Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Päteminen, varsinkin sillon kun tulee ite harrastettua tota ohi suun. Tiedetään muka kaikesta kaikki, mutta oikeesti tiedetä mistään mitään (varsinkin humalassa).

Varsinaista salikomediaa ole, mutt olis mukava nähdä Khanin reaktio mikäli tämän haasteen näkee saati ottaa vastaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taloudenhoitajani ei ole taaskaan leikannut nurmikkoa. Kunnon palvelusväkeä on nykyään niin hankala saada.

Noh, kai se on sitten itse lähdettävä...

Tuntuu, että isot koirat onkin kiltimpiä, kuin pienet, jotka juurikin räksyttelee ja provosoi.

Ei haukku haavaa tee. Shelttihän on vähän sellainen, että haukkuu herkästi ja ärhentelee (kaukaa), mutta ei juurikaan pure ketään. Mieluummin se kuin rauhalliselta vaikuttava koira, joka puree yhtäkkiä varoittamatta.

Stressaa aivan alyttomasti. Huomenna varastofirman pitaisi tulla hakemaan kamat varastoon, mutta en yhtaan tieda mihin aikaan ovat tulossa (sanottiin etta valilla 7am-7pm ja ilmoittavat kymmenisen minuuttia ennen) ja mun pitaisi paivalla hoitaa vahan asioita mita en pystynyt aiemmin hoitamaan. Jos kaikki menee paallekkain, missaan joko laakarikaynnin tai tavaroiden haun. En voi myoskaan siirtaa laakaria myohemmaksi, koska lahden ma-ti valisena yona. Lisaksi en tieda olenko tayttanyt varastofirman paperworkit oikein. Jos ne ovat vaarin, joudun maksamaan £30 ekstraa. Firma hoitaa myos shipmenteja ja papereista puolet koskee niita, joten pahimmassa tapauksessa paadyn lahettamaan kamani uudelle asunnolle ennen aikojaan :jahas: Mika ei olisi kauhean kiva juttu, silla en asu siella ennen syyskuuta...

Talla hetkella ihan kauhea stressivitutus paalla. Kaiken lisaksi en nae poikaystavaani ennen kuin lahden ja sen jalkeenkin menee varmaan ainakin kuukausi ennen kuin nahdaan.
Tallaisina hetkina sita miettii, miksei voinut vaan tehda asioita helpomman kautta ja tyytya toisenlaiseen elamaan. Olisi koulupaikka jossain helpossa koulussa, poikaystava Martti kahden korttelin paassa ja vanhemmatkin lahella. Niin ja kissa. Nyt en voi ottaa kissaa, koska en ole ikina paikoillani paria kuukautta kauempaa. Argh :jahas:

Stressaa aivan alyttomasti. Huomenna varastofirman pitaisi tulla hakemaan kamat varastoon, mutta en yhtaan tieda mihin aikaan ovat tulossa (sanottiin etta valilla 7am-7pm ja ilmoittavat kymmenisen minuuttia ennen) ja mun pitaisi paivalla hoitaa vahan asioita mita en pystynyt aiemmin hoitamaan. Jos kaikki menee paallekkain, missaan joko laakarikaynnin tai tavaroiden haun. En voi myoskaan siirtaa laakaria myohemmaksi, koska lahden ma-ti valisena yona. Lisaksi en tieda olenko tayttanyt varastofirman paperworkit oikein. Jos ne ovat vaarin, joudun maksamaan £30 ekstraa. Firma hoitaa myos shipmenteja ja papereista puolet koskee niita, joten pahimmassa tapauksessa paadyn lahettamaan kamani uudelle asunnolle ennen aikojaan :jahas: Mika ei olisi kauhean kiva juttu, silla en asu siella ennen syyskuuta...

Talla hetkella ihan kauhea stressivitutus paalla. Kaiken lisaksi en nae poikaystavaani ennen kuin lahden ja sen jalkeenkin menee varmaan ainakin kuukausi ennen kuin nahdaan.
Tallaisina hetkina sita miettii, miksei voinut vaan tehda asioita helpomman kautta ja tyytya toisenlaiseen elamaan. Olisi koulupaikka jossain helpossa koulussa, poikaystava Martti kahden korttelin paassa ja vanhemmatkin lahella. Niin ja kissa. Nyt en voi ottaa kissaa, koska en ole ikina paikoillani paria kuukautta kauempaa. Argh :jahas:

Muakin vituttais jos en tajuais olla bookkaamatta kaikkea päällekkäin samalle päivälle, huhhuh.

Hieman ruumiinlämpö ollut eilisestä asti koholla, ja järkevintä olla huominen kotona, että pääsee mahdollisimman pian taas kiinni treeneihin. No, eiköhän postiluukusta kolahda sisään tiedotus, jossa lukee:

"Hyvät huoneiston asukkaat! Talossanne suoritetaan viemärisaneerausta, minkä vuoksi asunnossanne on vesikatko ja viemärien EHDOTON käyttökielto 20.6.2011 kello 09:00-19:00. Rikkomuksesta tullaan veloittamaan lisälaskulla 2700€. Ilmoitettuna aikana mitään EI saa laskea viemäreihin eikä WC:tä käyttää!"

Hyvä homma, en saa nukkua kun täällä on jotain helekkarin putkimiehiä, en saa juoda vettä hanastani koska jotkut helekkarin putkimiehet kieltävät ja en saa käydä kusella asunnossani koska jotkut helekkarin putkimiehet kieltävät. Lähen kohta vetämään agretreenit ja meen istuun töihin sairaana huomenna? Jippijee, muutenkaan noi putkimiehet ei oo häirinny mun elämää kuin koko viime talven.

Muakin vituttais jos en tajuais olla bookkaamatta kaikkea päällekkäin samalle päivälle, huhhuh.

No huhhuh, ei oikein ollut vaihtoehtoja. Laakarista haen yhden reseptin, jota en edes saisi ennen maanantaita. Kamoja ei voinut havittaa aikaisemmin, koska siella on tavaraa mita tarvitsen siihen asti kunnes lahden itse. Niin etta hyva se on sielta viisastella kun ei ole mitaan kasitysta miten asiat oikeasti ovat :jahas: Hirvittavan mielellani olisin jarjestanyt kaiken eri paiville.

No huhhuh, ei oikein ollut vaihtoehtoja. Laakarista haen yhden reseptin, jota en edes saisi ennen maanantaita. Kamoja ei voinut havittaa aikaisemmin, koska siella on tavaraa mita tarvitsen siihen asti kunnes lahden itse. Niin etta hyva se on sielta viisastella kun ei ole mitaan kasitysta miten asiat oikeasti ovat :jahas: Hirvittavan mielellani olisin jarjestanyt kaiken eri paiville.

Itse olisin hakenut reseptin jo viime viikolla jos se on johonkin pitempiaikaiseen, jos taas on nyt viikonlopun aikana todettu sairaus, niin miksi sitä ei olisi saanut silloin kun se on todettu? Jos se ei millään ole mahdollista ja olisi pakko mennä huomenna, olisin sanonut ehdoksi tavaroiden haulle etten ole kotona silloin kun pitää tosissaan käydä lääkärissä, kyllä ne kuskitkin pystyvät sellaista joustamaan. Tosin tiedän kyllä että osa ihmisistä ei tälläistä pelisilmää omaa ja sitten ollaan tilanteessa jossa pitäisi olla viidessä paikassa eri aikaan ja ihmetellään kotona itsekseen kenen vika se on, eikä vahingossakaan vilkaista peiliin.

Itse olisin hakenut reseptin jo viime viikolla jos se on johonkin pitempiaikaiseen, jos taas on nyt viikonlopun aikana todettu sairaus, niin miksi sitä ei olisi saanut silloin kun se on todettu? Jos se ei millään ole mahdollista ja olisi pakko mennä huomenna, olisin sanonut ehdoksi tavaroiden haulle etten ole kotona silloin kun pitää tosissaan käydä lääkärissä, kyllä ne kuskitkin pystyvät sellaista joustamaan. Tosin tiedän kyllä että osa ihmisistä ei tälläistä pelisilmää omaa ja sitten ollaan tilanteessa jossa pitäisi olla viidessä paikassa eri aikaan ja ihmetellään kotona itsekseen kenen vika se on, eikä vahingossakaan vilkaista peiliin.

Ei ole sairaus, vaan e-pillerit minka kanssa pitaa odottaa tietty aika ennen kuin saa hakea lisaa (ts. jos haen 3kk satsin tanaan, en voi hakea uutta 3kk satsia samassa kuussa enaa) ja tarvitsen ne kesaksi.
Ehdoksi tavaroiden haulle? Mita ihmetta? En mina niita ehtoja saa sanella. Huominen oli ainoa hyva paiva mille sain tavaroiden haun edes jotenkin sopimaan ja nyt kun olen varannut sen, ei mulla ole hirveasti sanavaltaa sanella firman kuskien aikatauluja. Varsinkin kun tama on erittain kiireista aikaa ja kuskeilla on duunia enemman kuin tarpeeksi.

Kylla ma tiedan etta saan kaiken sujumaan, ellen muuten niin pyydan jotain kaveria antamaan tavarat pois silla aikaa kun olen lekurilla. Epatietoisuus stressaa ehka eniten ja tosiaan se etta aika menee niin kortille.

Vitsi kun olisinkin yhta fiksu kuin sina Japi. Sulla vaan kaikki tuntuu sujuvan! Mikaan ei ikina harmita eika minkaan kanssa ole koskaan ongelmia. Tollasen taydellisen elaman ja persoonan kun itsekin saisi.

Noni, ei tarvitse enaa huolehtia paallekkaisyyksista... Sahkopostiin oli tanaan tullut ilmoitus "We write to advise of a 24 hour delay with your delivery or collection that was scheduled for 20th June 2011. Due to unfortunate circumstances outside our control we will no longer have a vehicle in your area until Tuesday 21st June.
We do sincerely apologise but your delivery or collection will now be completed on Tuesday 21st June 2011
"

FUUUUUUUUUUUUUUCK. Mun paa rajahtaa kohta. Lahden itse ma-ti valisena yona, joten ei kai tassa auta kuin yrittaa lahjoa joku kamppiksista olemaan paivan kotona ja antamaan mun tavarat pois. Voi vittu sentaan.

Aloitin kevyt-atkins -dieetin (suurin osa hiilareista pois) ja olen lihonut yhden kilon lyhyessä ajassa. Siis kamoon hei. Nälkäkin ollut välilllä. Ei oo reilua!

Krice: Ei ne isot koirat kyllä pure, jos vaan on asiallisesti koulutettu. Sellaisten ihmisten ei kannata ottaa isoa koiraa, jotka ei osaa kouluttaa sitä ja näytä koiralle kuka on laumanjohtaja. Jos koira saa ihmisestä vallan, niin se on menoa se.

Back
Ylös Bottom