisti olen.

Olenko ensimmäinen, joka on onnistunut tässä:
Olin hellan ääressä, hellan etulevyllä oli paistinpannu ja takalevyllä kattila. Eivät olleet vierekkäin, koska hella on niin paska, ettei mahdu. No, sekoittelin siinä kattilaa, kun pannusta lentää tulikuuma rasvapisara suoraan kyynärvarteen, jonka seurauksena vedän refleksinomaisesti käteni pois ja lyön kyynärpäällä liesituulettimen paskaksi. Hyvä meininki. Ja nyt vielä kättäkin kirveltää siitä kohtaa, mihin rasva osui. Ei hyvin mene.

Mikä vittu siinä on, että porukka ei täällä ymmärrä sitä, kun joku ei juokaan lärvejä kaikenmaailman kissanristiäisissä ja saunailloissa? Saa joka kerta selitellä omaa "omituista" käytöstä ja jeesustelua(?). Onko se tosiaan niin outoa, jos jotakuta ei oikeasti kiinnosta se häpän ottaminen?? :confused:

e. ja sitten tuo BB..... :wall:

Katoin Thorin. Ei varmaan tarvi edes selittää.

Back
Ylös Bottom