Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

- auto levis moottoritienvarteen aamulla. Olin JO muutenkin myöhässä. En uskalla edes miettiä korjaamolaskun suuruutta.

- 3,5v suhde loppu. " ota sä mikro ni mä otan kahvinkeittimen " :wall:

- joudun muuttamaan rivarista betonikasaan. Seuraus edellisestä. Siis JOS löydän vuokrakämpän ajoissa. Muuten asun auton takaluukussa.

Muistinpas tänkin threadin. Nyt on aika orpo fjiilis... Toi VITUN tietokone hajos taas, ja sen korjaamiseen menee taas varmaan kaikki rahat. Tekis mieli itkee. :itku:

Funky sanoi:
Vituttaa kun yks tuttu muija pyys mua ulos.
Tämähän ei asiassa ole vielä se huono puoli, mutta kun oon saanut siltä tytöltä pakit jo kolme kertaa aikaisemmin (ja KERRAN SE PYYS MUA ITE!!!).
Jos mulla olis vähääkään munaa, niin oisin sanonut sille jotain "rakentavaa". Mut ei mahda miitään, oon aivan kusessa siihen....tästähän tietää mitä tulee tapahtumaan... :wall: :itku:

No käyty ollaan ulkona 3 kertaa. Ihan hyvin menee, mut ootan koko ajan sitä viestii "sori mut mua ei enää kiinnostakkaan..." :hyper:
Viimeks kun näin sen, niin sanoin et ilmottele sit kun selviit vappuriennoista (tyttö on teekkari). Pitäis saatana viikko odotella et se ilmottais,et haluuks se viel nähä... :curs:
(Enkä millään kehtaa enää pommittaa sitä viesteil, luulee viel et oon epätoivonen tai jotain.. :rolleyes: )

Vittu! Sinkkuna ollut kohta.. En edes muista jo kuinka kauan. Naiset kiinnostavat, mutta koska lähimmät jätkäpuoliset kaverini asuvat päälle 100 kilometrin päässä, on tuo baariin lähteminen iskemistouhuissa himpun verran hiljasta. Tähän vielä kun lisää että opiskelee ja työskentelee (ja bilettää) naisvaltaisella alalla, eli naisia on koko ajan ympärillä, niin ei perkele kun vituttaa!

Ja kahden naisen kanssa on ollut juttua, mutta "en mä oikein tiedä".. Saatana kyllä minä kyllä-ei vastauksen kestän.

Kesälle ei löydy duunia ei sitten millään.. Perkele!

Vituttaa kuin pientä oravaa jonka ainoa käpy on jäässä ja molemmat etuhampaat poikki... :wall:

Sali meni kiinni tavallista aikaisemmin vapun takia ja naapurin grillikäryt tulee sisälle. Ja huomenna sali on kii kokonaan.

albertti sanoi:
Kaveri teki kerran ylätaljaa Niskantaakse ja vaijerin lukko antoi periksi ja tanko tuli päähän, Muutaman tikin se sai ei sen pahempaa..

Tästäpä tulikin mieleen armeija-ajoilta yks juttu, joka sopii tähän ketjuun.
Morttiaikana meillä oli kassun pihassa "rynkkyjumppaa", sitä veti joku aika hyvässä kunnossa oleva yliluutnantti. Se näytti meille muistaakseni jotain pystypunnerruksen tapaista rynkyllä ja kun rynkky tuli ylhäältä rinnalle, niin viritintappi repäs ylilutin otsan auki. No naama veressä yliluutnantti tyynesti lähti veksiin paikattavaksi ja treeniä sai jatkaa eräs kehonrakentaja morkula. Kuriositeettinä mainittakoon, että kyseinen morkula on sen jälkeen pärjännyt myös kehonrakennuksen sm-kisoissakin :hyper:

vappu :kippis1:

Nyrkki sanoi:
Ei ole töitä ei rahaa ja laskuja on vitusti!Ja kaikki tuntuu muutenkin menevän päin helvettiä!

Aivan sama tilanne. Vitutus on suuri ja kasvaa koko ajan! Uusi asuntokin pitäisi jostain repäistä vittu kuukauden sisällä.. eikä näytä hyvältä :(

albertti sanoi:
Kaveri teki kerran ylätaljaa Niskantaakse ja vaijerin lukko antoi periksi ja tanko tuli päähän, Muutaman tikin se sai ei sen pahempaa..

Tää on ihan oikeasti vaarallinen tilanne. Luulen että kaveria itseään ei naurattanut kun joutui lekurille.....

albertti sanoi:

Heh, tämä oli sitten salikomediaa? Hyvä ettei kaverilles käyny pahempaa :)

Eilen olin moton kanssa ajelemassa. Poliiseilla ratsia myllypuron kohdalla. Mut ne sit tietenki pysäytti, vaikka normaalisti ajoin. Tulos: Käsky uudelleen katsastukseen rengas muutosten takia ja 232eunuu vielä sakkoa päälle.. Näin. :wall:

Vituttaa tämä nykytaide

Kiasma on sitten suuressa viisaudessaan ostanut kokoelmiinsa "videotaiteilija" Teemu Mäen teoksen "Sex & death", jossa hän tappaa ja silpoo kirveellä eläinsuojelukodista noutamansa kissan ja runkkaa lopuksi vielä raadon päälle.

Taidetta vai ilmaisutaidotonta typeryyttä? Onhan se hieman surkuhupaisaa, kun tahdotaan esittää kritiikkiä mediaväkivallan ihannoimisesta niin tämä lahjaton pelle ei osaa toteuttaa sitä millään muulla tavalla kuin tappamalla luontokappaleen.

Boikotoikaa Kiasmaa.

Dragon sanoi:
Kiasma on sitten suuressa viisaudessaan ostanut kokoelmiinsa "videotaiteilija" Teemu Mäen teoksen "Sex & death", jossa hän tappaa ja silpoo kirveellä eläinsuojelukodista noutamansa kissan ja runkkaa lopuksi vielä raadon päälle.

Mitä vittua? Oikeasti? Koskaan en nykytaiteesta tai Kiasmasta ole välittänyt mutta että tuollaista.... :curs:

juu sanoi:
Mitä vittua? Oikeasti? Koskaan en nykytaiteesta tai Kiasmasta ole välittänyt mutta että tuollaista.... :curs:

Jos joku ei vielä ole sanonut, niin sen Teemu Mäen saisi viedä saunan taakse niskalaukauksen kanssa :curs:

No nyt kyllä rupesi vituttamaan, kun tuon Teemu mikälie-homoperverssi viestin luin. Ei jumalauta, kyllä kuuppa kiristyy tuommosten hinareitten ansiosta. :curs: Kumarrus, kunniaa ja mitali sille, joka tuota miestä vähän "ulkoiluttaa" :evil:

Anteeksi ja ei hyvää päivää??? jos jo ennenkin oon pitäny kiasmaa ehkä maailman turhimpana paska-"taiteen" tyyssijana niin vahvisti käsitystäni edelleen tuo uutuus.. tuommosia ihmisiä maailma ei oikeesti vaan tarvii..

Back
Ylös Bottom