Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se ollut punkki vaan ruusu. Kerpeles... että piti tällainenkin sattua ja justiinsa ku olin aloittanut uudessa työpaikassa. Viikko sairaslomaa nyt ensialkuun.^ Punkki?
Vvvvoiiiii passska, lukitsin itseni kämpästä ulos kun menin viemään lasta hoitoon. Unohdin laukkuni eteiseen ja siellä oli lompakko, kännykkä ja avaimet. Luikahdin sitten sisään yliopiston mikroluokkaan että pääsin Facebookiin.
Juu ei sentään, sellaista luikahtamista mun on turha edes yrittää tai musta olisi kohta vain märkä läntti asfaltilla, oon niin antininja. Odottelin ovelasti mikroluokan oven takana, kunnes joku muu meni sinne kortilla sisään, ja menin samalla avauksella itse. Noin ei sääntöjen mukaan saisi ketään päästää luokkaan sisään, mutta käytännössä kukaan ei sitä sääntöä noudata.Luikahdit? 6krs. avoimesta ikkunasta tietty, vitun kettu vai pitäiskö sanoa kissa:lol2:
OnOnko kaupunkialueella laillista ampua lokkia apilaksella?
Vituttaa välillä(usein) aika rankastikkin tää paikka missä asun. Tekis mieli muuttaa vittuun ja toivottavasti pääsenki intin jälkee. Oon vaa aina miettiny et kui vaikeet se ois uuel paikkakunnal sit oikeesti "päästä sisälle", tutustua ihmisiin yms, jos on sen suhteen hieman ujompi immeinen.
mutta onneksi abaut kaikesta löytyy forumeita joiden kautta voi tavata/tutustua
http://www.youtube.com/user/karstaable#p/a/u/1/_oVAk1Zu5Bo jumalauta ku kovaa settiä :D tää on jo hauskaa meininkii.
They all attract rats, racoons, mice, roaches and ants".
Voisitko kertoa miks toi on sun mielestä täysin susi vehje? En oo samaa mieltä.. mulla ainakin vahvistanu ranteita kunnolla, keksitkö parempia keinoja? Lisäks mitä suoritustekniikkaan tulee niin toi överirepiminen oli just kuvattu sitä varten ettei porukka kelailis et mä muka en osais cheatata täysillä :D Oon tehnyt tolla jotain erilaisiakin juttuja mut ne on melko puuduttavaa katseltavaa, joskus veivaan tota ku katon videoita.
Työkkäri kiitollisesti antoi mulle mahdollisuuden suorittaa hygieniapassi ilmaiseksi(ovh 100e) noh, minähän kilttinä poikana tottakai suostuin tähän ja esitteessä mainittiin, että henkilöllisyystodistus jossa ilmenee henk.tunnus kelpaa mainiosti henkilöllisyyden todistamiseen. Noh minähän en passia tai ajokorttia tällä hetkellä omista, joten kelakortin uskoin käyvän tähän hommaan ja yllätys yllätys eipä käykkään vaan kyseessä yhtäkkiä pitääkin olla kuvallinen henkilöllisyystodistus. So fuckin great........