Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onneks sulla on valta poistaa kaikki kommentit, joista et tykkää. Eivät varmaan kauaa jaksa olla eri mieltä, jos kommentti aina häviää.

Vettä sataa ja kaikkia vituttaa.

Lopputenttiin reilu viikko aikaa ja pitäis kai aloittaa lukeminen muttakun ei kiinnosta.

Muuttaakkin pitäis mikä on sinänsä positiivinen asia, tää kaikki säätäminen vaan sen ympärillä on äärimmäisen perseestä. Lisäksi joudun maksamaan puoli kuukautta kahden kämpän vuokraa kun irtisanoin tämän nykyisen päivän liian myöhään. Lisäksi on auki saako kelalta tuet kesälle, muuten menee suunilleen koko palkka vuokraan, jee.

Voi vittu.

Mun pisteet ei tuu ikinä riittämään haluamaani opiskelupaikkaan. Vaikka saisin kokeesta täydet pisteet, niin ei silti riitä ellei pisteraja nyt jostain syystä tipu muutamalla:(

Turhauttavaa koko lukeminenkin...

Huono janojuoma, ostin olvin kultalonksua eikä oo oman suun mukasta :(

Aikuinen mies ja juo kultalonkkua :wtf: Pointsit kuitenkin siitä, ettet pitänyt siitä.

Note: se on hyvää sellaisten jonnejen mielestä jotka tykkäävät energiajuomista.

Meidän salilla on semmonen jätkä ketä tulee aina vetää penkkia ( yllätys yllätys ) . Kyseinen jätkä ei lämmittele ollenkaan vaan laittaa hänelle suuret romut taukoon. Sit joskus se laitto siihen 70kg nosti sen telineistä ylös ja tiputti takas telineisii ja huusi semmossella örkin äänellä " ei nouse, vitun raskasta " sitten se tiputtaa taas painoja ja yrittää taas samaa :D Enkä oo koskaa nähnyt sen tekevän mitään muuta ja kaveritkin sanoo että pelkkä penkkimies. Ja sen treenissä menee viel 1,5-2h ...

Ei nyt niin hauska kerrottuna, mutta tilanteena todella koominen.

Olin pukuhuoneessa tekemässä lähtöä pois salilta. Pyörähdin siinä ympäri, että kaikki kamat mukana sillä seurauksella, että reppu osui kaapinoveen joka tietenkin sulkeutui kovan pamauksen kera. Eihän tässä mitään, mutta siinä joku uusi salillakävijä otti vinkistä onkeensa ja suoritti saliltalähdön paiskaamalla kaapinoven kiinni niin kovaa kuin vaan pystyi... Näillä tapauksilla väliä ehkä ~15s.

Jos päädytte salille missä ilmoitetaan treenin päättymistä paiskaamalla kaapinovea niin tiedätte ketä syyttää =D

Lady Gaga: miksi se on muka vaikutusvaltaisin julkimo? Miksi hänen annetaan olla Metron vieraileva "päätoimittaja" (vitutti jo viime viikolla asian hehkuttaminen). Eihän hänen musiikkiaan kukaan edes kuuntele tosissaan.

Neljä päivää kesätöitä takana ja jokainen päivä tullut vettä niskaan. Onneksi enää 3,5 kuukautta jäljellä, niin ei sitä enää kovin monesti tarvitse kastua.

Kohtasin melkoista komediaa, kun olin salin vessassa ja pukkariin tulee kaksi ~15v poikaa reenin jälkeen vetämään palkkarit.

Poika1: (Juodessaan palkkaria): "Voi vittu, tää palkkari ei oo mun"
Poika2: "Kui?"
Poika1: "Noku käytän soijaa ja tää on heraa. Tol oli ihan samanlain sheikkeri.."
Poika2: Voi vittu, se on varmaa ton kehon. Vedä se nopeest ja lähtää helvettii täält ennenku se tulee"

No pojat lähtee kiireest salilt pois ja meen jatkaa reenii kusitauon jälkee. Reenin jälkee meen pukkarii ja sinne astelee tämä 100kg keho. Keho nappaa "herapalkkarinsa" ja alkaa juomaan sitä.

Keho tokaisee: "Hyi saatana, kipeänä tämäkin maistuu hevosen kuselta"

Kohtasin melkoista komediaa, kun olin salin vessassa ja pukkariin tulee kaksi ~15v poikaa reenin jälkeen vetämään palkkarit.

Poika1: "Noku käytän soijaa ja tää on heraa. Tol oli ihan samanlain sheikkeri.."
Poika2: Voi vittu, se on varmaa ton kehon. Vedä se nopeest ja lähtää helvettii täält ennenku se tulee"

No pojat lähtee kiireest salilt pois ja meen jatkaa reenii kusitauon jälkee. Reenin jälkee meen pukkarii ja sinne astelee tämä 100kg keho. Keho nappaa "herapalkkarinsa" ja alkaa juomaan sitä.

Haha, ei saatana :D

Täydellinen rikos :D

Tulipahan todistettua hienoa komediaa. Olin tekemässä lähtöä salilta ja vetelin jo pukkarissa kamppeita niskaan samalla kun löin kenkiä laukkuun. Pukukoppiin asteli hintelähkö, noin parikymppinen kaveri(ei, hintelyys ei ole tekstin pointti), jolla ei ollut lippalakkia :puntti: , nooh, siinä tovin kovinkin vaivautuneena touhuttuaan kaveri kaivoi mukana olleesta lähikaupan muovipussista todella tyylikkään, lähes kamoflaasshkuvioisen lippalakin. Kaveri painoi sen lähes niin syvälle päähän ettei silmiä edes näkynyt lakin alta ja päälakikin oli lähellä tulla kankaan läpi, siihen vielä hikinauhat molempiin kätösiin ja painui kaupan kassi täynnä jos mitä rojua ja rensseliä salin puolelle treenaamaan.
Harvemmin tulee toisia tarkasteltua sen enempää, mutta heti kun tää veijari asteli koppiin, tuli semmonen olo, että tänään pääsee kirjottamaan salikomediaa ketjuun, vaikka mitään sen suurempaa komediaa tapahtunutkaan.

vittu kiitos tästä oikeesti pakkotoiston paras juttu!

Ruhtinaallisten 2 ja puolen tunnin unien jälkeen onkin jo aika nousta ylös.. Eipä tuo ois enää nukuttanutkaan. Keho käy ilmeisesti pienillä ylikierroksilla. :(

Viime yönä ei tullut nukuttua hetkeäkään, 8 tuntia sängyssä pyörimistä ja kiroamista.

Voi vittu.

Mun pisteet ei tuu ikinä riittämään haluamaani opiskelupaikkaan. Vaikka saisin kokeesta täydet pisteet, niin ei silti riitä ellei pisteraja nyt jostain syystä tipu muutamalla:(

Turhauttavaa koko lukeminenkin...

Sitten vaan korottamaan lukioarvosanoja syksyllä. :P Vai jäikö jostain muusta kiinni?

Vittuvittuvittu.
Olkapäähän sattunut viikon. Eilen treeneissä oli sitten pakko mennä punnertamaan hampaat irvessä, koska eihän sitä nyt kehtaa jättää punnertamatta.
Hajotin jo polveni tällä tyylillä.
Vittu.
Tyhmyys on sitä, että toivoo vanhoilla, huonoksi havaituilla toimintatavoilla saavuttavansa uusia, hyviä lopputuloksia.
(Kahden kuukauden päästä kirjoitan tänne ja valitan, että kävin vihdoin lääkärissä, kun en ollut kivun takia nukkunut viikkoon, ja lääkärisetä sanoi, että olkapää on finito.)

Vittuvittuvittu.
Olkapäähän sattunut viikon. Eilen treeneissä oli sitten pakko mennä punnertamaan hampaat irvessä, koska eihän sitä nyt kehtaa jättää punnertamatta.
Hajotin jo polveni tällä tyylillä.
Vittu.
Tyhmyys on sitä, että toivoo vanhoilla, huonoksi havaituilla toimintatavoilla saavuttavansa uusia, hyviä lopputuloksia.
(Kahden kuukauden päästä kirjoitan tänne ja valitan, että kävin vihdoin lääkärissä, kun en ollut kivun takia nukkunut viikkoon, ja lääkärisetä sanoi, että olkapää on finito.)

hoida se olka kuntoon. ei oo kallis lasku mennä ajois.

Back
Ylös Bottom