Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

"Pyöräilessä vaihde pitää malttaa jättää tarpeeksi kevyelle, sillä raskaalla vastuksella pyöräily pikemminkin kasvattaa kuin kaventaa reisiä"

Kätevä tollanen vaihdin pyörässä millä saa säätää reiden paksuutta polkiessa! :hyper:

Kyllä ne perus laihalla läskillä reidet kasvaa pyöräillessä jonkin verran vaihteesta riippumatta, mutta jos läskit lähtee pois niin kyllä nettotuloksena reidet ohentuu... ei voi ymmärtää miten monilla on sellanen anorektinen jalka nykyään ihanteena, tulee mieleen se salaisiin kansioihin menny ketju, jossa joku miespuolinen henkilö kysyi, että miten saa BB-Ragnarin reidet itselleen.

Pitääkin alkaa marjastamaan, jos vaikka tulis ytyä alaraajoihin. Minä tyhmä oon vaan salilla kyykännyt ja luullut saavani voimaa.

Multa vedettiin hammas n.2h sitten. Saisi jo loppua tää saatanan veren valuminen, rupee meinaan tukot loppuun. No sitten kai vaan talousparitolloa suuhun, helvetti:curs:

Multa vedettiin hammas n.2h sitten. Saisi jo loppua tää saatanan veren valuminen, rupee meinaan tukot loppuun. No sitten kai vaan talousparitolloa suuhun, helvetti:curs:
Odota vaan et puudutus lakkaa nii sit voi verenvuoto olla pikku huoli. Ellei oo tosi vahvat särkylääkkeet?

Itellä vuosi vielä seuraavanakin päivänä välillä kun hammas revittiin, mutta mitään kipuja ei sen kummemmin ollut. Sain lekuriltä tätä varten mukaan kauhean kasan niitä tuppoja.

Kerranki mulla on kertoa salikomediaa. Eli olin täs muutama päivä sit illal salil ja siel oli sit tällänen 3 tyypin ryhmä, oiskohan ollu about 18-vuotiaita perusjannuja. Yks oli ilmeisesti ensikertalainen - päällä "kouluvaatteet" ja tälle näytettiin eri liikkeitä. Kaks muuta oli naamoja, joita oon siel joskus aiemminki nähny. No, sitten tämä porukan eniten äänessä ollut ja tyylikkäitten pukeutunut (treenishortsit ja hihaton korispaita) tokasee siinä, että "Saiskohan täällä treenata ilman paitaa? Tulis vähä motivaatiota tähän touhuun." Tässä vaiheessa ite pyöritin päätä ja facepalmailin... Ok, tyyppi näytti kyl siltä, että harrastaa jotain urheilua, mutta ei siinä 65 kilon rungossa nyt ihan hirveesti mitään näytettävää oo :/

Kerranki mulla on kertoa salikomediaa. Eli olin täs muutama päivä sit illal salil ja siel oli sit tällänen 3 tyypin ryhmä, oiskohan ollu about 18-vuotiaita perusjannuja. Yks oli ilmeisesti ensikertalainen - päällä "kouluvaatteet" ja tälle näytettiin eri liikkeitä. Kaks muuta oli naamoja, joita oon siel joskus aiemminki nähny. No, sitten tämä porukan eniten äänessä ollut ja tyylikkäitten pukeutunut (treenishortsit ja hihaton korispaita) tokasee siinä, että "Saiskohan täällä treenata ilman paitaa? Tulis vähä motivaatiota tähän touhuun." Tässä vaiheessa ite pyöritin päätä ja facepalmailin... Ok, tyyppi näytti kyl siltä, että harrastaa jotain urheilua, mutta ei siinä 65 kilon rungossa nyt ihan hirveesti mitään näytettävää oo :/

Voihan ton ottaa niinki, että se motivaatio tulee just siitä ku näkee omat narunsa peilistä...

Vähänkö vituttaa, kun en osaa nauttia "tästä hetkestä", jos jotain vittumaista hommaa on tulossa. Esim huomena on vittumainen juttu, niin en osaa nauttia ajasta ennen sitä, kun vituttaa vaan se huominen. En siis osaa aloittaa vittuuntumista vasta silloin kun se vittuimainen homma alkaa, vaan se vitutus alkaa esim yli vuorokauden etukäteen. Pitäis vaan osata olla vittuuntumatta nyttenja vittuuntua kun se vittuimainen homma alkaa. Eli vähän niinkuin "se on sen ajan murhe tyyliin ajattelua" haen takaa. Pitää vissiin mennä johonkin hypnoosiin, että ei koko aika vituttais.

Tuli aika monta vittua, mutta tota juttua olis ollu vaikee kertoa ilman noita vittu sanoja. Sori siis kohtuuttoman ruma kielenkäyttöni.:piis:

Tyttöystävä jätti. Jäin täysin tyhjän päälle. Ja vituttaa, vihastuttaa, suruttaa. En jaksa tällästä vitun paskaa enää. Saatana. Ei tiiä oikee mitä sitä enää olis täs tekemistä. Ottais pankista lainan ja lähtis vittuun. Hauskintahan tässä on se että se on samassa koulussa samalla luokalla. Oi että niin koulussakin on mukavaa. Lopettaas vaan kaiken.
Pura se rautaan.

Tänään tuli ensimmäistä kertaa ehkä naurettua salilla. Salilla tulee siis rappuset alas yläkerrasta joista näkee alemman kerroksen, ja ylhäältä kävelee eräs salin vakioköntti, ja alhaalla reenaa yksi salin vakiomimmi.

Mies: *heittää rannesiteen rappusista kohti alakerrassa reenaavaa naista*
Nainen: *katsoo että mistä helvetistä se tuli* "Haluutko sä tän takaisin?"
Mies: "Mielellään"
Nainen: *hinkkaa rannesidettä trikoidensa haaroväliin raivona ja heittää sitten takaisin*
Mies: *haistaa rannesidettä*

Siitä sitten jatkui random läppä ja hekottelu, kun ainakin salin puolesta tunsi jo ennestään, mutta kyllä itseä huvitti koska satuin seuraamaan kun herra käveli alas ja näin että lähtee sidettä heittää. Naisen reaktioon en ollut valmistautunut.

Back
Ylös Bottom