Ei saatana. Mä tartten jotain ammattiapua kohta. On TAAS pinna niin vitun kireellä, että kohta katkee. Tällä kertaa ei oo sentään jääkiekko syynä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei saatana. Mä tartten jotain ammattiapua kohta. On TAAS pinna niin vitun kireellä, että kohta katkee. Tällä kertaa ei oo sentään jääkiekko syynä.
No niinkin fiksu asia, että yksi vitun idiootti asiakas oli 20 minuuttia myöhässä ja totta kai se otetaan vielä sisään. Se taas johti siihen, etten päässyt lähtemään ajoissa töistä, vaikka se olisi ollut hyvin tärkeää. Mulle tuli ihan hirveä kiire ja samalla paloi käpy. Taitaa olla stressiä aika paljon, kun tuollainenkin asia sai pinnan kiristymään siihen malliin, että luulin saavani kohta sydänkohtauksen. Tai oikeastaan toivoin.no mikä mikä??
Olis ollu niin helvetin hienoa lähteä Helsinkiin vähä juhlistamaan leijonien voittoa. Kuinka ollakkaan, täältä perseestä on sinne 400km matkaa. Noo ajattelin, että kyllä ne nyt vielä tässä pian voittaa, sen verran hyvin pelanneet ja sitäpaitsi eilen tuli juhlistettua jo tarpeeksi. Koulussa sitä ajatteli jo, että varmasti vitun hauskaa mutta ei sinne nyt millään pääse, kun kukaa ei halua olla kuskissa ja muutenkin oltais sieltä niin myöhään + tarvittais tosiaan muutama auto. No menin kaverin kanssa hyppytunneilla puntille ja kun tullaan sieltä pois, niin noin kahdellakymmenellä (20!) kaverilla on lentoliput edestakaisin Helsinkiin, jotka ne saivat rehtorilta ilmaiseksi (Kunta jakanut niitä koululle, koska mm. tämän kunnan täytyi ostaa niitä, että lentokenttä pysyisi täälä)!! Ei nyt niin paha, mutta ei olisi kyllä koskaan uskonut tuollaiseen. Ja just sillon kun mä päätän mennä salille..penkki ennätys sentää parantui..kilolla.
Ajattelin juuri kertoa, että vituttaa kun Alyssaa ei ole näkynyt ja on jo ikävä!
Leijonat sitä ja leijonat tätä ja 6-1 siellä ja 6-1 täällä. Saatana. Ihan kiva juu, kun voitto tuli, mutta nyt täytyy kuunnella ja katsella sitäkin paskaa joka tuutista ties kuinka kauan. Ei se mun elämääni mullista millään tavalla, vaikka ollaan lätkän maailmanmestareita.

Kyse ehkä enemmän tästäOn siis säälittävää olla iloinen? Olkaa te rauhassa kyrpä otsassa 24/7 sitten jos siitä kerta parempi mieli tulee![]()
taitaa jengi vaan olla kateellisena täällä kun granlundille tulee nyt pillua ovista ja ikkunoista
:lol2: Totaalinen reps! Word....jos haluaa sitä hommaa vähän erilailla fiilistellä kuin kuuntelemalla juoppojen jorinoita aamusta iltaan kun on niin helvetin hienoa olla räkäposkella keskellä ajotietä muna kourassa.