Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä lie inhoittava öttiäinen pistänyt meikäläistä kinttuun. Toinen jalka on äärimmäisen turvonnut, ja varustettu oikein kunnollisella punaisella läikällä / mustelmalla.
Nyt se sitten löi kuumeen päälle :curs:

Etten ole rikas !

Onneksi on 4-vuotta asunut ulkomailla mm. Losissa 10 kk, jossa oli kesä AINA, eli siis kuuma ku helvetti ja kuin ollakkaan siihen tottui!?!

Losissa on se kiva puoli, että öiksi viilenee aika mukavasti kelit ja kosteuskaan ei ole kovin infernaalinen. Miamissa on ihan eri setit sitten, kun koko ajan on ihan saatanan kuumaa ja kosteata yötä, päivää.

Mutta kyllähän sitä miamissakin tottus varmaan asumaan, mutta ei siellä mukavaa pitemmän päälle olis, jos tykkää ulkona harrastaa. Kalifornian kelit taas on sitten parasta mitä maa päällänsä kantaa. Ainoa isompi vika on meriveden kylmyys, joka melkeinpä pakottaa hommaan asianmukaiset kumivarusteet, jos aikoo surffata/snorklata tms.

edit. Ai niin, ilmastoitu kämppä kyllä tekee elämästä luksusta vaikka ulkona olis liian kuuma. Ei niin haittaa, kun voi tulla lämpöä pakoon sisätiloihin ja pystyy yöt nukkumaan ilman, että pyörii hikisenä märissä lakanoissa. Ilmastoimaton kämppä ja miami olis varmaan helvetti maanpäällä :D

Vvvvoiiiii passska, lukitsin itseni kämpästä ulos kun menin viemään lasta hoitoon. Unohdin laukkuni eteiseen ja siellä oli lompakko, kännykkä ja avaimet. Luikahdin sitten sisään yliopiston mikroluokkaan että pääsin Facebookiin ja pyytämään miehen siskoa tekstaamaan miehelleni, että tulee kotiin töistä asap eikä jää mihinkään notkumaan. Vittu. Jää kaikki suunnitellut hommat tekemättä, en pääse syömään mihinkään ja mies vittuilee ja naputtaa mulle asiasta koko loppuelämäni.

Mun lomat alkoi ja keli on PASKAAA!!!
Sama täällä. Tosin mä ennustin tämän jo joulukuussa, joten eipä päässyt juuri yllättämään. Loppukesän piteleekin sitten varmaan pelkästään erinomaisen hienoa säätä, kun mä homehdun töissä.

Tää viikkohan on aina ollut jotenkin kirottu säiden puolesta. Pysyy mielessä siksi, että täällä alkaa Sataman Yö, eikä samaan aikaan ole varmaan koskaan ollut hyvät kelit.

http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/201106140085802_ss.shtml

Taas nainen valittaa, vaikka yhtä naista kohti on tuhat miestä jotka elää puutteessa ja pitävät turpansa kiinni. On tää niin taas-arvonen maa taas ei jumalauta! Ja taas töitä ja töitä, pää kipee ja pitäs treenit jaksaa vääntää, viime jalkatreenit oksennettiin kun liian kiire aikataulu ja väsynyt olo. Mut mistäs sitä lomaa sais, jollain sitä pitää naisen menot maksaa ku koiraki tulossa ja kukakohan sitä loppupeleissä sitten joutuu hoitamaan ja treenit senku kärsii :/

Tää viikkohan on aina ollut jotenkin kirottu säiden puolesta. Pysyy mielessä siksi, että täällä alkaa Sataman Yö, eikä samaan aikaan ole varmaan koskaan ollut hyvät kelit.

Jotain hyvää sentään ku joutuu toimistolla olemaan päivät, ja illalla salilla!:) Tätä loppukesä KIITOS.

Ei vihtu.. Hommasin rakkolaastareja (jotka on muuuten stnan suolasia hinnoiltaan) että toi yks vitun rakko lähtis. No hommasin kokoa small koska suunniteltu juuri tuohon paikkaan missä mulla toi rakko on. Mut olihan se nyt tottakai sitten liian pieni. Pitää käydä hakee toinen paketti isompia jotka arvatenkin maksaa vielä enemmän. Mut ei toi raha tas nyt niinkään vituta vaan se että toi vitun rakko on ollu mulla tossa kohta 4vkoa. Viikko sitten kävin näyttämässä terveyskeskuksessa ja varmistin ettei ollu tulehtunu. Ei ollut. Lähtisit nyt jo stna pois!!!

Puhkase se, sillä pääset siitä. Sytkärillä kuumennat neulaa että se puhdistuu, puhkaiset sen rakon painat sieltä sen nesteen pois ja laitat sellaisen rakkolaastarin päälle.

Se on jo valmiiks auki koko shitti. Hangannu tatamia sillo alkuvaiheissa niin paljon että se oli ihan paljas. Olin aluksi nero enkä pistäny aluksi siihen mitää päälle, niin 3 viikon jälkee ei enää pystyny potkimaan sillä treeneissä ku ei saanu syndei mukavasti jalkaa ja täten aloin kiinnittää siihe huomiota. Ja nyt kun siitä aina lähtee tuo rakkolaastari veke nii se on paljaana ilman sitä freakin kuplaa päällä. Eiköhän se parane ku saa oikean kokoisen laastarin päälle.

Mutta kiitos kuitenkin neuvosta, arvostan.

Back
Ylös Bottom