Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itseäni vituttaa lätkävastaisuus ja hirveä angsti mitä muutama tyyppi yrittää esittää Facebookissa. Mun mielestä sellainen tajuton pessimismi ja negailu on lähinnä huomiohuorausta, ketä kiinnostaa sellainen? Ok, ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta lätkä, enkä esim itsekään ole mikään fanaattinen lätkämimmi, mutta kun oli näinkin tärkeistä peleistä kyse niin itse seurasin parit viimeiset MM-matsit.

Se etten niitä kaikkia katsonut enkä itse aiheesta hypetä ei silti tee musta omaa erikoisuuttaan korostavaa ja tiuskivaa, kaikissa statuksissaan vastarannankiiskinä huokailevaa marisijaa. Euroviisujakaan en hehkuta ja näin niistä sattumalta 4 viimeistä esiintyjää, mutta silti musta oli suloista kun niin moni kannusti Suomea ja iloitsi niistä laulukisoista. Sama juttu koskee MM-lätkäkisoja. Totta on että n. 300-600 päivitystä tuli newsfeedin tämänkin illan aikana mutta so what? Ihmiset iloitsi, oli positiivisia, tsemppasi ja kannusti omiaan. Jännitti ja fanitti, kukin omalla tavallaan. Se oli sellaista ihailtavaa yhteisöllisyyttä mitä itse arvostan.

Eli ne sadat, lähes tuhannet lätkäpäivitykset eivät niinkään ärsytä, mutta ne pari fukin negatiivista "yhyy koska nää kisat loppuu lätkä on paskaa"-nillittäjät kyllä nousi sieltä esille kuin paskakikkareet kaurapuurosta.

Sama vitutti ja vituttaa itseänikin.

vituttaa ku muut menee huomenna juhlimaan pojan kotiintuloa ja mie saatana tuun yöks raatamaan.. perkele nytkää en saanu ottaa kisaolutta ku työpaikalla pitää olla selvinpäin... ihme paskaa!!! mut jeejee hyvä suomi!

Leijonat sitä ja leijonat tätä ja 6-1 siellä ja 6-1 täällä. Saatana. Ihan kiva juu, kun voitto tuli, mutta nyt täytyy kuunnella ja katsella sitäkin paskaa joka tuutista ties kuinka kauan. Ei se mun elämääni mullista millään tavalla, vaikka ollaan lätkän maailmanmestareita.

"Ryhmätyö". Ja tää meidän ryhmänvetäjä, joka nimenomaan itse halusi hoitaa hommat ja päättää asioista. Alkaa sitten kiukuttelemaan, kun yhtä nopeaa ja yksinkertaista asiaa pyytää häntä hoitamaan. Itse en tenttien lukemiselta ehtisi toisin kuin hän, joka asuu siinä ihan vieressä missä homma pitäisi hoitaa...
Muutenkin vituttaa koko projekti.

Leijonat sitä ja leijonat tätä ja 6-1 siellä ja 6-1 täällä. Saatana. Ihan kiva juu, kun voitto tuli, mutta nyt täytyy kuunnella ja katsella sitäkin paskaa joka tuutista ties kuinka kauan. Ei se mun elämääni mullista millään tavalla, vaikka ollaan lätkän maailmanmestareita.

Mun on vaikea käsittää miksi ihailtava yhteishenki, yleensäkin tälläinen positiivinen yhteisöllisyys, iloisuus ja innokkuus, hyvä tsemppi ja Suomen menestyminen arvokisoissa aiheuttaa fiiliksen että se on "paskaa jota tulee joka tuutista"...

Itse pidän erittäin positiivisena asiana kansan iloitsemista ja juhlintaa, hienojen historiallisten urheiluhetkien tallentumista ja näiden liikuttavien tähtihetkien näyttämistä uudelleen, sekä urheilijoiden kovan työn palkitsemista. Laji saa olla mikä tahansa, mutta ehkä jääkiekko on kaikista suurin kansaamme sykähdyttävä urheilumuoto, ja siinä menestymisen hehkuttaminen on hienoa.

Nillitystä, vinetystä, vastahakoisuutta ja jäkättämistä on Suomi täynnä muutenkin. Kerrankin kun jengi puhaltaa yhteen hiileen ja nauttii jostain suurella tunteella niin se jos mikä on hienoa.

Joka päivä on aina vähän edellistä huonompi mutta kitumista on nyt vaan jatkettava.

Pitäisi olla rohkeutta tehdä jotain, joka antaisi lopullisen rauhan mutta sitä ei vaan ole.

Näillä mennään vaikka ei tässä mitään järkeä enää ole ollut pitkään aikaan.

Kyllä se vielä siitä. (lohduttaa varmaan vitusti :) ) mut joo, tuli mieleen sun junaratalevytys ja näistä muista jutuista, että yksi vaimon tuttu tuossa päätyi mainitsemaasi ratkaisuun. Aika ikävä seurata mikä tuska siitä jää lähipiirille loppuiäksi.

Elämä kulkee ja muuttuu niin nopealla tahdilla, että vaikka nyt jokainen minuutti tuntuis tunnilta jne niin jälkikäteen tarkasteltuna asiat tulee näyttämään kuitenkin eriltä. Jos ajattelee elämää vaikka viiden vuoden jaksoissa niin harvoin olisi osannut ennustaa seuraavien viiden vuoden mukanaan tuomia asioita ja muutoksia. Sen takia kannattaa ehdottomasti katsoa elämää eteenpäin vaikka se nyt välillä tuntuis miltä.

Lisäksi itsestään selvää on, että tuossa mielentilassa oli sulla siihen sitten käytännön syy tai ei, sun kannattaa ilman muuta käydä juttelemassa ja kenties napsia jonkin mittainen "onnellisuuskuuri", saatpahan ainakin ajan kulumaan nopeammin ja saat todnäk myös nukuttua. Nukkuminen on ensiarvoisen tärkeää. Valvottamallahan saadaan ihminen sekoamaan täydellisesti ja ittelläkin jos on edes pari huonommin nukuttua yötä alla, olen välittömästi valmis pistämään porukkaa kylmäksi ja hyvin nukkumalla taas henkinen vointi on mitä loistavin.

Mun on vaikea käsittää miksi ihailtava yhteishenki, yleensäkin tälläinen positiivinen yhteisöllisyys, iloisuus ja innokkuus, hyvä tsemppi ja Suomen menestyminen arvokisoissa aiheuttaa fiiliksen että se on "paskaa jota tulee joka tuutista"...

Itse pidän erittäin positiivisena asiana kansan iloitsemista ja juhlintaa, hienojen historiallisten urheiluhetkien tallentumista ja näiden liikuttavien tähtihetkien näyttämistä uudelleen, sekä urheilijoiden kovan työn palkitsemista. Laji saa olla mikä tahansa, mutta ehkä jääkiekko on kaikista suurin kansaamme sykähdyttävä urheilumuoto, ja siinä menestymisen hehkuttaminen on hienoa.

Nillitystä, vinetystä, vastahakoisuutta ja jäkättämistä on Suomi täynnä muutenkin. Kerrankin kun jengi puhaltaa yhteen hiileen ja nauttii jostain suurella tunteella niin se jos mikä on hienoa.

Hyvin kirjoitettu. Eipä tuota olisi enää paremmin voinut kiteyttää.
Mua taas vituttaa nuo "menestyksen mukana tulleet lätkäfanit", jotka vielä pari viikkoa sitten suureen ääneen hehkuttivat ettei kisat kiinnosta pätkääkään, mutta kyllä nyt vielä suurempaan ääneen huutavat, kun mestaruus tuli. Ja sit taas nää "facebook-katsojat", joitten on ihan pakko päivittää status jokaisen maalin, taklauksen, jäähyn ym. tapahtuman jälkeen. Siis hei, mitä järkeä on kattoo peliä facebookin takaa? Tä?

MissEvilEve:

Just näin, iso peukku kirjoitukselle. En seuraa lätkää tai urheilua juuri muutenkaan, mutta tämmöinen positiivinen hulluttelu ja karnevaalimeno on niin siistiä. Kerrankin ihmiset juhlivat ja ovat iloisia yhdessä, mulle on ihan sama mikä sille on syynä. Kyrpä otsassa ehditään olla sitten loppuvuoden kaikki päivät jos sitä nyt ikävä ehtii tulla.

No kun ei kiinnosta sellainen fanaattisuus tippaakaan. Katsoin mäkin pelistä viimeisen kaksi minuuttia ja totesin, että kappas, Suomi voittaa. Ja ajattelin katsoa jonkun maalikoosteenkin siitä pelistä, jos jostain löydän.

Mutta voi vittu kun tulet töihin, niin radiosta soi ihanaa leijonat ihanaa ja sitä mennään laittamaan vielä kovemmalle, että varmasti kuuluu.

Tai kun aamulla pamahtaa asiakas halliin ja huutaa heti alkuun "kuusyks", niin yritä siinä nyt hymyillä ystävällisesti, kun tekisi ennemminkin mieli vetää vastapalloon.

No, mä oon muutenkin tällainen apina, jota ei urheilu kiinnosta. Ei kiinnosta, vaikka Seppo Räty tekee comebackin ja viskaa keihästä kolmesataa metriä. Ei kiinnosta, vaikka joku Suomalainen voittaa rallin maailmanmestaruuden.

Ei mua kyllä itse asiassa kiinnosta yhtään mikään muukaan. Se saikin mut ajattelemaan, että on kyllä lähiaikoina ollu riemun hrtket hyvin vähissä. Vituttaa ja masentaa muutenkin ihan jatkuvasti ja ihan kaikki.

Tai kun aamulla pamahtaa asiakas halliin ja huutaa heti alkuun "kuusyks", niin yritä siinä nyt hymyillä ystävällisesti, kun tekisi ennemminkin mieli vetää vastapalloon.

No, mä oon muutenkin tällainen apina, jota ei urheilu kiinnosta.

Ei mua kyllä itse asiassa kiinnosta yhtään mikään muukaan. Se saikin mut ajattelemaan, että on kyllä lähiaikoina ollu riemun hrtket hyvin vähissä. Vituttaa ja masentaa muutenkin ihan jatkuvasti ja ihan kaikki.

Joo... Ei muakaan hirveesti urheilu kiinnosta (paitsi punttis), mutta muut ilmiöt on mun mielestä ihailtavia jotka tälläisessä tulee mukana. Viimeiset lauseet kertoi tietty aika paljon tuosta asenteestasi, eli tsemppiä vaan jos masentaa :)

leijonat sitä ja leijonat tätä ja 6-1 siellä ja 6-1 täällä. Saatana. Ihan kiva juu, kun voitto tuli, mutta nyt täytyy kuunnella ja katsella sitäkin paskaa joka tuutista ties kuinka kauan. Ei se mun elämääni mullista millään tavalla, vaikka ollaan lätkän maailmanmestareita.

YLLÄRI, että powerhousu taas valittamassa jostain. Ja olihan aihekkin arvattavissa :lol2:

HYVÄ SUOMI!!!!!!!! :rock::rock::rock::rock::dance::dance::dance::dance::dance::dance2::dance2:

Vaihda se autos eri merkkiin, niin vitutuksen aiheet vähenee ainakin puoleen. ; )

Ärsytti kun voitto tuli niin helposti 6-1. Olisi pitänyt olla tasapeli ja rankkarikisassa täpärä voitto. Se edellinen MM oli kyllä huomattavasti kovempi juttu, tämä oli vähän sellainen "no jaa.. voitto tuli.. hohhoijaa.."

Ärsytti kun voitto tuli niin helposti 6-1. Olisi pitänyt olla tasapeli ja rankkarikisassa täpärä voitto. Se edellinen MM oli kyllä huomattavasti kovempi juttu, tämä oli vähän sellainen "no jaa.. voitto tuli.. hohhoijaa.."

Jahas :lol2:

Jos katsoit matsin alusta loppuun, huomasit varmaan miten tasainen peli se oli ainakin pari ekaa erää. Ruotsi jopa pyöritti osan ajasta.

Sa se jaksat provoilla :)

Mulla on tunnin paasta koe enka millaan jaksaisi menna sinne. Kurkku on kipea ja muutenkin vahan sellainen olo etta flunssa saattaa olla tulossa... Hieno ajoitus just nain kokeiden keskella. Kaiken lisaksi huomasin ihoni menneen huonoon kuntoon, koska olen syonyt niin paljon suklaata ja muuta paskaa viime aikoina. Pitaisi ottaa itseaan niskasta kiinni, mutta kun ei millaan huvittaisi...

Vituttaa kun tekisi mieli mennä torille katsomaan Leijonia, mutta autokoulu painaa päälle. Ja sitten jos sinne menee joskus 20.00 niin ei kyllä nää enää yhtään mitään.

Back
Ylös Bottom