Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tällä hetkellä eniten vituttaa se, että kun olen autolla liikenteessä, niin AINA takana tulevan auton pitää saada minut kiinni reilulla ylinopeudella.
Ihan sama, miten kaukana hän on minusta. Tämän jälkeen kyseisen kuski vähät välittää turvavälistä. Ajan liikenteen sallimaa nopeutta
mutta se ei takana olevalle riitä. Välillä tekisi mieli siirtyä sivuun bussipysäkille, jotta tämä "kiireinen" kuski pääsisi ohi.

Ite teen just noin. Tosin erotuksella mun auto pitää automaattisesti "sopivan" turvavälin ja en ole "kiireinen", muutenhan menisin ohitse..

Ei varsinaista salikomediaa, vaan herakomediaa:

Äiti ja laiha teini-ikäinen poika olivat pysähtyneet Citymarketin lisäravinnehyllyn kohdalle.

Poika: Mä haluun tollasen mansikan makusen Hera80-pussin.
Äiti: Et saa mitään ennen ku oot syöny ensin sen vanhan loppuun.
Poika: Mutku se maistuu niin pahalle (vinkuvalla äänellä)...

Tämä eipäs-juupas-saanko-haluun-miksensaa-keskustelu jatkui samaan tahtiin jonkin aikaa ja lopulta pojan mankuminen alkoi mennä jo uskomattomiin ulottuvuuksiin. Itse nappasin proteiinipatukan hyllystä ja tunsin kerrankin itseni aikuiseksi mieheksi, joka saa itse päättää omista asioistaan (vaikka äitini minut tosin vielä pukeekin;)

Muovifirmassa sanoivat, että syyläreiden muoveja ei yleensä pystytä korjaamaan. Uusi syyläri tuohon mönkijään maksaisi 509e. Mistä helvetistä revin opiskelijana siihen rahat? Kuntoon tuo olisi saatava.

Muovifirmassa sanoivat, että syyläreiden muoveja ei yleensä pystytä korjaamaan. Uusi syyläri tuohon mönkijään maksaisi 509e. Mistä helvetistä revin opiskelijana siihen rahat? Kuntoon tuo olisi saatava.

Millainen peli?

Jos syyläri vuotaa muoviosista tai kumiletkuista niin ei toivoa korjauksesta, ainakaan auto puolella. Mutta jos vuotaa alumiiniosista niin sitten jotkut syylärikorjaamot voivat "hitsata/juottaa" sen kuntoon sekä jollakin syylärin korjausaineella voi kokeilla sen korjaamista.

450cc dinli tieliikennemönkijä, muovipäädyssä ~5cm pitkä hiushalkeama. Voi kilin vittu, täytyy sitten alkaa katsella jonkin piikin/skootterin syyläriä tuohon, josko sopisi. Vähän huono vaan alkaa kiinnikkeitä fiksailemaan, kun ei ole tiloja laittaa.

Ei menny helsingin taksin paikallistuntemuskoe läpi ja sekös vasta vituttaa. Samaan hintaan pääsee viikon päästä yrittää uudestaan mut vittuku olis saanu töitä varmaan jo ens viikonlopuks jos ois nyt menny läpi:curs:

Omaa paskuuttahan tuo on ja sekös vasta vituttaa että jäi kiinni tasan tarkkaan kaikista vitun oppilaitoksista ja sairaaloista ja jostain vitun kulttuuritaloista. Ei mun aivot vaan hyväksy tommosta opettelua että opettelee paikan ja tien nimen, ei vaan vittu toimi. Osaan ajaa ja se oikeesti riittää mutta ku jostai vitun syystä pitäs tietää joka vitun kadunosote dsmf.,sdmfklsdjflksdjlfksdf

VITTUSAATANAVITTUPERKEL VITTU. oke tää ehkä vähän autto tää avautuminen

Vituttaa aivan saatanasti ihmiset, jotka ei palauta lainaamiaan tavaroita. Vittu miten voi olla niin vajaita ihmisiä, jotka eivät tajua, että lainatut tavarat kuuluu palauttakin joskus. VITTU!:curs:

Niskat niin kipeät, että haukottelu tai nauraminen laittaa melkee vedet silmille. Saattaa näyttää aika humoristiselta, kun toinen kuulee viikonlopun tarinoita ja nauraa tyyliin "HAHAHAHAHA... au au au... HIHIHHIHIH... aiii.. HEHEHEEH... au au..", mutta ei oo kyllä hauskaa, saatana.

Töiden piti alkaa tänään, aamulla soittaa toimiston johtaja, että sairastapauksien johdosta aloitus siirtyy lähes kuukaudella. Milläs sitä nyt maksais vuokraa ja ostais ruokaa?

Eikös noitten käsittely kestä vähintään sen kuukauden? Siinä vaiheessa jo vähän myöhäistä.

EDIT: Näköjään 7 päivässä annettava päätös. Pitääpä tutustua tarkemmin, kiitokset.

3 päivässä kiireelliset tapaukset. Hiillostat niitä vähän.

Kun olen nyt enemmän tai vähemmän pimeä ja pidän sateessa kävelemisestä niin oli mukava kotimatka kun ropisi mukavasti kaljuun. Mutta mukavuus loppui kuin seinään kun tulin kotiin ja huomasin vessassakin satavan, katon läpi.

Nyt vituttaa ja rankasti! Tuntuu että kaikki hommat kusee, vittu että vituttaa!
vitutuigvjkjdkdfbvhiuaiughghghvhfvioVHHIOhvovittu

Viikonlopun riehoissa tuli pyörällä lennettyy nurin asfaltille. No se oli 4 tikkii silmäkulmaa, silmä turvonnu, polvi auki 3:sta kohtaa, pari rystystä auki, huuli auki, forkku täynnä haavoja ja 4 päivää uudet farkut paskana, eikä salille tällä viikolla. :wall:
E: eturenkaasta 2 pinnaa poikki ja vanne hiema soikee.

Viimeksi muokattu:
Mitä vittua, tuo Gold Strike -peli kosahtaa joka kerta siihen, että palikat on kuin shakkilauta, eri värisiä palikoita vierekkäin. Ei jumalauta! Aina yritän skarpata mutta koko ajan sama juttu. Hyvä peli, mutta täysi paska!

Back
Ylös Bottom