Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaadoin kavit näppiksill ja nyt tää kon i suostu toimimaan, mikaan kirjain i toimi kunnolla:s

^ Punkki?
Ei se ollut punkki vaan ruusu. Kerpeles... että piti tällainenkin sattua ja justiinsa ku olin aloittanut uudessa työpaikassa. Viikko sairaslomaa nyt ensialkuun.

Helvetti! Poljin tossa sateessa 10km suuntaansa löytötavaratoimistoon, hukkareissu.

Vvvvoiiiii passska, lukitsin itseni kämpästä ulos kun menin viemään lasta hoitoon. Unohdin laukkuni eteiseen ja siellä oli lompakko, kännykkä ja avaimet. Luikahdin sitten sisään yliopiston mikroluokkaan että pääsin Facebookiin.

Luikahdit? 6krs. avoimesta ikkunasta tietty, vitun kettu vai pitäiskö sanoa kissa:lol2:

Luikahdit? 6krs. avoimesta ikkunasta tietty, vitun kettu vai pitäiskö sanoa kissa:lol2:
Juu ei sentään, sellaista luikahtamista mun on turha edes yrittää tai musta olisi kohta vain märkä läntti asfaltilla, oon niin antininja. Odottelin ovelasti mikroluokan oven takana, kunnes joku muu meni sinne kortilla sisään, ja menin samalla avauksella itse. Noin ei sääntöjen mukaan saisi ketään päästää luokkaan sisään, mutta käytännössä kukaan ei sitä sääntöä noudata.

Kävin viemässä roskat ja avasin juuri hissin ovea, kun huomasin UPS:n auton ajavan pihaan. Ajattelin, että siinähän se pakettini tuleekin. Meinasin mennä saman tien autolle norkoilemaan, mutta muistin henkkareiden olevan sisällä ja kuskikin jäi jotain siihen säätämään, joten lähdin hakemaan henkkareita. Aikaa meni minuutin verran, mutta takaisin tullessa näkyi autosta enää takavalot. Lähetti ei soittanut eikä tietenkään käynyt ovellani. Korkeintaan ulko-ovea on ehtinyt nykäistä (lukossa) tuolla välin, mutta sen jälkeen kyllä lähtenyt epäröimättä pois. Pihalla oli muita ihmisiä, joita olisi voinut pyytää avaamaan oven.

Nyt seurantasivu sanoo "Asiakas ei ollut paikalla". Haistakaa vittu.

Saatanan lokit. Meidän työmaan pihalla kikkailee aina välillä kolme lokin poikasta, jotka eivät kaikesta päätellen osaa vielä lentää, mutta kävelevät siinä ympäriinsä. Ilmassa taas muutama aikuinen lokki vahtii ja pyörii siinä ympyrää pitäen kamalaa meteliä valmiina tiputtamaan paskapommin suoraan päähän, jos kukaan erehtyy sataa metriä liian lähelle pienokaisia. Koita siinä nyt tehdä töitä, kun et uskalla ulos astua.

Tästä seuraa kysymys: Onko kaupunkialueella laillista ampua lokkia apilaksella?

Vituttaa välillä(usein) aika rankastikkin tää paikka missä asun. Tekis mieli muuttaa vittuun ja toivottavasti pääsenki intin jälkee. Oon vaa aina miettiny et kui vaikeet se ois uuel paikkakunnal sit oikeesti "päästä sisälle", tutustua ihmisiin yms, jos on sen suhteen hieman ujompi immeinen.

Vituttaa välillä(usein) aika rankastikkin tää paikka missä asun. Tekis mieli muuttaa vittuun ja toivottavasti pääsenki intin jälkee. Oon vaa aina miettiny et kui vaikeet se ois uuel paikkakunnal sit oikeesti "päästä sisälle", tutustua ihmisiin yms, jos on sen suhteen hieman ujompi immeinen.

mutta onneksi abaut kaikesta löytyy forumeita joiden kautta voi tavata/tutustua

mutta onneksi abaut kaikesta löytyy forumeita joiden kautta voi tavata/tutustua

hahaha :D. Asiaan, pitäsköhä tirpasta kalsarikännit, vituttaa taas ku en löydä mitää kamoja enneku o ettiny saakeli kaua. Ja tyhmät ihmiset vituttaa. Asiakas ei pitäny mua minään ku olin juossu sen puolesta 25min kattomassa hommia ja sit ku tuun takas puhuu ni biitit levii suuhun ja se kattoo et "hyi ällö!" No nii saatana, se välillä levii!

No nyt vituttaa. Oon kasvattanut tollasen elämää isomman tomaattipuskan ja mehustellut ajatuksella kuin iso toi on loppuvuodesta(nyt tollanen 1.5m korkee ja metrin levee ja tomangeja ns. helvetisti).

Odotti lappu kotosalla "there is to be NO MORE vegetable or herb gardens of any kind in your yards, in pots on your porches driveways and yards. No where on the properties when this Notice goes into effect July 15,2011. So please remove them all. They all attract rats, racoons, mice, roaches and ants". "If any of the rules listed are NOT FOLLOWED you will be in Breach Of Your Rental Agreement and will receive Notice to move off the properties"

Noh, tarvii huomenna käydä avautumassa asiasta ja katsoa saako tota tomaattipuskaa jollain tavalla sovittua. Naapureita tosin voi vituttaa enemmän, kun niillä on järjestään puolentusinaa chilipuskaa ja puolentusinaa tomaattipuskaa per talous.

Naapurit. Tarviiko sanoa enempää.
Joka viikonloppunen puukkotappelu ja tavaroiden heitteleminen seinään alkaa vituttaa näin vuoden jälkeen.
Meni vittusaatana hermo nyt, alkoivat vielä vittuilemaan henkilökohtasesti. Kerään jonkun saatanan adressin että saan ne vitun apinat jonnekin muualle meuhkaamaan.
Tappais nyt saatana toisensa, pääsisin helpommalla, kun ei ilmeisesti ajetakaan noin vaan omistusasunnossa riehuvia.

Pari tyyppiä duunissa. Jos on assari ja oma duuni on kahvin keittämistä ja assistentin tehtäviä ja tämä selkästi vituttaa, niin eikö voi lähteä kouluun tai hakea parempia hommia? Sen sijaan ollaan naama norsun vitulla, keitetään paskaa kahvia ja tiuskitaan jengille. Niin rasittavaa.

Voisitko kertoa miks toi on sun mielestä täysin susi vehje? En oo samaa mieltä.. mulla ainakin vahvistanu ranteita kunnolla, keksitkö parempia keinoja? Lisäks mitä suoritustekniikkaan tulee niin toi överirepiminen oli just kuvattu sitä varten ettei porukka kelailis et mä muka en osais cheatata täysillä :D Oon tehnyt tolla jotain erilaisiakin juttuja mut ne on melko puuduttavaa katseltavaa, joskus veivaan tota ku katon videoita.

Eikös ranteisiin olisi kaikkein helpoin tapa rannepunnerrukset? Siitä en sitten tiedä, jos ne tuntuu liian helpoilta lisä painoillakin... Enpä vaan ole semmoista kaveria vielä tavannut, ei ranteita varten mitään ihme vehjettä tarvitse...
http://www.youtube.com/watch?v=NIeL0AYygiY

Väsymys, josta johtuu hajamielisyys/sekoilu !!

Työkkäri kiitollisesti antoi mulle mahdollisuuden suorittaa hygieniapassi ilmaiseksi(ovh 100e) noh, minähän kilttinä poikana tottakai suostuin tähän ja esitteessä mainittiin, että henkilöllisyystodistus jossa ilmenee henk.tunnus kelpaa mainiosti henkilöllisyyden todistamiseen. Noh minähän en passia tai ajokorttia tällä hetkellä omista, joten kelakortin uskoin käyvän tähän hommaan ja yllätys yllätys eipä käykkään vaan kyseessä yhtäkkiä pitääkin olla kuvallinen henkilöllisyystodistus. So fuckin great........

Työkkäri kiitollisesti antoi mulle mahdollisuuden suorittaa hygieniapassi ilmaiseksi(ovh 100e) noh, minähän kilttinä poikana tottakai suostuin tähän ja esitteessä mainittiin, että henkilöllisyystodistus jossa ilmenee henk.tunnus kelpaa mainiosti henkilöllisyyden todistamiseen. Noh minähän en passia tai ajokorttia tällä hetkellä omista, joten kelakortin uskoin käyvän tähän hommaan ja yllätys yllätys eipä käykkään vaan kyseessä yhtäkkiä pitääkin olla kuvallinen henkilöllisyystodistus. So fuckin great........

Henkilöllisyyden todentamiseen vaaditaan AINA kuvallinen henkilöllisyystodistus. Ootko sä tynnyrissä kasvanut vai joku teini? Miten ne sen kuvattoman kortin perusteella voi todentaa, oletko sinä juurikin sinä?

Back
Ylös Bottom