Nyt se sitten löi kuumeen päälle :curs:Mikä lie inhoittava öttiäinen pistänyt meikäläistä kinttuun. Toinen jalka on äärimmäisen turvonnut, ja varustettu oikein kunnollisella punaisella läikällä / mustelmalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt se sitten löi kuumeen päälle :curs:Mikä lie inhoittava öttiäinen pistänyt meikäläistä kinttuun. Toinen jalka on äärimmäisen turvonnut, ja varustettu oikein kunnollisella punaisella läikällä / mustelmalla.
Voipi olla. Huomenna pitäis saada lekurille aika.^ Punkki?
Piti oikein katsoa sun aiempia viestejä et voisin päätellä sukupuolen![]()
Ite katoin vaa hippinakin tiedoista :P

Onneksi on 4-vuotta asunut ulkomailla mm. Losissa 10 kk, jossa oli kesä AINA, eli siis kuuma ku helvetti ja kuin ollakkaan siihen tottui!?!
Sama täällä. Tosin mä ennustin tämän jo joulukuussa, joten eipä päässyt juuri yllättämään. Loppukesän piteleekin sitten varmaan pelkästään erinomaisen hienoa säätä, kun mä homehdun töissä.Mun lomat alkoi ja keli on PASKAAA!!!
Tää viikkohan on aina ollut jotenkin kirottu säiden puolesta. Pysyy mielessä siksi, että täällä alkaa Sataman Yö, eikä samaan aikaan ole varmaan koskaan ollut hyvät kelit.
Tätä loppukesä KIITOS.http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/201106140085802_ss.shtml
Taas nainen valittaa, vaikka yhtä naista kohti on tuhat miestä jotka elää puutteessa