Ai se olit siis sinä, nimimerkkikin täsmää. ;) Näytät ikäistäsi nuoremmalta.Ja et sitten saanut kysyttyä, kun noin paljon kiinnostaa vaan tulit sitä tänne kertomaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai se olit siis sinä, nimimerkkikin täsmää. ;) Näytät ikäistäsi nuoremmalta.Ja et sitten saanut kysyttyä, kun noin paljon kiinnostaa vaan tulit sitä tänne kertomaan...
..."No mä oon nyt 25v käyny eikä musta vittu ikinä mitään mestaria tullu.."

Tipuin :D Pitäähän sitä kannustava olla...![]()
Etu-labrumissa repeemä, leikkaukseen tän kuun lopulla :( Vittu! Mitähän sitä keksis? Rupeisko marotooniin treenaa seuraavaks? Ei varmaan kannata, ehkä menee polvet.
Ei tää nyt suoranainen vitutuksen aihe ole, mutta kuitenkin. Mulla on viikonloppuna puolimaraton edessä ja oon käynyt parhaimmillani kymmenen kilsan lenkeillä(ne menee ihan hyvin) ja ei mitään tietoa miten jaksan kaksi kertaa sit ton matkan. Tää on tietenkin ainoastaan omaa laiskuutta, kun on jättänyt pidemmät lenkkeilyt vähemmälle ja lähtenyt vaan salille treenailemaan. Mä varmasti tuuperrun tonne matkan varrelle.
Ei tää nyt suoranainen vitutuksen aihe ole, mutta kuitenkin. Mulla on viikonloppuna puolimaraton edessä ja oon käynyt parhaimmillani kymmenen kilsan lenkeillä(ne menee ihan hyvin) ja ei mitään tietoa miten jaksan kaksi kertaa sit ton matkan. Tää on tietenkin ainoastaan omaa laiskuutta, kun on jättänyt pidemmät lenkkeilyt vähemmälle ja lähtenyt vaan salille treenailemaan. Mä varmasti tuuperrun tonne matkan varrelle.
."Harottelemalla tulee mestariks"
Pikku kirjoitusvirheestä tuli hymy huulille :D
"No mä oon nyt 25v käyny eikä musta vittu ikinä mitään mestaria tullu.."