Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei muuten niin Suomi Finland Perkele sisulla painat etiäpäin!
Itellä on sama taival edessä ja pidemmällä lenkillä itselläni ei oo mitään muuta ongelma ku energiatasojen ylläpitäminen, mutta neljältä pisteeltä saa Gatoradea ja banaania, ni eiköhän se mee ihan helposti.
edit. Voit vielä palkata kannustusjoukot kantamaan lisää ravintoa reitin varrelle.
Kaveri kuunteli ohjeita ja tokaisi sitten että "Harottelemalla tulee mestariks" johon mies sitten omalla surkealla tyylillään "No mä oon nyt 25v käyny eikä musta vittu ikinä mitään mestaria tullu.." ja sen jälkeen taas sama surkee elämäntarina.
Oletko Keminmaasta kotoisin?
Tykkään tyypistä, koska tottahan se puhuu. Harvasta harjoittelemallakaan mitään mestaria tulee.
Se on mielestäni salikomediaa, kun mennään kaverin kanssa salille, joka ei vielä ole kauhean vahva ja hänelle nauretaan. En tiedä olisko pitänyt kirjottaa tonne salivitutus ketjuun, mutta se on lähinnä säälittävää, kun opetan kaverille liikkeitä niin taustalta kuuluu "eikö toi jaksa penkkiä isommilla tehä".
CCNP Switch ja opettajan omat, älyttömät case studyt...
Tykkään tyypistä, koska tottahan se puhuu. Harvasta harjoittelemallakaan mitään mestaria tulee.
(varmaan ajatellenki et tuossa on taas tollainen hormooni hirvitys). Ehkä jos jaksan teen asiat erillä tavalla seuraavalla kerralla - paino sanalla ehkä.
Enkä aio lopettaa! Jos tässä on bouttiarallaa 10-vuotta treenattu ja Halmeki soinu melkee alusta asti, ni mitä sitä hyväksi havaittua vaihtamaan.Naiset jotka itkee "Miehellä ei saa olla parempi palkka" ja "Nainen pystyy saman kuin mieskin!".
Samat saatanan idiootit sitten tunkee naamansa miesten hommiin kuten meidänkin firmassa ja vaatii sen saman palkan MUTTA sillä erotuksella että meidän työhön nyt kuuluu välillä nostella tunnista toiseen +-20kg murkuloita metrin puolitoista korkealle pöydälle jota nämä eivät suostu tekemään.
Mua vituttaa niin saatanasti nämä ämmät!
Ollaan niin feministiä ja osataan kaikki ja samanarvoisia muttakun pitäisi mennä hikoilemaan niiden painavien murkuloiden kanssa niin "En mä voi mennä tohon mä olen nainen, etkö ymmärrä?".
Ymmärrän vittu sen että ITSE HALUSIT miesten hommiin joten mitä vittua sä sitten itket kun pääset???
Itse olit sitä mieltä että nainen tarvitsee saman rahan kuin mies kun tekee samaa työtä mutta kas kummaa, et vain tee samaa työtä ja silti itket sitä palkkaa.
Jos mä olisin jotain muuta kuin rivimies niin monottaisin tuollaiset kanat helvettiin meidän firmasta, kun luonnollisesti se on jollekkin meistä miehistä lisätyötä kun "Nainen ei jaksa, menkää joku tohon sen tilalle".
VItuTTaa!