Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

^^ yläpuolella näämme tätä naisten suosimaa ''kiinteytystä'' jota esiintyy kenties joka salilla taljojen ääressä.

^^ ei pro-miesten tarvi käyttää täysiä liikeratoja, kyllä ne tietää missä ja miltä sen pitää tuntua. tsekkaa vaikka warrenin tai cutlerin videoita jos et tuota vertaa treenistä ymmärrä.

Jos ei muuten niin Suomi Finland Perkele sisulla painat etiäpäin!

Haha, ihana:D

Itellä on sama taival edessä ja pidemmällä lenkillä itselläni ei oo mitään muuta ongelma ku energiatasojen ylläpitäminen, mutta neljältä pisteeltä saa Gatoradea ja banaania, ni eiköhän se mee ihan helposti :).

edit. Voit vielä palkata kannustusjoukot kantamaan lisää ravintoa reitin varrelle.

Joo ja sellanen kunnon hiilaritankkaus edeltävinä päivinä, niin eiköhän tosta hengissä selvitä:D

Kaveri kuunteli ohjeita ja tokaisi sitten että "Harottelemalla tulee mestariks" johon mies sitten omalla surkealla tyylillään "No mä oon nyt 25v käyny eikä musta vittu ikinä mitään mestaria tullu.." ja sen jälkeen taas sama surkee elämäntarina.

Tykkään tyypistä, koska tottahan se puhuu. Harvasta harjoittelemallakaan mitään mestaria tulee.

vittu on närästäny jo monta päivää alkaa pikkuhiljaa vitutus olla maksimeissaan.. Eikä tietenkään ole mitää samariineja sun muita rennieitä kun ei juuri ikinä närästä. Vittu saatana, mikä tähän auttas... google-->

EDIT: löytypäs jonkinäköset myrkyt tuolta kaapista tähän. Saas nähä auttaako :dance:

Se on mielestäni salikomediaa, kun mennään kaverin kanssa salille, joka ei vielä ole kauhean vahva ja hänelle nauretaan. En tiedä olisko pitänyt kirjottaa tonne salivitutus ketjuun, mutta se on lähinnä säälittävää, kun opetan kaverille liikkeitä niin taustalta kuuluu "eikö toi jaksa penkkiä isommilla tehä".

Vittu mitä runkkuja! Mee painaan tankoo alas kun joku noista pelleistä penkkaa ja kysy että etkö jaksa punnertaa.

CCNP Switch ja opettajan omat, älyttömät case studyt...

GNS3 ei taida tukea kytkimiä, kannattaa se silti hankkia jos ei jo käytössä. Voi ajaa virtuaalisena Cisco IOS:ia vaikka omalla läppärillään, ihan korvaamaton työkalu. On jengi Switch kurssejakin tuolla tehnyt, googlesta löytyy tietoa sopivista laitteista.

e. Ja mikä itseäni vituttaa? Tyttöystävä muutti väliaikaisesti (useampi kuukausi) luokseni ja muuten niin tilava kaksioni on nyt tupaten täynnä. Olen menettänyt kaiken kaappitilan ja elämäni tuntuu olevan yhtä ruokakaupassa juoksemista. Huoh. Pitää ostaa kaikenmaailman retiisejä ja porkkanoita, en osaa! No, olen sovinistisika ja tyttöystävä hoitakoon kaupassa käynnin itse jatkossa, menee hermot.

Naiset jotka itkee "Miehellä ei saa olla parempi palkka" ja "Nainen pystyy saman kuin mieskin!".
Samat saatanan idiootit sitten tunkee naamansa miesten hommiin kuten meidänkin firmassa ja vaatii sen saman palkan MUTTA sillä erotuksella että meidän työhön nyt kuuluu välillä nostella tunnista toiseen +-20kg murkuloita metrin puolitoista korkealle pöydälle jota nämä eivät suostu tekemään.
Mua vituttaa niin saatanasti nämä ämmät!
Ollaan niin feministiä ja osataan kaikki ja samanarvoisia muttakun pitäisi mennä hikoilemaan niiden painavien murkuloiden kanssa niin "En mä voi mennä tohon mä olen nainen, etkö ymmärrä?".
Ymmärrän vittu sen että ITSE HALUSIT miesten hommiin joten mitä vittua sä sitten itket kun pääset???
Itse olit sitä mieltä että nainen tarvitsee saman rahan kuin mies kun tekee samaa työtä mutta kas kummaa, et vain tee samaa työtä ja silti itket sitä palkkaa.
Jos mä olisin jotain muuta kuin rivimies niin monottaisin tuollaiset kanat helvettiin meidän firmasta, kun luonnollisesti se on jollekkin meistä miehistä lisätyötä kun "Nainen ei jaksa, menkää joku tohon sen tilalle".
VItuTTaa!

Tykkään tyypistä, koska tottahan se puhuu. Harvasta harjoittelemallakaan mitään mestaria tulee.

Pitäisikö sanontaa muuttaa jotenkin tähän tyylin: harjoitus tekee suurimmasta osasta aika hyviä (tässä tapauksessa vahvoja/lihaksikkaita), osasta todella hyviä ja muutamista mestareita. ;)

Tänään salilla tapahtui oikein kunnon komediaa. Menin pukuhuoneeseen. Samaan aikaan sinne tuli yksi jamppa. Se vaihtoi kuteet ja otti käsipainon repustaan. Alkoi siinä habaa pumppaamaan. Meikäläinen purskahti oitis nauruun ja painuin salin puolelle. Sitten heppu tuli itse saliin, ilmeisesti tyytyväisenä nyt kun hauis isompi, kun sitä oli pukkarissa jo treenannut :D :D

Bruuuhaaahaa

Yövuoron jälkeen salille :evil:

Siellä viimeistään iskee sellainen tunne aivoihin ja aika noppeesti muuhunkin kroppaan, että se normaalisti eläimellisellä raivolla toimiva kroppa jonka voisi rinnastaa V8 koneeksi on vaihtunut löysää ja loppuun ajettuu Diesel moottoriin, ja ulkona elohopea tipahtaa -40 pintaan.

Tietty fiksuna poikana olin pakanut kaiken tarpeellisen ja vähemmän tarpeelliset mukaan = Kassi oli täynnä erinäistä purkkia ja purnukkaa. Treenin aikana osa porukkaa katteli laukkua tyylillä :eek: (varmaan ajatellenki et tuossa on taas tollainen hormooni hirvitys). Ehkä jos jaksan teen asiat erillä tavalla seuraavalla kerralla - paino sanalla ehkä.

Tietysti itse suurena kananmunan ystävänä niitä syöpiskelen aika paljonkin aika ajoin. Eilen oli ollut sellainen päivä ja söin myös erään firman maukasta Proteiini pitoista vanukastakin. Näiden kombinaatio osoittautui aika tappavaksi yhdistelmäksi (kaiken muun ruoan lisäksi mitä päivän aika oli tullut survottua kurkusta alas), kun pakon omaisella tavalla suolikaasut lehahtivat hallitsemattomasti valloilleen.

Harvoin voisin sanoa, että pierun haju saa haukkomaan henkeä, mutta tämä oli jo jotain Hampaattomien Arkkipahoilaisten ruhtinaiden suurimpia manauksia. Mitäpä siihe toteamaan sen kummemmin kuin: "No kattos perkele, lattia huonos kunnos ko noi narisee" ja uutta sarjaa päälle. Oli muute aika viipyilevä tämä Eau de Schaise.

Muu porukka imi hymyä aika tehokkaasti sisää, etteivät repeillee :D

Pistetäämpä nuoruus vuosilta parit salikomedian helmet!

Tet jokka olette tuolta Kemin-Tornion välimaastosta kotoisin varmasti muistatte varmasti Tony Halameen je Frederikin cd:t sali treenissä. :lol2: Uskoo ken haluaa, mut siinä on ehkä kaks kovinta reeni levyä koskaan. Ihan saletisti rauta liikku ku siel Tony Huutaa sun korvaan "HUUHAA - BRUUHAAAHAA!" tai Frederik pauhaa "Tsinkis kaania." En tiedä sitten miten muut treenailijat suhtautuivat näihin 2 cd levyyn, mut mitäs minä pienistä ku ei pienetkää minusta.

Ps. Linimenttiä ei kannata laittaa pienelle alueelle sellasta isohkoa könttiä - se polttaa. (ja muistakaa pestä kädet HYVIN ennen ku meettä kuselle tai paskalle, ku ootta laittanee linimenttiä) tulee vähä tällane olo :wtf:
ja kiire suihkuun.

Oi ne olivat aikoja. Ja tunnustan edelleen kuuntelevani Tony Halmea välillä treeneissäni :rock: Enkä aio lopettaa! Jos tässä on bouttiarallaa 10-vuotta treenattu ja Halmeki soinu melkee alusta asti, ni mitä sitä hyväksi havaittua vaihtamaan.

Naiset jotka itkee "Miehellä ei saa olla parempi palkka" ja "Nainen pystyy saman kuin mieskin!".
Samat saatanan idiootit sitten tunkee naamansa miesten hommiin kuten meidänkin firmassa ja vaatii sen saman palkan MUTTA sillä erotuksella että meidän työhön nyt kuuluu välillä nostella tunnista toiseen +-20kg murkuloita metrin puolitoista korkealle pöydälle jota nämä eivät suostu tekemään.
Mua vituttaa niin saatanasti nämä ämmät!
Ollaan niin feministiä ja osataan kaikki ja samanarvoisia muttakun pitäisi mennä hikoilemaan niiden painavien murkuloiden kanssa niin "En mä voi mennä tohon mä olen nainen, etkö ymmärrä?".
Ymmärrän vittu sen että ITSE HALUSIT miesten hommiin joten mitä vittua sä sitten itket kun pääset???
Itse olit sitä mieltä että nainen tarvitsee saman rahan kuin mies kun tekee samaa työtä mutta kas kummaa, et vain tee samaa työtä ja silti itket sitä palkkaa.
Jos mä olisin jotain muuta kuin rivimies niin monottaisin tuollaiset kanat helvettiin meidän firmasta, kun luonnollisesti se on jollekkin meistä miehistä lisätyötä kun "Nainen ei jaksa, menkää joku tohon sen tilalle".
VItuTTaa!

Naisen euro on 80 senttiä ja miehen vuosi 11 kuukautta.

Aina kun kuulen "naisen euro on 80 senttiä" rupeaa vituttamaan. Ei se ole totta, väite on virheellinen.

Ei nyt ihan kamalan ankarasti vituta, mutta jonkin verran kuitenkin. Sain tanaan kasiini yhdesta esseesta palautteen ja sen lisaksi etta sain huonomman arvosanan kuin olin ajatellut, siina luki myos "disappointed to see that you didn't read the instructions and use a 12pt font". WTF???? Tsekkasin asken sen tiedoston mista tein .pdf:n ja minka lahetin arvosteltavaksi. Siina oli aivan selkeasti 12pt fontti. Eihan sen pitaisi mitenkaan muuttua siina kun tallennan tiedoston wordista pdf:aan? Lahetin examinerille sahkopostia, mutta saa nahda mita vastaa :jahas:

Nyt pitaisi opiskella... En jaksa. Edes SportsDirectin paketti ei tullut tanaan piristamaan paivaani :(

Kollega veti tällaset vitun hauskat, ja ilmoitti mulle tekstarilla torstain vuoron keskiviikon sijaan. Roudasin sitten itseni työpaikalle viisi tuntia etuajassa. Ei kukaan yhtään vittuillutkaan.

Vittu kun vituttaa!!

Tuossa joku aika sitten oli pitkäperjantai ja sitä seuraava maanantai vapaata..

No eilen töissä ilmoitettiin: "hei, sulla ei olis pitänyt olla mitään lomia, kun olet ollu talossa alle kuukauden. Mitäs tehdään? Otetaanko kahden päivän palkka sun seuraavasta tilistä vai teetkö ylitöinä?"

Siis MITÄ VITTUA?!?!?

Toihan on työnantajan moka, eikä mun, mistä vitusta mä olisin voinu tietää, et mulla ei olis kuulunut olla mitään vapaita?

Back
Ylös Bottom