Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kun oon osannut puhua englantia hyvin aiemmin ja nyt ei ole ollut käytännössä yhtään käyttöä sille päivittäin, on päässyt ihan ruostumaan taidot. Olipas sitten ihanaa äsken jutella puoli tuntia Ranskaan englanniksi täysin yllättäen...

Omalla salilla käy semmonen vähän Seppo Rädyn-oloinen kaveri, ei koskaan puhu mitään, ja tänään ei edes vastannut, kun sanoin moro poislähtiessä. Treenattiin koko treeni melkein vierekkäin koko ajan. Äijämeininkiä, paskaako sitä aikaa tuhlata puhumiseen, saati tervehdykseen vastaamiseen ;)

Meiän salilla käy yks sellanen jo vanhempi mies, jolla ei oo kyllä ikinä asiat hyvin. Se tulee aina kertoon kuinka huonojen reenikavereitten ja loukkaantumisien takia siitä ei ikinä tullu mitään. Aina se silti mainitsee kuinka joskus on oltu kunnossa. Mies on kyllä tosi mukava, mutta joskus se on tosi kiusallista. Kaksi kertaa miehen kommentit on ylittäny huumorikynnyksen;

1. Tein kerran kapeetalankkupenkkiä, oliko rautaa nyt joku 120, mies kävelee luokseni ja kysyy "oho, ootkos kovassa penkki kunnossa?" "Noo enpä kai oikein.." ja ennen kun sain suuni suljettua niin mies tokaisee että "No vittu mä en oo ainakaan kovassa missään kunnossa" ja taas alkoi tilitys siitä kuinka ennen oltiin mutta ei enää. Silloin hymyilytti.

2. Toisen kerran olin kaverini kanssa eikä kaveri ollu ennen nähnyt tätä miestä. Kaveri on aika alottelija ja mies tuli jotain neuvoon kyykyssä tjsp. Kaveri kuunteli ohjeita ja tokaisi sitten että "Harottelemalla tulee mestariks" johon mies sitten omalla surkealla tyylillään "No mä oon nyt 25v käyny eikä musta vittu ikinä mitään mestaria tullu.." ja sen jälkeen taas sama surkee elämäntarina.

Ei nyt mitään ratkiriemukasta mutta noi on niin jäätäviä tilanteita että koin ne hauskoiks.

duha !

Etu-labrumissa repeemä, leikkaukseen tän kuun lopulla :( Vittu! Mitähän sitä keksis? Rupeisko marotooniin treenaa seuraavaks? Ei varmaan kannata, ehkä menee polvet.

Etu-labrumissa repeemä, leikkaukseen tän kuun lopulla :( Vittu! Mitähän sitä keksis? Rupeisko marotooniin treenaa seuraavaks? Ei varmaan kannata, ehkä menee polvet.

Voe paska. :(

Mites sulla se meni?

Meidän AMK on niin susipaska. Olisin halunnut lähteä Thaimaaseen vaihtoon Asia Exchangen kautta.

No, koska koulullamme ei ole omaa vaihto-ohjelmaa sinne, ei apurahoja myönnetä jos AE:n kautta lähtee. Se ei vielä edes haittaisi, voisin kyllä maksaa vaihdon itse... Mutta kun koulu ei suostu edes hyväksilukemaan opintopisteitä tuolta Thaimaan yliopistosta. Iha uskomattoman surkeeta touhua!

^ ei oo täältä amk:sta hirveästi kokemuksia (mitä nyt muitakin huonoja palautteita kuullu), mutta onko toi päätös ns. ylemmänkin tahon kanta? Meinaan, että amk:stakin löytyy henkilöitä (koulutusalajohtaja yms.), joiden kautta asioihin voi vaikuttaa vaikka kv-sihteerin tms. päätös muuta olisikin. Kaikki keinot ja reitit kannattaa tietysti tsekata, vaikka ihmeen nihkeältä toi kyllä vaikuttaa. Avustuksia noihin vaihtoihin voi koittaa myös saada muualtakin. Oot tosin varmaan jo kaikkea noita jo yrittänykin..

edit. Niin joo, toi opintopisteiden evääminen vesittää kyllä homman vaikka muu järjestyiskin. Älytöntä.

Ei tää nyt suoranainen vitutuksen aihe ole, mutta kuitenkin. Mulla on viikonloppuna puolimaraton edessä ja oon käynyt parhaimmillani kymmenen kilsan lenkeillä(ne menee ihan hyvin) ja ei mitään tietoa miten jaksan kaksi kertaa sit ton matkan. Tää on tietenkin ainoastaan omaa laiskuutta, kun on jättänyt pidemmät lenkkeilyt vähemmälle ja lähtenyt vaan salille treenailemaan. Mä varmasti tuuperrun tonne matkan varrelle.

Ei tää nyt suoranainen vitutuksen aihe ole, mutta kuitenkin. Mulla on viikonloppuna puolimaraton edessä ja oon käynyt parhaimmillani kymmenen kilsan lenkeillä(ne menee ihan hyvin) ja ei mitään tietoa miten jaksan kaksi kertaa sit ton matkan. Tää on tietenkin ainoastaan omaa laiskuutta, kun on jättänyt pidemmät lenkkeilyt vähemmälle ja lähtenyt vaan salille treenailemaan. Mä varmasti tuuperrun tonne matkan varrelle.

Jos se 10km lenkki ei ole tuntunut raskaalta, niin kyllä sä jaksat juosta puolimaratonin. Itsellä oli juuri puhetta samasta asiasta veljen kanssa, joka on juossut maratoneja. Hän ainakin väitti, että jos jaksaa juosta hyvin 10km lenkin niin jaksaa vetää puolimaratonin. Jos ei muuten niin Suomi Finland Perkele sisulla painat etiäpäin!

Itellä on sama taival edessä ja pidemmällä lenkillä itselläni ei oo mitään muuta ongelma ku energiatasojen ylläpitäminen, mutta neljältä pisteeltä saa Gatoradea ja banaania, ni eiköhän se mee ihan helposti :).

edit. Voit vielä palkata kannustusjoukot kantamaan lisää ravintoa reitin varrelle.

Back
Ylös Bottom