Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka naurahin niin kyllähä tommoset spedet pilaa koko salin.

Kuume ei laske millään, kuten ei tulehdusarvotkaan.
Flunssan sivutautina voi herkästi tulla jotain, joka kaipaa antibioottikuuria. Lääkäriin kannattaa mennä jos kuume ei laske 3-4 päivän jälkeen.
Väärin.
On muuten samanlainen tapaus omalla salilla, tosin en muista onko hihaton huppari. Tekee kuitenkin saman eli huppu päähän sarjan aikana.Salillani eräs nuori kaveri elää jonkinlaista supersankari fantasiaa.
Kaverilla on siistit mustat kamppailu-urheilutreenivetimet, yllä musta hihaton huppari.
ei siinä mitään mutta miksi joka treenisarjan ajaksi huppu vedetään päähän ja välittömästi sarjan jälkeen taas pois päästä.
Mistä v:stä on kysymys.
Supersankari imago kyllä valiilä vähän vesittyy, kun kaveri käy pylvään takana piilossa vähän väliä imaisemassa astmapiipusta.
Flunssan sivutautina voi herkästi tulla jotain, joka kaipaa antibioottikuuria. Lääkäriin kannattaa mennä jos kuume ei laske 3-4 päivän jälkeen.
Näin se menee. Kuten sanoinkin niin tekee kukin miten tykkää, eikä mun mielestä mitenkään suurta komediaa ole.Itse pidän ainakin hihatonta huppari, koska tuntuu hyvältä. Ja huppu päällä pääsee "fiilikseen." Itse menen salille aina itseni takia, eikä minua kiinnosta yhtään miten muut pukeutuu, tai treenaa. Olen salilla itseäni varten ja silloin keskityn vain itseeni, and thats it.
On muuten samanlainen tapaus omalla salilla, tosin en muista onko hihaton huppari. Tekee kuitenkin saman eli huppu päähän sarjan aikana.
En tiedä piilottaako se jotain irvistyksiä vai mistä on kyse. Vai pääseköö noin "in the zone".
Ei siinä, tehköön kaikki miten tykkää. Mietin vain itsekin mistä on kyse.
On muuten samanlainen tapaus omalla salilla, tosin en muista onko hihaton huppari. Tekee kuitenkin saman eli huppu päähän sarjan aikana.