Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No menipä taas vituiksi. Oikein roinakorttia kaivellaan (toiv huumorilla?).

Se että joku asia on helvetin typerää, ei automaattisesti poissulje sitä etteikö se samalla voisi olla myös hauskaa. Ainakin mun huumorintajulla. Kaikki sen kummemmat diagnosoinnit on tässä ketjussa (SaliKOMEDIAA!) ihan turhia. Piste.

Jos kaikki sai nyt kauhisteltua tarpeekseen niin ei muuta kuin uutta juttua kehiin. Päästään sitten taas porukalla kitisemään kuinka se on väärässä ketjussa, epähauskaa, sillä jätkällä on kuntoutus päällä, se on hullu, roinaa jne.

Ettäs tiiätte.

Perkele.

Hehe, välillä tuolla salilla heiluu semmosiin vanhan ajan värikkäisiin ja todella rumiin salihousuihin sonnustautunut kaveri, joka paukuttelee pirusti joka laitetta. Ei tarvii ees kattoo missä se menee kun voi melkee kolinasta päätellä että onko vuorossa jalkaprässi vai joku muu laite jolla saa kivaa kolinaa aikaan. Melkee vois kuvitella että sen tarkotus on tuottaa mahdollisimman kovaa kolinaa monella eri laitteella... Ja anteeksi nyt vitusti jos se setä sattuu tämän lukemaan, mutta ai jumalauta että se on rasittavaa kun joka ikisen toiston jälkeen kolisee.

edit. HYvää viihdettä anycase :rolleyes:

Meillä on sellainen leija joka tekee aina vain hauista ja ojentajaa. Katselee koko ajan itseään peilistä ja nostelee paitaa tsiigatakseen vatsalihaksia. Kerran eräs bodarikaverimme kyrsiintyi touhuun ja kävi vaihtamassa hihattoman päälleen. Kaverillani on aika kovat muskelit ja kun hän meni leijuvan jätkän eteen niin kyllä siinä hymy hyytyi. Jätkä egoilee yhä salilla mutta hymy hyytyy aina kun sama kaveri tulee salille hihattomassa. On hauska katsoa sitä käytöksen totaalista muutosta. Ei enää kehtaa katsella paljoa peiliä kun on kovat äijät vieressä.

Viikko sairaslomalla. Tai siis 9 pv. Ensin kirjoitettiin 2 pv, sitten 4 pv lisää ja tänään 3 pv lisää. Kuume ei laske millään, kuten ei tulehdusarvotkaan. Alan tulla jo nyt mökkihöperöksi.

Väärin.

Tuo siis oman kokemuksen perusteella.. vuodenvaihteessakin oli flunssa ja kuume nousi epätavallisen korkeaksi. Nielutulehdus, johon antibioottikuuri ja jopa alkoi hellittää. Myös melko helposti tuntuu tulevan poskiontelon tulehdus joko flunssan aikana tai jälkitautina. Sekin helpottaa nopeammin lääkkeillä. Mutta jos haluaa kärsiä enemmän niin eipä tuo murra minun sydäntäni.

Lähettimies herätti mut aamulla soitollaan. Sanoi että mulle tuodaan paketti klo 12-14.30 välisenä aikana ja varmisti että olen kotona silloin. Nyt kello on 16.00 eikä pakettia ole kuulunut :jahas: Ulkona on kaunis päivä ja haluaisin lähteä lenkille, mutta kai mun pitää vielä ainakin tunti venailla kotona, varsinkin koska todellakin haluan sen paketin tänään.

Mikäköhän siinä on että noiden lähettifirmojen aikataulut kusevat aina? Englannissakin odottelin parkkipaikalla 3 muuttolaatikon kanssa melkein tunnin kun lähettimies oli myöhässä...

Edit.
Kannatti valittaa, eikös lähettinainen koputellutkin äsken oveen... Nyt mulla on ihanat Michael Korsin arskat eikä vituta enää yhtään!

Salillani eräs nuori kaveri elää jonkinlaista supersankari fantasiaa.

Kaverilla on siistit mustat kamppailu-urheilutreenivetimet, mustat kengät ja hanskat, yllä musta hihaton huppari.
Ei siinä mitään mutta miksi joka treenisarjan ajaksi huppu vedetään päähän, kulmat kurtussa vedetään liikesarja ja välittömästi sarjan jälkeen taas huppu pois päästä.
Mistä v:stä on kysymys.

Supersankari imago kyllä valiilä vähän vesittyy, kun kaveri käy pylvään takana piilossa vähän väliä imaisemassa astmapiipusta.

Salillani eräs nuori kaveri elää jonkinlaista supersankari fantasiaa.

Kaverilla on siistit mustat kamppailu-urheilutreenivetimet, yllä musta hihaton huppari.
ei siinä mitään mutta miksi joka treenisarjan ajaksi huppu vedetään päähän ja välittömästi sarjan jälkeen taas pois päästä.
Mistä v:stä on kysymys.

Supersankari imago kyllä valiilä vähän vesittyy, kun kaveri käy pylvään takana piilossa vähän väliä imaisemassa astmapiipusta.
On muuten samanlainen tapaus omalla salilla, tosin en muista onko hihaton huppari. Tekee kuitenkin saman eli huppu päähän sarjan aikana.

En tiedä piilottaako se jotain irvistyksiä vai mistä on kyse. Vai pääseköö noin "in the zone".

Ei siinä, tehköön kaikki miten tykkää. Mietin vain itsekin mistä on kyse.

Flunssan sivutautina voi herkästi tulla jotain, joka kaipaa antibioottikuuria. Lääkäriin kannattaa mennä jos kuume ei laske 3-4 päivän jälkeen.

Kiitti vinkistä, mutta mulla on nyt neljännet antibiootit menossa. Ja siis olen lääkärin seurannassa. Aamu alkaa labrakäynnillä (verikokeet) ja jatkuu sillä, että lääkärisetä soittaa ja kyselee vointia. Jos ei tulehdusarvot laske huomiseen mennessä, siirryn kuulemma sairaalaan tiputukseen niin loppuu nettisurffailutkin. :wtf:

Itse pidän ainakin hihatonta hupparia, koska tuntuu hyvältä. Ja huppu päällä pääsee "fiilikseen." Itse menen salille aina itseni takia, eikä minua kiinnosta yhtään miten muut pukeutuu, tai treenaa. Olen salilla itseäni varten ja silloin keskityn vain itseeni, and thats it.

Itse pidän ainakin hihatonta huppari, koska tuntuu hyvältä. Ja huppu päällä pääsee "fiilikseen." Itse menen salille aina itseni takia, eikä minua kiinnosta yhtään miten muut pukeutuu, tai treenaa. Olen salilla itseäni varten ja silloin keskityn vain itseeni, and thats it.
Näin se menee. Kuten sanoinkin niin tekee kukin miten tykkää, eikä mun mielestä mitenkään suurta komediaa ole.

Nyt sain sitten yhden selityksen tuolle, joten kiitos siitä.

On muuten samanlainen tapaus omalla salilla, tosin en muista onko hihaton huppari. Tekee kuitenkin saman eli huppu päähän sarjan aikana.

En tiedä piilottaako se jotain irvistyksiä vai mistä on kyse. Vai pääseköö noin "in the zone".

Ei siinä, tehköön kaikki miten tykkää. Mietin vain itsekin mistä on kyse.

Olen siinä oletuksessa että porukka apinoi Dave Tatea. Sehän niissä videoissaan usein treenaa huppu ylhäällä :D

Toi nyt on vielä pientä, kelatkaa kun mä oon salilla viitta päällä ja Robin varmistamassa. Eikä vedetä astmapiipusta vaan käteen pylvään takana.

Back
Ylös Bottom