Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulipahan todistettua hienoa komediaa. Olin tekemässä lähtöä salilta ja vetelin jo pukkarissa kamppeita niskaan samalla kun löin kenkiä laukkuun. Pukukoppiin asteli hintelähkö, noin parikymppinen kaveri(ei, hintelyys ei ole tekstin pointti), jolla ei ollut lippalakkia :puntti: , nooh, siinä tovin kovinkin vaivautuneena touhuttuaan kaveri kaivoi mukana olleesta lähikaupan muovipussista todella tyylikkään, lähes kamoflaasshkuvioisen lippalakin. Kaveri painoi sen lähes niin syvälle päähän ettei silmiä edes näkynyt lakin alta ja päälakikin oli lähellä tulla kankaan läpi, siihen vielä hikinauhat molempiin kätösiin ja painui kaupan kassi täynnä jos mitä rojua ja rensseliä salin puolelle treenaamaan.
Harvemmin tulee toisia tarkasteltua sen enempää, mutta heti kun tää veijari asteli koppiin, tuli semmonen olo, että tänään pääsee kirjottamaan salikomediaa ketjuun, vaikka mitään sen suurempaa komediaa tapahtunutkaan.

Siis joku tuli treenaamaan lippalakki päässä ja vieläpä vei muovikassin salin puolelle? Mikä tässä oli hauskaa. Lakki syvällä päässä?

Nyt kyllä vituttaa niin paljo että menee töissä verinäytteenototkin ihan pitkin vittua ja seiniä. Pari huonosti nukuttua yötä takana, nyt tasan viikon reenitauko (vitunvittu), JA MUN TATUOINTIAIKAA SIIRRETTIIN TAAS. Voi vittu oikeesti. Tää on nyt 3 kuva, ja joka saatanan vitun kerta mulle soitetaan että tänään ei sovi, miten olis vittu 10 kuukauden päästä, sillon olis vapaata. Ei helvetinperse. Kaiken olin tälle päivälle jo sopinut niin että se kuva tehdään, ja sit se saatanan mulkku peruu ajan. Vittu. Sanoinko jo että vituttaa?

Sen lisäks mulla lähtee hiukset päästä, ja missään kropassa ei ole mitään vikaa. Vittujen vittu.

Nyt on pakko heittää tähän toi tänään Pakkiksen etusivulla ollu juttu Jari Mentula - Road 2 Toronto osa 4. Kyseisessä raportissa on clippi Bullin olkatreenistä Marko Savolaisen vetämänä. En sitä kokonaan kerenny kattomaan koska oli suht pitkä pätkä mut ekan viiden minsan aikana oli kyl sangen hellyyttävää toi poikien läheisyys noissa reeneissä ihan näin heteropohjaltakin :D http://www.gym-tv.fi/?viewkey=50b25b4114e93a98f1eb

P.s Ja vastaan tähän valmiiks jo etukäteen ennen ku joku nettikovis keksii kuitata et miten mä voin sanoa näin koska noi jätkät reenaa K-O-V-A-A ja on Bulli on M-A-S-S-I-I-V-I-N-E-N!!!

Eli siis vastaus tähän tulevaan tivailuun on et "älä hei vitussa":jahas:

Olinpahan tuossa salilla jokin aika sitten ja kuuntelin kolmen hieman vanhemman kaljamaha voimanostajan selityksiä. Yleensä en kiinnitä keidenkään muiden juttuihin mitään huomiota, mutta tällä kertaa tuli hymyiltyä. Kyseessä oli jo niin outo vuoropuhelu, että pisti korvaan. En edes tiedä mistä he aikaisemmin olivat jutelleet.

Kaljamahanostaja 1: Voin kyllä sanoa, etten ikinä ole aurinkoa ottanut enkä ole ikinä myöskään nahkaani polttanut!
Kaljamahanostaja 2: Se onkin vähän sama asia ku että minä en ole ikinä pillua nuollut, enkä koskaan tule nuolemaankaan!
Kaljamahanostaja 3: Mutta kyllähän joka jätkä vitun nuolee, mutta harvempi tamppoonin nielee!

Tämän jälkeen aikaisemmin keskustelussa mukana ollut naisbodari vain pudistelee päätään, ja juttu jatkuu kuin äskeistä ei olisi sanottukkaan. Tulin hieman hymyiltyä kun reippaasti yli keski-ikäiset miehet sepostavat samanlaista shaibaa mitä itse ala-asteella.:D

Kaveri tuli paljain päin salille ja kaivoi kassistaan treenilippiksen. Mielestäni ei ihan normisettiä.
Jotkut laittavat salilla erikseen lippiksen päähän, koska treenatessa tukka hikoilun takia alkaa sojottamaan muuten joka suuntaan.

E. Jos lippksen kaivaminen kassista on hauskaa, niin varmaan sitten sekin on jonkun mielestä hulvatonta, kun mä salilla lasken sarjoja siirtämällä sellaista 2,5 kilon lukkoa kyykkytelineen metallitapeissa ylöspäin. Meen aina sekaisin, montako sarjaa olen tehnyt, jos siis pitää tehdä 6-10 sarjaa. Olen ratkaissut ongelman siis aina sarjan jälkeen siirtämällä lukon seuraavaan tappiin, kun siitä on helppo katsoa, montako sarjaa on tehnyt. Epäilemättä joku hirnuu sillekin mielessään "lol miksi se aina sarjan jälkeen räplää tuota lukkoa?".

Mää niiin arvasin että tosta tulee vielä hirveetä kinastellua nettiveijareiden kesken :D Ei siinä, kyllähän reenatessa lakkia voi pitää, mutta siihen olemukseen liittäen se, että lakki vedetään voimakkaasti niin syvälle päähän, että päätä pitää kallistaa taaksepäin nähdäkseen eteenpäin, on yhtälö varsin huvittava.

Ja toisille se on tyylivalinta :P Mutta vapaus vallitkoon, mun puolesta saa jengi reenata vaikka motskarikypärä päässä ja tummennettu visiiri silmillä.

Jep, ei tätä tenniskentällä kukaan oisi ihmetellyt. Roogerilla on hikinauha mutta Rafa pistää lakin väärinpäin - ei edes auringolta suojaa. Sitäpaitsi vaikka tosikarju treenaakin repalaisissa verkkareissa, niin tyyliseikat voivat tuoda ihan todella pontta treeniin, kivaa kun on kiva fiilis treenatessa.

Kyllä se vielä siitä. (lohduttaa varmaan vitusti :) ) mut joo, tuli mieleen sun junaratalevytys ja näistä muista jutuista, että yksi vaimon tuttu tuossa päätyi mainitsemaasi ratkaisuun. Aika ikävä seurata mikä tuska siitä jää lähipiirille loppuiäksi.

Elämä kulkee ja muuttuu niin nopealla tahdilla, että vaikka nyt jokainen minuutti tuntuis tunnilta jne niin jälkikäteen tarkasteltuna asiat tulee näyttämään kuitenkin eriltä. Jos ajattelee elämää vaikka viiden vuoden jaksoissa niin harvoin olisi osannut ennustaa seuraavien viiden vuoden mukanaan tuomia asioita ja muutoksia. Sen takia kannattaa ehdottomasti katsoa elämää eteenpäin vaikka se nyt välillä tuntuis miltä.

Lisäksi itsestään selvää on, että tuossa mielentilassa oli sulla siihen sitten käytännön syy tai ei, sun kannattaa ilman muuta käydä juttelemassa ja kenties napsia jonkin mittainen "onnellisuuskuuri", saatpahan ainakin ajan kulumaan nopeammin ja saat todnäk myös nukuttua. Nukkuminen on ensiarvoisen tärkeää. Valvottamallahan saadaan ihminen sekoamaan täydellisesti ja ittelläkin jos on edes pari huonommin nukuttua yötä alla, olen välittömästi valmis pistämään porukkaa kylmäksi ja hyvin nukkumalla taas henkinen vointi on mitä loistavin.

Luin juttusi läpi monta kertaa ja tottahan tuo on joka sana mutta pääkoppa ei vaan pysty enää ajattelemaan postitiivisesti. En siis ole missään nimessä päästäni sekaisin tai masentunut ilman syytä vaan liian monta kovaa iskua on tullut toinen toisensa perään ja viimeisin oli musertava, joka taas johti siihen, ettei oikeastaan mitään ole enää jäljellä. Tai no, työ ja treeni on mutta nekin tulee tehtyä jokseenkin puolikoomassa. Ja ainakin fyysinen terveys on ok.

Kiitos joka tapauksessa järkipuheesta. Ehkä tosiaan täytyy yrittää puhua jollekin mutta kynnys on lähes ylitsepääsemättömän korkea, koska en ole eläissäni kellekään mistään henkilökohtaisista asioistani puhunut sanaakaan.

En tiedä monesko kerta tämä ilmiö paistaa silmään! Samat 50v bodaus tyylillä treenaavaa jannua veivaa sitä hauiskääntöä Smith laitteessa! Ja vielä polvia koukistaen puoili kyykkyyn ja sieltä jäätävällä heijjarilla ylös. Ensinnä se nauratti ja aiheutti hilpeytyttä nyt ku seo jatkunu nii vielä enemmän :D Huvittaa kyllä kattoa sitä touhua..

Jaarittelenpa itsekseni vielä vähän tuosta nukkumisesta. Toisaalta olisi varmasti hyvä saada nukuttuakin ja 5-10 sekuntia heräämisestä onkin ihan ok olo, kun tajunta on vielä kuutamolla mutta sitten kun lopulta taju palaa ja kaikki tuska/suru tulee taas mieleen niin pulssi hyppää maksimiin ja tuntuu kun rekka olisi parkissa rinnan päällä ja monesti pumppukin jättää lyöntejä väliin aivan kuin rytmihäiriötä pukkaisi. Tämä sitten toistuu sen puolenkymmentä kertaa yössä, joten herääminen on oikeasti pahempi ongelma kuin nukkumattomuus.

Voi vittu kun ennen aina luulin olevani henkisesti vahvaa tekoa mutta totuus onkin täysin päinvastainen.

Noh, ainakin komeeta keliä lupasi tänne Seinäjoelle jos jotain positiivista pitää hakea.

Kahtelin ku joku omaikäinen tyyppi meni kyykkää. Heti tankoon 50kg ilman lämmittelyjä. Puolikyykkyä. Toiset 50kg tankoo; sellanen 20-30cm perseen heijaus. Tämän jälkeen jalkaprässiä 200kg jossa liikerata yhtä onneton.

En kyllä tajua mitä ees salilla käy jos tämmöstä tekee.

Nyt on ihan hyvä olla. Ei vituta mikään muu, kuin kaikki.

Ja sanokaas voiko polvilumpio, tai joku muu osa polvesta, murtua niin, ettei siitä ole juurikaan käytännön haittaa? Kaksi viikkoa sitten kompastuin portaissa -kännissä tietysti- ja löin polveni. Sattui ihan homona ja sattuu edelleen jos koskee juuri oikeaan kohtaan. Sattuu siis ihan sattumalla ja tosissaan, mutta muuten ei huomaa mitään ja kävely ja juoksu sun muut onnistuu kyllä. Jotenkin tuntuu, että on pakko olla luussa se vamma, kun on näin kauan kipeä.

Ja se mun työmoraali vituttaa taas edelleen. Olen liian lojaali. Toi polven vamma on vähän tiellä, mutta töissä olen roikkunut vaan, koska ilman mua siellä ei pärjätä. Muutenkin on liian vähän miehiä ja ei vain ole varaa jäädä pois. Toisaalta olis ihan hyvä varmaan levätä pari päivää, että toi polvi paranisi. Ja samasta syystä en ole jaksanut käydä edes lääkärissä ja toinen syy on se, kun se ei varsinaisesti edes haittaa normaalissa elämässä.

Ja jotkut pitävät lippistä/pipoa senkin takia ettei hiki valu silmille.

Jep ja jotkut sen takia että se on heidän mielestään siistin näköistä. Ei kaikkilla vaatteilla tarvitse olla jotain huippu salaista funktiota,ei edes salilla.

:offtopic:
S11ma 26 likes recived:hyvä: Tuon täytyy olla ennätys? Se olisikin hyvä skaba, kenen kirjoitus saa eniten noita suosionosoituksia ja voittaja saisi jonkun pienen palkinnon, 10 pisteettä ja papukaija merkin jos ei muuta.

Back
Ylös Bottom