Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Oikein!Eiköhän kyseessä firman toimistusjohtaja tai sen verran iso pomo, että joutui erottamaan jonkun töistään.
... joka oli vielä tuttuja. Näin taisi mennä tuo juttu. arvailua.
Kuka noita persuja sitten äänesti jos KENENKÄÄN mielestä tämä tulos ei ole hyvä? :D
Ihan sama se on kuka siellä häärää, mitään merkittävää muutosta (joka meidän elämäämme vaikuttaa) ei tule tapahtumaan TÄLLÄKÄÄN kaudella.
Kaveri on kyselly neuvoja ohjelman tekemiseen ja ravintopuoleen. Mutta kun yritän neuvoa häntä, niin tämä pyörittelee vaan silmiään ja pudistelee päätään.
Miks v'tussa se kysyy neuvoa jos sitä on niin vaikea ottaa vastaan?
Ärsyttää tollanen.
Vituttaa nyt kun eduskuntaan saadaan jotain muutosta, niin eiköhän se ole kirvoittanut tilanteen siihen pisteeseen, että jokanen vitun pikku räkänokka luulee olevansa kovakin politiikan tietäjä siellä näppiksen takana !
eilen salilla jouduin odottamaan dippi laiteeseen hetken kun noin 18v jantteri teki sarjaa apupainoilla ja hetken päästä pääsinkin tekemään oman 3x10 sarjani siihen ja huomasin et tämä kyseinen jannu jäi seuraamaan mun tekemisiä viereiseen taljaan (eli teki omiaan mut seuras mitä teen) noh siirryin seuraavaan niin jannu paineli dippiin ja vetäs 1x12 ilman apupainoja ja häippäs rinta rottingilla salilta joko kaveri ei tiennyt miten apupainopakka otetaan käytöstä tai sitten otti vaan luonnolle kun vähän tukevampi kaveri pumppas meneen...
mulla kans lyö välillä reiden penkissä ramppiin rankan kyykyn jälkeen niin ei auta muu kuin jalka suoraksi ilmaan ja rauta ylös kun ei varmistajaakaan ole niin siihän sitä komediaa muille varmaan on :D
Kaveri on kyselly neuvoja ohjelman tekemiseen ja ravintopuoleen. Mutta kun yritän neuvoa häntä, niin tämä pyörittelee vaan silmiään ja pudistelee päätään.
Miks v'tussa se kysyy neuvoa jos sitä on niin vaikea ottaa vastaan?
Ärsyttää tollanen.
Vaikka kuinka selitin että se johtuu monenlaisista eroavaisuuksistamme, kaikki eivät ole samanlaisia ja nämä X ja Y tulokset eivät ole niin yksiselitteisiä niin ei. Nyt sitten tuli vihainen viesti että: "Juu-u. En ala asiasta enempää kiistelemään koska sullahan on niin paljon parempi se X ku mun Y"