Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jotenki vituttaa ku söin jotaki huonoo lauantaina ja nyt iho niin paha ettei viitti kouluun mennä, yksinkertasesti ihan hilseilevä ja punanen. Joku hemmetin allerginen reaktio. Huominen pitäis ny olla kotona et antaa tän parantua. vittu

Pitkään aikaan oikeen mikään vituttanut mut nyt kyllä kyrpii. En enää ikinä tee kyykkyä. Ihan homo liike. En osaa vaikka kuinka yritin etukäteen Rippetoen ym videoita katella. Mitään tuntumaa saa jalkoihin ja sellanen fiilis että alaselkä repeää vaikka kuinka koittaa pitää suorana ja "hipdraivit" vetää. Vittu mitä paskaa. Plus että ei se ole ollenkaan huonokuntoisen ihmisen liike. Muuten jaksaa mutta toisen toiston jälkeen on olo ku ois juossu sata metriä täysillä. Jätetään ammattilaisille ni mä jatkan prässäämistä ja hackia :rolleyes:

Ihan vaan kaikille tiedoksi ÄLÄ TEE KYLMILTÄÄN PISTOOLI KYYKKYÄ... Se ikäänkuin romahti alas ja rasahduksen kanssa polvesta tais lähtee uudestaan patellajänne repeemään, mutta lääkäri voikin vahvistaa vielä sen huomenna.

Vituttaa ku jengin pitää facebook-statuksissaan ottaa kantaa asioihin ihan vaan tuodakseen itsensä esiin sieltä loputtomasta tulvasta.
Tämä siis silloin kun ei normaalielämässä(ulkona, missä paistaa aurinko, juunou?) tiedä asiasta/kiinnosta kys. asia ollenkaan.

Nimimerkillä Kyllästynyt statuksiin jossa valitetaan politiikasta, vaikkei käynyt edes äänestämässä...

Joo, hyviä juttuja on hakusessa. Ehkä porukka on vaan lukenu liikaa salikomediaa ketjuja on ruvennu olemaan ihmisiks? Mutta itellä on hieman hauskahko kokemus vastikään salilta. Salille pyyhkälti pari vanhempaa amista, olin tekemässä voimapenkkiä, eli melko lyhkäsiä sarjoja ja pitkillä palautuksilla 3-6min. Kaverit sitten heti tokaisee, teenkö miten pitkään penkkiä jne. Kestää noin +15min. Jäljellä kaksi viimeistä sarjaa (2x4x75kg). Toisen kerkesin jo ottaa, kunnes toinen sankari sitten painaltaa ilman lämmittelyjä penkkiin (huom +15min istuskelivat ja odottivat penkin vapautumista). Tekee pari toistoa niin että jäbä täris lahnana kuin mikäkin. Suorituksen jälkeen näyttää närkästyneeltä:jahas: ja painaltaa pukuhuoneeseen ovet paukkuen. Samalla tokaisee kavereilleen miten täällä ei voi tänään tehä mitään, huomenna uusiks jtsp.. :rolleyes:

Kannattaa ajatella toi asia sportteme silleen että kun potkaiset yhden pois ni sen ansiosta jää muille töitä. Eli "uhrataan" yksi henkilö että kymmenen säästyy. Jos on oikeasti hyvä työntekijä ni suosittele sitä kavereillesi ja anna sen numeroa että voi hakea muualta töitä.

Kuka noita persuja sitten äänesti jos KENENKÄÄN mielestä tämä tulos ei ole hyvä? :D

Ihan sama se on kuka siellä häärää, mitään merkittävää muutosta (joka meidän elämäämme vaikuttaa) ei tule tapahtumaan TÄLLÄKÄÄN kaudella.

Persuja äänesti noin 559 000 suomalaista, jäljelle jäävä osuus on niitä valittajia.

Kaveri on kyselly neuvoja ohjelman tekemiseen ja ravintopuoleen. Mutta kun yritän neuvoa häntä, niin tämä pyörittelee vaan silmiään ja pudistelee päätään.
Miks v'tussa se kysyy neuvoa jos sitä on niin vaikea ottaa vastaan?
Ärsyttää tollanen.

Kaveri on kyselly neuvoja ohjelman tekemiseen ja ravintopuoleen. Mutta kun yritän neuvoa häntä, niin tämä pyörittelee vaan silmiään ja pudistelee päätään.
Ärsyttää tollanen.

ARGH niiiin tuttua! Rupes vituttaa nyt ku muistutit tosta. Itseltäkin pyydetty apua useaan otteeseen, jos johonki ruokavalioon/liikuntaan liittyvään asiaan. Sitte ku kerron mitä kannattais tehdä, nii vastaus on, et ehkä sit ku mul on enemmän aikaa/rahaa/energiaa/JÄRKEE PÄÄSSÄ. Mitä helvettiä!? Oon jopa suunnitellu saliohjelmat ja ruokavaliot, nii ettei enää helpommaks vois asiaa toiselle tehä. Ite viel lupautunu tulla opastaa salille. Nii mitä kaveri tekee: no ei mitään! Ja kyse ei oo yhestä kaverista vaan useammasta. Vittuako sit valitatte niitä läskejänne, jos ette tee asialle mitään ja syötte samaa shaibaa vuodesta toiseen huh huh.

Vituttaa nyt kun eduskuntaan saadaan jotain muutosta, niin eiköhän se ole kirvoittanut tilanteen siihen pisteeseen, että jokanen vitun pikku räkänokka luulee olevansa kovakin politiikan tietäjä siellä näppiksen takana !

Vituttaa kun pitää väkisin vängätä vastaan. Yksi hlö on nyt jaksanut vuoden jauhaa mun tekevän asian X väärin koska ei voi mitenkään olla mahdollista että se olisi oikein koska hänellä on tilanne Y.

Olen selittänyt miljoona kertaa että teen oikein, ja hänkin tekee oikein. Meissä on vain tietyt erot miksi mulle käy se X ja hän joutuu tyytymään Y:hyn. Jatkuva vänkäys että mun on pakko olla väärässä ei se voi olla X kun hänelläkin Y. Saatana.

Nyt sitten kävin todistamassa että valintani X on oikein ja näytin hänelle käytännössä, siis ihan esittelin tämän jutun mistä kinataan, ja vaikka hän näki etten ole väärässä niin silti inttää että joku tässä mättää kun onnistun asiassa X ja hän ei.

Vaikka kuinka selitin että se johtuu monenlaisista eroavaisuuksistamme, kaikki eivät ole samanlaisia ja nämä X ja Y tulokset eivät ole niin yksiselitteisiä niin ei. Nyt sitten tuli vihainen viesti että: "Juu-u. En ala asiasta enempää kiistelemään koska sullahan on niin paljon parempi se X ku mun Y"

(Siis tyyliin oot kaunein, suosituin ja kaikessa paras ja mä vaan tämmönen ni tietty sä oot aina oikeessa)

Ei helvetti :wall:

Vituttaa nyt kun eduskuntaan saadaan jotain muutosta, niin eiköhän se ole kirvoittanut tilanteen siihen pisteeseen, että jokanen vitun pikku räkänokka luulee olevansa kovakin politiikan tietäjä siellä näppiksen takana !

No mitäs pahaa siinä on? Jos olisi mittari joka mittaisi poliittista aktiivisuutta olisi se mulla näiden vaalien jälkeen huipussaan. Vaikka olen kerran ollut ääniäkin laskemassa(silloin kun vielä nautin kansalaisluottamusta). Ja näissäkin vaaleissa jaoin tähän mun naapurustoon erään ehdokkaan mainokset. Hyvä vaan että räkänokatkin aktivoituu. Eikä sitä heti mikään supertietäjä tarvitse olla, pääasia että osallistuu.

eilen salilla jouduin odottamaan dippi laiteeseen hetken kun noin 18v jantteri teki sarjaa apupainoilla ja hetken päästä pääsinkin tekemään oman 3x10 sarjani siihen ja huomasin et tämä kyseinen jannu jäi seuraamaan mun tekemisiä viereiseen taljaan (eli teki omiaan mut seuras mitä teen) noh siirryin seuraavaan niin jannu paineli dippiin ja vetäs 1x12 ilman apupainoja ja häippäs rinta rottingilla salilta joko kaveri ei tiennyt miten apupainopakka otetaan käytöstä tai sitten otti vaan luonnolle kun vähän tukevampi kaveri pumppas meneen...
mulla kans lyö välillä reiden penkissä ramppiin rankan kyykyn jälkeen niin ei auta muu kuin jalka suoraksi ilmaan ja rauta ylös kun ei varmistajaakaan ole niin siihän sitä komediaa muille varmaan on :D

voihan tietenkin olla, että jätkä katteli sitä dippiä kerta halus tehdä loppuu yhen kevyen sarjan..

Ärsyttää tollanen.

Lisään omaan vitutukseeni saman. Ko henkilö kysyy usein vinkkejä ties mihin, ja kun niitä annan ei kelpaa. Mikään ei vittu ole oikein. Mitä hemmettiä ees kysyy apua mihinkään jos ei vastaukset kelpaa?

Vastaukset eivät ole niitä, mitä kaveri haluaa kuulla. Välillä sitä huomaa itsekin syyllistyvänsä samaan... kysyy ikään kuin muodon vuoksi mielipidettä, vaikka oikeasti on jo käytännössä päättänyt mitä tekee.

^^ Hakevat vahvistusta omalle teorialleen/mielipiteelleen asiasta. Ja kun se kysytty juttu ei täsmääkkään oman mielipiteen kanssa, heitetään paskaa takaisin.

e: VITTU! :D

Vaikka kuinka selitin että se johtuu monenlaisista eroavaisuuksistamme, kaikki eivät ole samanlaisia ja nämä X ja Y tulokset eivät ole niin yksiselitteisiä niin ei. Nyt sitten tuli vihainen viesti että: "Juu-u. En ala asiasta enempää kiistelemään koska sullahan on niin paljon parempi se X ku mun Y"

Mitähän nämä X ja Y ovat...

Back
Ylös Bottom