Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulle kävi hupsusti eka kertaa deividin hack-laitetta kokeillessa. Muutaman lämmittelysarjan jälkeen lastasin lisää levyjä. Ei tunnu missään. Lisää levyjä, ei vieläkään missään...
Tarkemmin katsottuani lastailin levyjä painotelineeseen :david:

-humanteri-

humanteri sanoi:
Mulle kävi hupsusti eka kertaa deividin hack-laitetta kokeillessa. Muutaman lämmittelysarjan jälkeen lastasin lisää levyjä. Ei tunnu missään. Lisää levyjä, ei vieläkään missään...

-humanteri-

Kiitti vi...ti nyt mun näppäimistö on ihan rahkassa, toi on kyllä jo 10 suoritus.

humanteri sanoi:
.. Tarkemmin katsottuani lastailin levyjä painotelineeseen :david:

-humanteri-

Kerran tein samaa sellaisella omalaatuisella "Smithillä" missä tangon pää ja painopaikat olivat ihan vierekkäin, eli "Smithin" kehyksessä olivat myös painopaikat. Nostelin jonkin aikaa tangosta pois painoja ja sitten, kun aloin ihmettelemään, että mitä kettua niin huomasin siirtäneeni painoja painopaikasta toiseen.

Valitettavasti omalla salillani käy aina välillä pervessi-ukko(yli 50v).
Tekee ainoastaan jalan lähentäjiä,mutta shortseissa ja lahkeista vilkkuu
kullkuset.En tiedä huomaako itte mitään,hävettää vaan kun välillä on lapsiakin tällä salilla.Luulisi nyt huomaavan,kun pallit viilenee.
Mitähän tässäkin pitäisi tehdä?Kun yleensä annan ihmisten olla rauhassa.
Täytyy ilmoittaa valvojalle...

humanteri sanoi:

-humanteri-

:lol2: :5::5:

kimmo2543 sanoi:
kullkuset.En tiedä huomaako itte mitään,hävettää vaan kun välillä on lapsiakin tällä salilla.Luulisi nyt huomaavan,kun pallit viilenee.
Mitähän tässäkin pitäisi tehdä?Kun yleensä annan ihmisten olla rauhassa.
Täytyy ilmoittaa valvojalle...

Tää aiheutti hilpeän naurukohtauksen :D Voin kuvitella mielessäni tilanteen..

Kerran olin itse varmaan aika koominen näky. Tein joskus alkuaikoina penkkiä 20 kilon limput tangon päissä. Kaveri oli varmistamassa, mutta ilmeisesti totaalisen unessa. En jaksanutkaan hirveistä ponnisteluista sarjaa loppuun asti vaan tanko alkoi väpättämään ja kallistui ensin toiselle puolelle ja levypaino irtosi tangosta mätkähtäen lattiaan. Luonnollisesti välittömästi myös toiselta puolelta kolahti paino lattiaan..

Nää on aika tyypillisiä tilanteita varsinkin vasta-alkajalla. Tulee kyllä usein aika sähläriolo..

En tiedä kuuluuko tämä juttu edes tälle palstalle, mutta täältä se on lähtöisin...
Luin tuossa muutama ilta sitten salikomediaa threadia ja kuten tiedätte, niin varsin keskeisessä roolissa seikkailee luonnonoikku nimeltä Tero. :hyper: No ei perskule, enkös sitten nähnyt seuraavana yönä unta samaisesta Terosta. En ole livenä törmännyt ko. henkilöön, mutta tutustuinpa sitten unen välityksellä. Hui! :eek:

Olin kirjoittamassa tähän pitkää vitutusviestiä kun painoin vahingossa back- nappia ja vitun viesti katosi sen siliän tien. se vituttaa.

Proteos sanoi:
1. Jouduin jättämään puntin väliin kun piti lukea kokeisiin (piti todella... olin aivan kuutamolla kyseisistä asioista... ja ehkä hiukan vieläkin) :)
QUOTE]

Mitä mitä!? Mä lähin eilen matikan valtakunnallisesta "ensimmäisessa poistumis mahdollisuudessa", vaikka en ollu ees alottanu paria suht helppoa tehtävää. Seuraava poistuminen olis ollu 20min päästä, mut pitihä se ny salille päästä! :)

Mixu sanoi:
Olin kirjoittamassa tähän pitkää vitutusviestiä kun painoin vahingossa back- nappia ja vitun viesti katosi sen siliän tien. se vituttaa.
LOL!!!! :hyper:

Sitä piti kirjottaa et vituttaa ku tentti ois eessä...No, eipä vituta enää nii paljoo, ku tuli lukee taas tänne teidän mukavii juttuja!!!!Mitäs " pikku" tenteistä... :)

:offtopic: Tästä taiski tulla paremminki johonki muuhun threadiin sopiva postaus....

V*tuttaa hieman, kevätflunssa päällänsä ja pelkästä istumisesta tulee jo mukava kylmä hiki pintaan. Ja treenistä tietty taukoa ties miten pitkään, muutenkin treenit menny vituiks lähiaikoina prkl. :(

Tämä on varsinaista antikomediaa. Tapahtui eilen keilahallilla, joten hieman :offtopic:.

Siis olimme luokan kesken keilahallilla, minulla ei tietenkään ollut rahaa keilaamiseen joten katselin vierestä. Sitten päätin sijoittaa opiskelijabudjettini viimeiset varat (20 snt) kahvion peliautomaattiin. Pian sain kuitenkin huomata pelikoneen olevan pimeänä ja käännyin harmaahapsisen pikkuhitlerin -jonka tiesin olevan jonkinlainen pääjehu siellä- puoleen, joka luki lehteä sikari suunpielessä käryten.

"Miksi tuo peliautomaatti ei ole päällä?", kysyin mahdollisimman lunkisti, vaikka ketutuskäyrä oli jo nousussa tyypin ylimielisyyden jo aiemmin kokeneena. Hiljaisuus, katse edelleen lehdessä, henkoset sikarista, puuskahdus... Lopulta sikaniska koko aivokapasiteettia kuormittaen sai lampun syttymään päässään: "Varmaan siksi, kun en ole laittanut sitä päälle."

Seitsemän nanosekuntia mietin, laitanko äijän katumaan syntymäänsä vai jatkanko rauhallisella linjalla. Valitsin jälkimmäisen ja odottelin viileänä, kunnes hän sai työnnettyä sähköjohdon pistorasiaan. Jälleen olivat iltapäivälehdet menettäneet kuumat otsikot: "Täysin kyrvähtänyt opsikelijapoika tumppasi sikarin keilahalliyrittäjän silmään ja survoi keilapallon palaneen silmän tilalle. Lehtemme saamien tietojen mukaan miehen kitkakerroin keilaradalla oli olematon."

Lopulta kusin koneeseen 5,20 euroa. :itku:

Sattui pieni haaveri, käsi kipsiin ja nilkka nyrjähti. Puntti ja juoksu loppui kuin seinään, juoksemaan pääsen onneksi jo ehkä ensi viikolla. Tiedä sitten, miten tämän kipsin kanssa juoksee. Ja tietenkin oikea käsi meni (olen oikeakätinen). On yllättävän vaikeaa pärjätä pelkällä vasurilla. Miten mä teen loput tentit? Vaikka saisin kannettavan niin kiva niitä vastauksia on vasemmalla kädellä naputella. Ja puhumattakaan siitä kuinka päin persettä treenit menee, mutta so not. Päin persettä menee kautta linjan.

Kesätyöt kusi totaalisesti. Hain kesätöihin kotipaikkakunnalle, joka on aika pieni kaupunki. Sain jälleen huomata, että siellä junttilassa ei merkkaa, kuinka hyvä hakemus, työkokemus ja meriitit sinulla ovat. Sinun pitäisi tuntea joku kyseisestä firmasta tai sinun vanhempasi pitäisi olla siellä töissä. Ja en edes ole hakenut mitään "johtajan - assistentti" paikkoja vaan ihan perus duunari paikkoja isompiin paikallisiin firmoihin. ja kun ei edes sanota suoraan miksei palkata, koska vastaava henkilö tuskin edes tietää, missä hakemuksesi enää on. Saatanan juntit, "jaa-a, eikai me sua oteta, kun tuota...niin". Vielä on muutama paikka "vetämässä" ja jos niistäkin tulee vesiperä niin sitten olen korviani myöten kusessa. Tulee aika laiha ensi lukukausi, puhumattakaan tylsästä/paskasta kesästä. Enkä voi vaihtaa kämppää vaan minun pitää pysyä tässä solussa ja vuokrata se kesäksi.

Tämä on tälläistä hiljaista, syvää vitutusta. Mikään ei oikein innosta. Mä vaan istuskelen täällä kämpässä ja istun apaattisena tietokoneen edessä. Tekis mieli hokea vittua, mutten taida jaksaa. Tokkopa tuo edes auttaisi. huomenna takaisin lääkääriin ja toivotaan, että kipsi lähtee äkkiä huit helvettiin. Ja kai minusta kesällä sitten tulee kauppatieteiden YO - mansikanpoimija.

Kauppatieteiden YO - mansikanpoimija. Itseasiassa aika hieno titteli. Ilon kautta.

Ps. Kyllä, aika itkemistä. Helpottipa silti edes hieman.

Muutama meitä n. 4 vuotta vanhempaa jätkää oli samaan aikaan salilla. Ne teki siinä sitte hauis kääntöä ja, kun ne lopetti kaverini pisti siihen 10 kiloa enemmän ja teki niitä pitempiä sarjoja. Jätkät ottivat itteensä ja veivät kaverin kengät!

marlin sanoi:
Sattui pieni haaveri, käsi kipsiin ja nilkka nyrjähti. Puntti ja juoksu loppui kuin seinään, juoksemaan pääsen onneksi jo ehkä ensi viikolla. Tiedä sitten, miten tämän kipsin kanssa juoksee. Ja tietenkin oikea käsi meni (olen oikeakätinen). On yllättävän vaikeaa pärjätä pelkällä vasurilla.

Jep, mulla on kans toi oikea käsi paketissa, niin kun tossa jo pari sivua aiemmin kerroin. Kaikkein vaikeinta tässä on käydä paskalla... :nolo:

Jokainen voi itse kokeilla pyyhkiä perseensä sillä huonommalla kädellä, on muuten vaikeaa!!! :wall:

kimmo2543 sanoi:
kullkuset..,.,
Mitähän tässäkin pitäisi tehdä?

Tuosta "ongelmasta" pääsee sillä, että ei tuijota miesten munia. :P

Tietysti jos kokee elämäntehtäväkseen pitää huolta vilahtaa muilla kulkuset vai ei niin mee respaan ja sano:" No ku mä vahtasin oiiikeeeen tiiiviisti ton yhen höpönassukan shortseja ja sillä vilahti kulkuset vai kuvittelinko mää vaan.."

:love:

Spelimies sanoi:
Tämä on varsinaista antikomediaa. Tapahtui eilen keilahallilla, joten hieman :offtopic:.

Siis olimme luokan kesken keilahallilla, minulla ei tietenkään ollut rahaa keilaamiseen joten katselin vierestä. Sitten päätin sijoittaa opiskelijabudjettini viimeiset varat (20 snt) kahvion peliautomaattiin.

Lopulta kusin koneeseen 5,20 euroa. :itku:

Ymmärsinkö nyt jotenkin väärin, alkuun sinulla ei ollut kuin 20snt mutta sitten hassasit 5,2€ ?

marlin sanoi:
Kauppatieteiden YO - mansikanpoimija. Itseasiassa aika hieno titteli.

Käännän veistä haavassa. Täytyyhän nyt ison ihmisen tietää, että "kauppatieteiden yo." ei ole mikään titteli.

Sä oot siis pelkkä mansikanpoimija. :)

gotto sanoi:
Käännän veistä haavassa. Täytyyhän nyt ison ihmisen tietää, että "kauppatieteiden yo." ei ole mikään titteli.

Sä oot siis pelkkä mansikanpoimija. :)

Ehei, tittelini on kauppatieteiden YO - mansikanpoimija. Se minulle edes suotakoon. Tuplasinetti päälle.

Back
Ylös Bottom