Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kuuntelemalla juoppojen jorinoita aamusta iltaan kun on niin helvetin hienoa olla räkäposkella keskellä ajotietä muna kourassa... mutta luulisi ihmisten osaavan käyttäytyä silti inhimillisesti.

Tällä perusteella voisimme kieltää alkoholin kokonaan. Ei muutama mätä omena pilaa koko satoa. Itse en ainakaan häpeä suomalaisuuttani vaikka helposti voisi tehdä niin joka helvetin juhannus, enkä häpeä tekniikan alan yliopisto-opiskelijoitakaan vaikka teekkarit tekevät lähes poikkeuksetta itsestään pellejä joka hemmetin vappuna. Jouluisinkin jotkut alemman sosiaaliluokan ihmiset hakkaavat vaimon ja ajavat lapset kirveellä lumihankeen, mutta se ei vie niistä alkuperäisistä asioista iloa eikä tahraa suomalaisuutta.

Juntteja siellä ja juntteja täällä.

Se on hyvä jos saa kiksinsä tästä ilakoinnista, itse myönnän olevani juntti tietyllä tapaa myös, mutta silti itseäni vituttaa kyseinen asia ja sen takia sitä tänne purin koska luulin että täällä saa edelleen kirjoittaa vitutuksen aiheista, eikä että tarvitsee olla puolustelemassa omia olotilojaan ihmisille. Herneitä kaikille Suomi junteille, yksi lopettaa paskanjauhannan tähän.

Itse en ainakaan häpeä suomalaisuuttani vaikka helposti voisi tehdä niin joka helvetin juhannus, enkä häpeä tekniikan alan yliopisto-opiskelijoitakaan vaikka teekkarit tekevät lähes poikkeuksetta itsestään pellejä joka hemmetin vappuna. Jouluisinkin jotkut alemman sosiaaliluokan ihmiset hakkaavat vaimon ja ajavat lapset kirveellä lumihankeen, mutta se ei vie niistä alkuperäisistä asioista iloa eikä tahraa suomalaisuutta.

Juntteja siellä ja juntteja täällä.
Sanoppa muuta kato. Nyt mä näkisin, EvilEve, että sä oot asian ytimessä. Se on se julkisuus ja sen imagon välittäminen ulkomaille uutisissa tässä se avainmuuttuja.
NerdSmiley.gif

Mua vituttaa kun ihmisiä vituttaa se että toiset fanittaa esimerkiski jääkiekkolinkkejä naamakirjassa. Ylipäätään mua vituttaa se että muita vituttaa se mitä joku sinne päivittää. Mitä vitun väliä sillä on mitä kukin sinne postaa? Onko se niin työlästä lukea niiitä statuksia vai häh? Suurinosa on kuitenkin niitä urpoja jotka ei halua sinne mitään kirjottaa koska "minähän päivitän statukseni vaan kun on jotain tärkeää sanottavaa". Haista paska! Sun päivitykset ne vasta turhia onkin. Kerran kuussa kun pitkän harkinnan jälkeen jotain sinne uskallat kirjoittaa.

Tänne saa valittaa kun vituttaa, mutta pitää muistaa että muita saattaa vituttaa just se kun valittaa. Jaamme samoja vitutuksia mutta eri kanteilta :piis:

Nyt vituttaa se, että muita vituttaa se, että suurin osa suomalaisista hehkuttaa Leijonien voittoa. Kerran kuuteentoistavuoteen lyödään Hurrit näin reilusti, niin sitä _pitää_ juhlistaa.

Eilen joku 50v äijä teki hauiskääntöö Z-tangolla istuen tuolilla. 3 toistolla löi itteensä tangolla suuhun, teki vielä yhen toiston, katto näkikö kukaan, tiputti tangon ja alko piilossa hieromaan huultaan. Huvitti.

Eilen joku 50v äijä teki hauiskääntöö Z-tangolla istuen tuolilla. 3 toistolla löi itteensä tangolla suuhun, teki vielä yhen toiston, katto näkikö kukaan, tiputti tangon ja alko piilossa hieromaan huultaan. Huvitti.

Mulle käy näin melkein joka hauistreenissä. Ei nyt huulihalki tai mitään, mutta nenään tai leukaan olen monesti posauttanu tangon. Parempi vain ettei olisi huomaavinaankaan. :D

Meidän salilla käy noin 5kymppinen mies joka tekee hauis-kääntöä laiteella siten että kun vääntää niin nousee kokonaan penkistä istumaan ja kääntelehtii ja vääntelehtii koko kropalla, näköjään treenaa kaikki lihakset samalla. Samainen mies teki käsien venyttelyitä kuminauhalla joka oli sidottu puolapuihin. Yks kaks, napsahti solmu auki ja kuminauha spänkkäs vieressä ollutta naista pakaralle, kyllä siinä oli naurussa pitelemistä :D

Jääkiekon voiton yhteyteen nidottu viha ulkomaalaisia kohtaan. Ilo ja juhliminen positiivista, riehuminen ja junttimainen muiden dissaaminen negatiivista.

Julkiset palvelut, ja sinne aina eksyy jotain urpoja eteen.
Kävin hakemassa pakettia tullista, no otan jonotusnumeron ja ei siinä ole kuin 6 jonossa.
Mutta tätä ensimmäisen sekoilua saa venata 25 minuuttia, kova on selitys, ja tuntui olevan aivan pihalla.
Seuraavat 5 meneekin sitten yhteensä 10 minuutissa. Mutta jonoa tuolla oli ja tuli koko ajan ihan törkeesti lisää, ja ei tietenkään kuin yksi palvelija.

Jääkiekon voiton yhteyteen nidottu viha ulkomaalaisia kohtaan. Ilo ja juhliminen positiivista, riehuminen ja junttimainen muiden dissaaminen negatiivista.

Niinpä. Perkeleen rasistit pistivät neekerin vielä kantamaan valkoista miestä. Ei ole hyvä mustan miehen olla Suomessa.

17796.jpg

Niinpä. Perkeleen rasistit pistivät neekerin vielä kantamaan valkoista miestä. Ei ole hyvä mustan miehen olla Suomessa.

:D

Mua vituttaa kun ihmisiä vituttaa se että toiset fanittaa esimerkiski jääkiekkolinkkejä naamakirjassa. Ylipäätään mua vituttaa se että muita vituttaa se mitä joku sinne päivittää. Mitä vitun väliä sillä on mitä kukin sinne postaa? Onko se niin työlästä lukea niiitä statuksia vai häh? Suurinosa on kuitenkin niitä urpoja jotka ei halua sinne mitään kirjottaa koska "minähän päivitän statukseni vaan kun on jotain tärkeää sanottavaa". Haista paska! Sun päivitykset ne vasta turhia onkin. Kerran kuussa kun pitkän harkinnan jälkeen jotain sinne uskallat kirjoittaa.

Totta, mutta se se vasta tyhmää on selostaa elämänsä jokainen tekeminen sinne.

Netissä ei saa kysyä mitään, koska lähes kaikkeen olisi mahdollisuus löytää vastaus googlellakin.
Tulevista näppäimistöistä poistetaan kuulemma kysymysmerkki kokonaan.

Facebookhan on helposti kustomoitavissa, ei muuta kun ärsyttävät heput pois seinältä.

e. Itseäni ärsytti ennen kaikki "uuh, pikku Petteri kävi kakalla" tyypit jotka myös vaihtoivat profiilikuvaksi tietty sen kuolaavan lapsensa. No, eipä ärsytä enää!

Joskus aikoinaan kun harjottelin rinnallevetoa kaveri anto seuraavanlaisen neuvon: " sen tangon pitää kulkea lähempänä kroppaa, koita osuu sillä ittees leukaa" no minähä reippaana poikana vetäsin sen suoraa itteeni leukaan :D sattu pirusti mutta kuulemma meni muuten läheltä kroppaa ja oli muutenki onnistunein toisto siihen asti..

Back
Ylös Bottom