Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei saatana. Mä tartten jotain ammattiapua kohta. On TAAS pinna niin vitun kireellä, että kohta katkee. Tällä kertaa ei oo sentään jääkiekko syynä.

Ei saatana. Mä tartten jotain ammattiapua kohta. On TAAS pinna niin vitun kireellä, että kohta katkee. Tällä kertaa ei oo sentään jääkiekko syynä.

no mikä mikä??

itteä kans on lähipäivinä vituttanu kohtuullisen ankarasti. Lähinnä rahattomuus ja uuden duunin tuoma stressi kai tässä eniten painaa päälle.. Toki sitten varmasti yhtä iso asia on kun tuli ero tossa kuukausi pari sitten ja en oo vieläkään löytäny ketään tilalle, pari mahdollista on ollu mut toisen kanssa meni asiat vituiks ku tällä oliki joku toinen samaan aikaan ja toisen kans en tiä pystyykö eteneen kaverisuhdetta pidemmälle.. Jotenki sitä on vaan niin saatanan läheisyydenkipee että tää yksin oleminen on ihan hirveetä tuskaa välillä.. Kaissitä pitäis keksiä jotain muuta ajateltavaa, noh alotin nyt ainaki lenkillä käymisen taas. Mistä niitä naisia löytää jos ei baareissa juoksentelu kiinnosta?? :|

Koko vitun fb täynnä suomihehkutusta. Kyl kaikki sen tietää et suomi voitti mikä on vitun hyvä juttu, mut ei sitä tarvi hehkuttaa jatkuval syötöl jossain netissä. :lol2:

no mikä mikä??
No niinkin fiksu asia, että yksi vitun idiootti asiakas oli 20 minuuttia myöhässä ja totta kai se otetaan vielä sisään. Se taas johti siihen, etten päässyt lähtemään ajoissa töistä, vaikka se olisi ollut hyvin tärkeää. Mulle tuli ihan hirveä kiire ja samalla paloi käpy. Taitaa olla stressiä aika paljon, kun tuollainenkin asia sai pinnan kiristymään siihen malliin, että luulin saavani kohta sydänkohtauksen. Tai oikeastaan toivoin.

Olis ollu niin helvetin hienoa lähteä Helsinkiin vähä juhlistamaan leijonien voittoa. Kuinka ollakkaan, täältä perseestä on sinne 400km matkaa. Noo ajattelin, että kyllä ne nyt vielä tässä pian voittaa, sen verran hyvin pelanneet ja sitäpaitsi eilen tuli juhlistettua jo tarpeeksi. Koulussa sitä ajatteli jo, että varmasti vitun hauskaa mutta ei sinne nyt millään pääse, kun kukaa ei halua olla kuskissa ja muutenkin oltais sieltä niin myöhään + tarvittais tosiaan muutama auto. No menin kaverin kanssa hyppytunneilla puntille ja kun tullaan sieltä pois, niin noin kahdellakymmenellä (20!) kaverilla on lentoliput edestakaisin Helsinkiin, jotka ne saivat rehtorilta ilmaiseksi (Kunta jakanut niitä koululle, koska mm. tämän kunnan täytyi ostaa niitä, että lentokenttä pysyisi täälä)!! Ei nyt niin paha, mutta ei olisi kyllä koskaan uskonut tuollaiseen. Ja just sillon kun mä päätän mennä salille..penkki ennätys sentää parantui..kilolla.

Olis ollu niin helvetin hienoa lähteä Helsinkiin vähä juhlistamaan leijonien voittoa. Kuinka ollakkaan, täältä perseestä on sinne 400km matkaa. Noo ajattelin, että kyllä ne nyt vielä tässä pian voittaa, sen verran hyvin pelanneet ja sitäpaitsi eilen tuli juhlistettua jo tarpeeksi. Koulussa sitä ajatteli jo, että varmasti vitun hauskaa mutta ei sinne nyt millään pääse, kun kukaa ei halua olla kuskissa ja muutenkin oltais sieltä niin myöhään + tarvittais tosiaan muutama auto. No menin kaverin kanssa hyppytunneilla puntille ja kun tullaan sieltä pois, niin noin kahdellakymmenellä (20!) kaverilla on lentoliput edestakaisin Helsinkiin, jotka ne saivat rehtorilta ilmaiseksi (Kunta jakanut niitä koululle, koska mm. tämän kunnan täytyi ostaa niitä, että lentokenttä pysyisi täälä)!! Ei nyt niin paha, mutta ei olisi kyllä koskaan uskonut tuollaiseen. Ja just sillon kun mä päätän mennä salille..penkki ennätys sentää parantui..kilolla.

:D Itellä matkaa vähä reilu 100km ois ollu mutta ei oo kyytiä myöskään. Ja toisaalta täytyy keskittyä vetämään koulu hyvin nyt vielä kuukauden ennen lyhyttä kesälomaani.

Tekotaiteellista paskaa tekevät hipit vituttaa jotka elää kaikenmaailman tukirahoilla. Tänään keskustelin erään tanssijan kanssa, jonka tanssiesityksiä ei minun mielestä voi edes tanssiksi sanoa. Kukaan tervejärkinen ei siitä esityksestä maksaisi jeniäkään, tuokin esitys oli pienellä hyväveli (tai paremminkin sisko) kaupalla maksettu yhteiskunnan varoista.

Ajattelin juuri kertoa, että vituttaa kun Alyssaa ei ole näkynyt ja on jo ikävä!

;)

Vituttaa vielakin se koe. Ajattelin rahoituksen olevan vahvoja aineitani ja etta hyvalla tuurilla voisin repia siita jopa Firstin, mutta heikolta nayttaa. 40% tulee toivottavasti tayteen ja paasen lapi, mutta hyvaa tulosta on turha odottaa... (Entiselle) kympin tytolle on kova paikka tuntea olevansa huono jossain :jahas:

Leijonat sitä ja leijonat tätä ja 6-1 siellä ja 6-1 täällä. Saatana. Ihan kiva juu, kun voitto tuli, mutta nyt täytyy kuunnella ja katsella sitäkin paskaa joka tuutista ties kuinka kauan. Ei se mun elämääni mullista millään tavalla, vaikka ollaan lätkän maailmanmestareita.

Tulin just avautuu samasta aiheesta, mutta onneks joitaki muitaki vituttaa toi säälittävä hössötys!

N a i s e t !!

On siis säälittävää olla iloinen? Olkaa te rauhassa kyrpä otsassa 24/7 sitten jos siitä kerta parempi mieli tulee :)
Kyse ehkä enemmän tästä

815470212.jpg

^Äärimmäisen hyvin kuvailtu tämä Suomalaisten MM- huuma. Useimmille tärkeää ei olekkaan se maailmanmestaruus vaan se että pääsee mollaamaan Sweduja :jahas:

Näyttösuunnitelma ja kapulakieli. Vituttaa myös tuo päiväkotijakson harjoittelu ja toimintatuokio. Perkele... kun vuoden kuluttua valmistun, niin aika vitun surkeasti saan asiani hoitaa mikäli joudun vielä moisia turhakkeita joskus tekemään.

Mä ihan muistelin ruotsalaisten huudelleen ties mitä vellihousujuttuja ja kuinka voitto Suomesta on täysin läpihuutojuttu ym? Se ei sitten ollut junttia? Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan...

Mut tietty kun Ruotsissa tehdään noin niin se on ihan ok. Suomessa sama on junttia ja rasistista ja nyt täytyy alkaa häpeämään suomalaisuuttaan HETI ;)

Se on totta ainakin että massassa tyhmyys tiivistyy ja jengi tulee yksinkertaisemmaksi tietyissä asioissa, hienoa Suomelle ja sen nykyiselle kiekon tilanteelle joka on elänyt vähän suvanto vaihetta, mutta rajansa kaikella ja siinä jos haluaa sitä hommaa vähän erilailla fiilistellä kuin kuuntelemalla juoppojen jorinoita aamusta iltaan kun on niin helvetin hienoa olla räkäposkella keskellä ajotietä muna kourassa. Itse melko fanaattisena lätkä fanina, pääasiassa NHL:n suhteen ei ole mitään hienompaa kuin uusien junnujen esiintulo maailmankartalle, mutta luulisi ihmisten osaavan käyttäytyä silti inhimillisesti.

Back
Ylös Bottom