Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yhdyn tuohon pissiskommenttiin. Melkein aina saa pettyä kun katsoo eteensä ja näkee nätin naama. Katsoo alemmas, ylävartalo näyttää jees. Sitten katse kääntyy vyötärölle ja perseeseen. Tulee IKEA välittömästi mieleen ja halut katoaa.

...menkää KaakkoisAasiaan, no siellä on muijilla silmät vinossa, mutta kropat sentään kondiksessa!
Itteä vituttaa se kun kaveri kuristi meikän toissa iltana ja ei oo pystynyt syömään juurikaan mitään sen jälkeen.

En tiedä vituttaako nyt niin ankarasti vai pelkästään oksettaa... Kävelin tossa Sellon läpi kun tulin duunista himaan ja hyi helveltti, mitä vittua ihmisille on tapahtunu, vielä muutama kesä sit tuolla ihmisten ilmoilla käveli oikeesti ihan normaalivartaloisia ihmisiä. Nyt näytti siltä ku joku saatanan fat camp ois tullu ostoksille ko. kauppakeskukseen. En minäkään nyt mikään komistus ole enkä pyykkilautavatsaakaan omista, mut saatana, ei mun keskivartalo kuitenkaa rintakehää leveämpi ole ja mun ei tarvii puuskuttaa naama punasena ja paita hiestä märkänä jos joudun käveleen kauppakassi kädessä yli 20 metriä... Hyi :urjo:

Mun veroeuroista sit kustannetaan tollasille pallolaajennukset ja ohitusleikkaukset kun ne ei viitti ees vähän pitää huolta itsestään. :jahas:

Sit toinen asia mikä vituttaa on noi nuoret naiset jotka on muuten hoikkia ja sit semmonen oksettava siideriröllö aka pelastusrengas tossa vyötäröllä, sit on semmoset pari numeroa liian pienet mikroshortsit jalassa ja napapaita päällä... Tupla yök..

Seuraavat asiat on tapahtuneet viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana:

- Irtokarkin kulutus on noussut taivaisiin. Ennen niitä ostettiin vaan kioskeista (20 pennillä noita, 40 pennillä noita), nyt niitä lapataan kauhatolkulla pussiin marketissa.

- Karkkipussien "normaali" koko on kasvanut 100 grammasta 400 grammaan, myös sipsipussien koot ovat kasvaneet.

- Siiderit ovat tulleet markkinoille.

- Hampurilaisravintoloita on joka helvetin paikassa, samoin pizzerioita.

- Pelikonsoli ja tietokone löytyy jokaiselta kakaralta jo 5-vuotiaana. Ala-asteikäiset ei edes tiedä mitä on kirkonrotta tai että jalkapalloa voi pelata muullakin kuin pleikkarilla.

- Ihmiset ovat lihoneet.

Itseäni vituttaa liikalihavien ihmisten ohella se, että nykyään katsotaan enemmänkin kieroon ihmistä joka pitää kunnostaan huolta ja urheilee eikä syö paskaa. "Onko tuossa nyt mitään järkeä" kuulee ihan liian usein. No vittu onko tuossa sohvalla makaamisessa ja ahmimisessa sitten jotain järkeä? Häh?

Joku akka valitti minulle uimastadionilla, että "ajan hänen päällensä". Voisi itsekin miettiä, päästääkö nopeampiaan päädyissä ohi. Toisekseen hänellä oli aivan liian iso takapuoli ja hän oli liian vanha, että hänen päälle ajelisin...

Tama on viela tapahtunut ihan hirvittavan nopeasti. Olen itse 21-vuotias, mutta silti jopa omassa lapsuudessani ostettiin irtokarkkeja penneilla, lauantaipussi oli tosi iso karkkipussi ja siitakin annoin puolet pois kun en tykannyt, pelattiin aina kylilla peleja tai leikittiin kallioilla tms, laskeja ei ollut ala-asteen luokallani yhtaan (paitsi yksi poika joka muutti muualta kuudennelle luokalle ja muistan miten ihmeteltiin miten se voi olla niin lihava. Nykyaan olisi peruskakaran nakoinen). Tama oli tosin maaseudulla missa ei ollut mitaan pikaruokapaikkoja tai vastaavia.

Tunnen etaisesti yhden tyton, joka on reilusti ylipainoinen. Hanen suurin intohimonsa on matkailu ja suurin haaveensa tulla lentoemannaksi. Joskus pari vuotta sitten oli kuulemma sanottu etta n.50kg pitaisi saada pois, jotta voisi menna lentoemokouluun. Ei ole laihtunut kiloakaan ja mielestani on vahan surullista, etta joku antaa moisen estaa haaveidensa toteuttamisen. Ei se laihtuminen kuitenkaan mitaan rakettitiedetta ole, vaatii vaan itsekuria ja elamantapojen muutoksen.

Seuraavat asiat on tapahtuneet viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana:

- Irtokarkin kulutus on noussut taivaisiin. Ennen niitä ostettiin vaan kioskeista (20 pennillä noita, 40 pennillä noita), nyt niitä lapataan kauhatolkulla pussiin marketissa.

Muistan kuinka ihan nassina käytiin isän kanssa ostamassa 10 pennillä nallekarkkeja! Good times! Mietittiin just tota avovaimon kanssa et pikkulapsena aina saatiin joku markka tai kaks karkkirahaa ja sit käytiin kipparilta hakeen namuja just tolla 10 pennillä tota, 30 pennillä tota ja 20 pennillä tota :) Nykyään kersat ostaa jollain 5 eurolla karkkia ja kaikilla on joku helvetin energiajuoma tai sokerilitku kädessä.

Pelikonsoli ja tietokone löytyy jokaiselta kakaralta jo 5-vuotiaana. Ala-asteikäiset ei edes tiedä mitä on kirkonrotta tai että jalkapalloa voi pelata muullakin kuin pleikkarilla

Eilen salilta lähtiessa avokki huomas et siellä voi järkätä lasten synttärit, ilmeisesti jotain leikkimielisiä jumppajuttuja jne. jossain ryhmäliikuntasalissa pistetään kakarat touhuamaan, sanottiin miltei yhteen ääneen et meidän lapsien synttärit järjestetään paljon ennemmin täällä kun jossain pikaruokaravintolan synttärikemuilla.

Tunnen etaisesti yhden tyton, joka on reilusti ylipainoinen. Hanen suurin intohimonsa on matkailu ja suurin haaveensa tulla lentoemannaksi. Joskus pari vuotta sitten oli kuulemma sanottu etta n.50kg pitaisi saada pois, jotta voisi menna lentoemokouluun. Ei ole laihtunut kiloakaan ja mielestani on vahan surullista, etta joku antaa moisen estaa haaveidensa toteuttamisen. Ei se laihtuminen kuitenkaan mitaan rakettitiedetta ole, vaatii vaan itsekuria ja elamantapojen muutoksen.

Itseltä löytyy myös kaveripiiristä eräs naishenkilö joka on todella ylipainoinen, sit sillä on näitä jaksoja millon se "karppaa" viikolla tms. ja viikonloppuna sit lipitetään siideriä ja syödään roskaruokaa oikein olan takaa. Joskus olen ääneen hänen kuullen sanonutkin et ei se painonpudotus nyt mitään rakettitiedettä tosiaan ole, kalori on kalori ja paino tippuu kun syö vähemmän mitä kuluttaa.

Ittee ottaa tossa lihavuusasiassa kaiken muun lisäksi se päähän, että tänä päivänä ne naiset jotka ovat normaalimitoissa, ovat todella ylpeitä kropistaan ja siksi korkeammalla(vaikka kyseessä helposti saavutettava 20% rasvat ilman muskulaa) kun ne "tavalliset" siiderimahat, ja siksi niin vaikeita, ettei normi pulliainen kelpaa vaan kuljetaan nokka pystyssä. Jos entistä useampi olisi kunnossa, ne voisivat elää enempi maanpinnalla ilman epärealistisia kumppanivaatimuksia, ja niihin olisi edes jonkunlaiset mahikset, vaikkei ole verbaalisesti lahjakas, vapaa-aikaa omaava, rikas,pitkä sekä naamasta geneettisesti komea.

Ei menny inssi läpi tänään, jäi pienestä kiinni kun käskettiin kääntyä vasemmalle ja mä luulin että seuraavasta risteyksestä, mutta siinä oliki joku parkkihalli ja olin jo menny melkein ohi kun se käskee että tuonne! Sitten äkkijarrutus ja jouduin koukkaan vähä huonosti toiselta kaistalta kun olin mennyt ohi jo melkein, ja mun olis pitäny väistää kahta mutta menin vaan koska ne oli mun mielestä aivan tarpeeksi kaukana (jotain 40m) ja justiin kääntynyt risteyksestä eikä vauhtia ollu melkein yhtään, ja koska olin siinä niin huonosti niin päätin mennä vaan, koska ei ne enää ees mahdu tästä ja takana autoja niin ei olis voinu edes peruuttaa..Silti olis vaan pitäny odottaa ja vetää kunnon hazardit siihen, kerrankin kun yrittää käyttää "maalaisjärkeä" niin ei sitte. Olin aivan varma että pääsin läpi ja saan kortin, koska mitään muuta ei mennyt pieleen ja ajoin muuten mallikkaasti, tuokin oli tavallaan väärinymmärrys. No ei mitään, maanantaina aamuna klo 7 ruuhkassa uusiksi, pitää juhannuksena vissii parina päivänä mennä ajois nukkumaan niin jaksaa olla skarppina!

Vittu mitä paskaa. Kävin äsken vaa'alla ja se ei näyttäny ihan sitä mitä haluaisin. Viime syksynä lopettelin painonpudotuksen ja oli lähteny ihan mukavat 25 kiloa pois (paino sillon 58 kiloa). Nyt vaaka näyttää 68 kiloa. Lihaksena ei oo tullu varmaan grammaakaan koska en oo viime syksystä asti voinu käydä salilla, eli pläskiä on tullu.

Vittu mitä paskaa. Kävin äsken vaa'alla ja se ei näyttäny ihan sitä mitä haluaisin. Viime syksynä lopettelin painonpudotuksen ja oli lähteny ihan mukavat 25 kiloa pois (paino sillon 58 kiloa). Nyt vaaka näyttää 68 kiloa. Lihaksena ei oo tullu varmaan grammaakaan koska en oo viime syksystä asti voinu käydä salilla, eli pläskiä on tullu.

Onko sulla sellanen uusi digitaalivaaka vai vanha viisarivaaka?

Niissä vanhoissa viisarivaaoissa on yleensä sellanen rulla, mistä saa käännettyä sen osoittamaan itseä miellyttävää lukemaa ;)

Tänää joku maahanmuuttaja teki ihan hyvällä meiningillä treeniä, mutta sitten se sattu samaan aikaan pukuhuoneeseen kun tulin suihkusta. No, jätkä oli ihan hiessä ja alko siinä jo riisuun salivaatteita. Sen sijaan, että se olis menny suihkuun, se suihkutti koko kehonsa deororantilla. Mitä nyt tuhlata vettä.

Saatanan virolaiset duunarit, edes maitopurkki ei saa olla rauhassa työmaakopin yhteisjääkaapissa. Olisitte jääneet kotimaahanne ettekä tulleet tänne mm. "rakennuksille mellastamaan" ja palkkoja välillisesti polkemaan alas :curs:

Ittee ottaa tossa lihavuusasiassa kaiken muun lisäksi se päähän, että tänä päivänä ne naiset jotka ovat normaalimitoissa, ovat todella ylpeitä kropistaan ja siksi korkeammalla(vaikka kyseessä helposti saavutettava 20% rasvat ilman muskulaa) kun ne "tavalliset" siiderimahat, ja siksi niin vaikeita, ettei normi pulliainen kelpaa vaan kuljetaan nokka pystyssä. Jos entistä useampi olisi kunnossa, ne voisivat elää enempi maanpinnalla ilman epärealistisia kumppanivaatimuksia, ja niihin olisi edes jonkunlaiset mahikset, vaikkei ole verbaalisesti lahjakas, vapaa-aikaa omaava, rikas,pitkä sekä naamasta geneettisesti komea.

No just. Vitsi mita paskaa. Normaalipainoisena voin kylla sanoa, etta tunnen itse itseni valaaksi ja mielestani olen liian plaski. Tuolla on liikenteessa niin paljon hoikkia ja natteja tyttoja, ettei me kylla vahingossakaan tunneta olevamme mitaan maailmanomistajia. Tai en mina ainakaan. Sita paitsi nykyaan normaalipainoinen on poikkeuksetta muiden silmissa laski.

Mua nyt vahan vituttaa ihmiset, jotka luulevat parinmuodostuksen ja ihmissuhteiden olevan pelkasta ulkonaosta kiinni. Ilmankos aina epaonnistuu jos ajattelee noin typerasti.

Edit.
Ainiin ja tuli edellisesta postista mieleen: vituttaa taalla siskon kampilla oleva parvekeremontti. Sita on nyt tehty monta kuukautta (yli 5kk jos muistan oikein) ja viela jatkuu. Tarkoituksena siis lasittaa parvekkeet ja tehda katos ylimpiin parvekkeihin. Kavin taalla viimeksi pari kuukautta sitten ja parveke on talla hetkella taysin samannakoinen kuin silloin...

Koiraherrani lähti tänään viimeiselle matkalle. Vaikka se olikin vanha ja kivulias, niin silti olo tuntuu mielettömän surulliselta.

No just. Vitsi mita paskaa. Normaalipainoisena voin kylla sanoa, etta tunnen itse itseni valaaksi ja mielestani olen liian plaski. Tuolla on liikenteessa niin paljon hoikkia ja natteja tyttoja, ettei me kylla vahingossakaan tunneta olevamme mitaan maailmanomistajia. Tai en mina ainakaan. Sita paitsi nykyaan normaalipainoinen on poikkeuksetta muiden silmissa laski.

Mua nyt vahan vituttaa ihmiset, jotka luulevat parinmuodostuksen ja ihmissuhteiden olevan pelkasta ulkonaosta kiinni. Ilmankos aina epaonnistuu jos ajattelee noin typerasti.
Tuo Pexin tarkoittama "normaalimitoissa" oleva nainen ilman lihasta ja 20% rasvoilla on hyvin hoikka nainen, ei "normaalipainoinen". Jos naisella ei ole lihasmassaa ja rasvaprosentti on tuota luokkaa, niin painoindeksi huitelee alle kahdessakymmenessä.

Itsehän olen aivan kaikkea muuta kun noi yllä mainitsemasi asiat, mut kun uskoo itteensä niin kyllä se flaksi oikeesti käy, oma vaimoke kyllä painii aivan eri sarjassa ku allekirjoittanut. Parempi vaan pysyttelet erossa semmosista nenä pystyssä kulkevista pissiksistä ja etit ittelles semmosen jalat maassa tytön joka on kuitenki nätti :)

Ei menny inssi läpi tänään, jäi pienestä kiinni kun käskettiin kääntyä vasemmalle ja mä luulin että seuraavasta risteyksestä, mutta siinä oliki joku parkkihalli ja olin jo menny melkein ohi kun se käskee että tuonne! Sitten äkkijarrutus ja jouduin koukkaan vähä huonosti toiselta kaistalta kun olin mennyt ohi jo melkein, ja mun olis pitäny väistää kahta mutta menin vaan koska ne oli mun mielestä aivan tarpeeksi kaukana (jotain 40m) ja justiin kääntynyt risteyksestä eikä vauhtia ollu melkein yhtään, ja koska olin siinä niin huonosti niin päätin mennä vaan, koska ei ne enää ees mahdu tästä ja takana autoja niin ei olis voinu edes peruuttaa..Silti olis vaan pitäny odottaa ja vetää kunnon hazardit siihen, kerrankin kun yrittää käyttää "maalaisjärkeä" niin ei sitte. Olin aivan varma että pääsin läpi ja saan kortin, koska mitään muuta ei mennyt pieleen ja ajoin muuten mallikkaasti, tuokin oli tavallaan väärinymmärrys. No ei mitään, maanantaina aamuna klo 7 ruuhkassa uusiksi, pitää juhannuksena vissii parina päivänä mennä ajois nukkumaan niin jaksaa olla skarppina!

Mulle (jolla on inssi nyt ilmeisesti ens viikolla) on ainaki sanottu, että jos esim. ryhmittyy väärälle kaistalle tai on muuten ajamassa harhaan inssissä niin ilmoittaa vaan ystävällisesti että nyt kävi näin sen sijaan että lähtee yrittämään mitään äkkiliikkeitä. Ei kuulemma pitäis varsinaisesti haitata jos ei nyt joka risteyksestä aja ohi.

^^ Ei tarvi ihmetellä miks monet näistä heeboista dunkkaa about sata metriä vastatuuleen.. hitto sitä löyhkää kun tällainen istuu viereen bussissa tai lähijunassa :urjo:

Tänää joku maahanmuuttaja teki ihan hyvällä meiningillä treeniä, mutta sitten se sattu samaan aikaan pukuhuoneeseen kun tulin suihkusta. No, jätkä oli ihan hiessä ja alko siinä jo riisuun salivaatteita. Sen sijaan, että se olis menny suihkuun, se suihkutti koko kehonsa deororantilla. Mitä nyt tuhlata vettä.

Niille on alastomuus suuri tabu. Työpaikalla oli joskus mamu joka kyllä kävi suihkussa, muta piti kyllä tarkkaan huolen ettei pallit vilahtaneet, suihkut oli sellaiset väliseinälliset.:D Taitaa muuten monessa maassa olla alastomuuden suhteen paljon tarkempaa kuin täällä meillä, enkä nyt tarkoita ählämi maita.

Back
Ylös Bottom