Olet internetissä.
Näin se on nähtävä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet internetissä.
Huono janojuoma, ostin olvin kultalonksua eikä oo oman suun mukasta :(
Aikuinen mies ja juo kultalonkkua :wtf: Pointsit kuitenkin siitä, ettet pitänyt siitä.
Note: se on hyvää sellaisten jonnejen mielestä jotka tykkäävät energiajuomista.

Kohtasin melkoista komediaa, kun olin salin vessassa ja pukkariin tulee kaksi ~15v poikaa reenin jälkeen vetämään palkkarit.
Poika1: (Juodessaan palkkaria): "Voi vittu, tää palkkari ei oo mun"
Poika2: "Kui?"
Poika1: "Noku käytän soijaa ja tää on heraa. Tol oli ihan samanlain sheikkeri.."
Poika2: Voi vittu, se on varmaa ton kehon. Vedä se nopeest ja lähtää helvettii täält ennenku se tulee"
No pojat lähtee kiireest salilt pois ja meen jatkaa reenii kusitauon jälkee. Reenin jälkee meen pukkarii ja sinne astelee tämä 100kg keho. Keho nappaa "herapalkkarinsa" ja alkaa juomaan sitä.
Keho tokaisee: "Hyi saatana, kipeänä tämäkin maistuu hevosen kuselta"
, nooh, siinä tovin kovinkin vaivautuneena touhuttuaan kaveri kaivoi mukana olleesta lähikaupan muovipussista todella tyylikkään, lähes kamoflaasshkuvioisen lippalakin. Kaveri painoi sen lähes niin syvälle päähän ettei silmiä edes näkynyt lakin alta ja päälakikin oli lähellä tulla kankaan läpi, siihen vielä hikinauhat molempiin kätösiin ja painui kaupan kassi täynnä jos mitä rojua ja rensseliä salin puolelle treenaamaan. Kohtasin melkoista komediaa, kun olin salin vessassa ja pukkariin tulee kaksi ~15v poikaa reenin jälkeen vetämään palkkarit.
Poika1: (Juodessaan palkkaria): "Voi vittu, tää palkkari ei oo mun"
Poika2: "Kui?"
Poika1: "Noku käytän soijaa ja tää on heraa. Tol oli ihan samanlain sheikkeri.."
Poika2: Voi vittu, se on varmaa ton kehon. Vedä se nopeest ja lähtää helvettii täält ennenku se tulee"
No pojat lähtee kiireest salilt pois ja meen jatkaa reenii kusitauon jälkee. Reenin jälkee meen pukkarii ja sinne astelee tämä 100kg keho. Keho nappaa "herapalkkarinsa" ja alkaa juomaan sitä.
Keho tokaisee: "Hyi saatana, kipeänä tämäkin maistuu hevosen kuselta"
Voi vittu.
Mun pisteet ei tuu ikinä riittämään haluamaani opiskelupaikkaan. Vaikka saisin kokeesta täydet pisteet, niin ei silti riitä ellei pisteraja nyt jostain syystä tipu muutamalla:(
Turhauttavaa koko lukeminenkin...
Vittuvittuvittu.
Olkapäähän sattunut viikon. Eilen treeneissä oli sitten pakko mennä punnertamaan hampaat irvessä, koska eihän sitä nyt kehtaa jättää punnertamatta.
Hajotin jo polveni tällä tyylillä.
Vittu.
Tyhmyys on sitä, että toivoo vanhoilla, huonoksi havaituilla toimintatavoilla saavuttavansa uusia, hyviä lopputuloksia.
(Kahden kuukauden päästä kirjoitan tänne ja valitan, että kävin vihdoin lääkärissä, kun en ollut kivun takia nukkunut viikkoon, ja lääkärisetä sanoi, että olkapää on finito.)