Itseäni vituttaa lätkävastaisuus ja hirveä angsti mitä muutama tyyppi yrittää esittää Facebookissa. Mun mielestä sellainen tajuton pessimismi ja negailu on lähinnä huomiohuorausta, ketä kiinnostaa sellainen? Ok, ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta lätkä, enkä esim itsekään ole mikään fanaattinen lätkämimmi, mutta kun oli näinkin tärkeistä peleistä kyse niin itse seurasin parit viimeiset MM-matsit.
Se etten niitä kaikkia katsonut enkä itse aiheesta hypetä ei silti tee musta omaa erikoisuuttaan korostavaa ja tiuskivaa, kaikissa statuksissaan vastarannankiiskinä huokailevaa marisijaa. Euroviisujakaan en hehkuta ja näin niistä sattumalta 4 viimeistä esiintyjää, mutta silti musta oli suloista kun niin moni kannusti Suomea ja iloitsi niistä laulukisoista. Sama juttu koskee MM-lätkäkisoja. Totta on että n. 300-600 päivitystä tuli newsfeedin tämänkin illan aikana mutta so what? Ihmiset iloitsi, oli positiivisia, tsemppasi ja kannusti omiaan. Jännitti ja fanitti, kukin omalla tavallaan. Se oli sellaista ihailtavaa yhteisöllisyyttä mitä itse arvostan.
Eli ne sadat, lähes tuhannet lätkäpäivitykset eivät niinkään ärsytä, mutta ne pari fukin negatiivista "yhyy koska nää kisat loppuu lätkä on paskaa"-nillittäjät kyllä nousi sieltä esille kuin paskakikkareet kaurapuurosta.
Sama vitutti ja vituttaa itseänikin.
) mut joo, tuli mieleen sun junaratalevytys ja näistä muista jutuista, että yksi vaimon tuttu tuossa päätyi mainitsemaasi ratkaisuun. Aika ikävä seurata mikä tuska siitä jää lähipiirille loppuiäksi.