Tuo maamme-laulun-vihapuhe-dosentti vituttaa ja rankasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo maamme-laulun-vihapuhe-dosentti vituttaa ja rankasti.
"Pyöräilessä vaihde pitää malttaa jättää tarpeeksi kevyelle, sillä raskaalla vastuksella pyöräily pikemminkin kasvattaa kuin kaventaa reisiä"

Lol wut? Ei nyt perkele oikeasti..."Perusmarjastajankin alaraajoissa riittää ytyä keskisarjan voimanostajan verran..."
Odota vaan et puudutus lakkaa nii sit voi verenvuoto olla pikku huoli. Ellei oo tosi vahvat särkylääkkeet?Multa vedettiin hammas n.2h sitten. Saisi jo loppua tää saatanan veren valuminen, rupee meinaan tukot loppuun. No sitten kai vaan talousparitolloa suuhun, helvetti:curs:
Kerranki mulla on kertoa salikomediaa. Eli olin täs muutama päivä sit illal salil ja siel oli sit tällänen 3 tyypin ryhmä, oiskohan ollu about 18-vuotiaita perusjannuja. Yks oli ilmeisesti ensikertalainen - päällä "kouluvaatteet" ja tälle näytettiin eri liikkeitä. Kaks muuta oli naamoja, joita oon siel joskus aiemminki nähny. No, sitten tämä porukan eniten äänessä ollut ja tyylikkäitten pukeutunut (treenishortsit ja hihaton korispaita) tokasee siinä, että "Saiskohan täällä treenata ilman paitaa? Tulis vähä motivaatiota tähän touhuun." Tässä vaiheessa ite pyöritin päätä ja facepalmailin... Ok, tyyppi näytti kyl siltä, että harrastaa jotain urheilua, mutta ei siinä 65 kilon rungossa nyt ihan hirveesti mitään näytettävää oo :/
Voihan ton ottaa niinki, että se motivaatio tulee just siitä ku näkee omat narunsa peilistä...
Pura se rautaan.Tyttöystävä jätti. Jäin täysin tyhjän päälle. Ja vituttaa, vihastuttaa, suruttaa. En jaksa tällästä vitun paskaa enää. Saatana. Ei tiiä oikee mitä sitä enää olis täs tekemistä. Ottais pankista lainan ja lähtis vittuun. Hauskintahan tässä on se että se on samassa koulussa samalla luokalla. Oi että niin koulussakin on mukavaa. Lopettaas vaan kaiken.