Ei menny inssi läpi tänään, jäi pienestä kiinni kun käskettiin kääntyä vasemmalle ja mä luulin että seuraavasta risteyksestä, mutta siinä oliki joku parkkihalli ja olin jo menny melkein ohi kun se käskee että tuonne! Sitten äkkijarrutus ja jouduin koukkaan vähä huonosti toiselta kaistalta kun olin mennyt ohi jo melkein, ja mun olis pitäny väistää kahta mutta menin vaan koska ne oli mun mielestä aivan tarpeeksi kaukana (jotain 40m) ja justiin kääntynyt risteyksestä eikä vauhtia ollu melkein yhtään, ja koska olin siinä niin huonosti niin päätin mennä vaan, koska ei ne enää ees mahdu tästä ja takana autoja niin ei olis voinu edes peruuttaa..Silti olis vaan pitäny odottaa ja vetää kunnon hazardit siihen, kerrankin kun yrittää käyttää "maalaisjärkeä" niin ei sitte. Olin aivan varma että pääsin läpi ja saan kortin, koska mitään muuta ei mennyt pieleen ja ajoin muuten mallikkaasti, tuokin oli tavallaan väärinymmärrys. No ei mitään, maanantaina aamuna klo 7 ruuhkassa uusiksi, pitää juhannuksena vissii parina päivänä mennä ajois nukkumaan niin jaksaa olla skarppina!