Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellaappa 10 sivua taaksepäin ja eti mistä sitten löydät jotain hauskaa?
repesin, voin kuvitella sen maahanmuuttajan ilmeen suoritusta tehdessä=jossain alku sivulla oli ainaki hyvä juttu:
^Ei helvetti miten hauska juttu, nauroin vedet silmissä. :hyvä:
repesin, voin kuvitella sen maahanmuuttajan ilmeen suoritusta tehdessä=
itteä vituttaa ihmiset, jotka ei sen vertaa osaa ajatella pitemmälle,vaan keskitytään vaan siihen turhaan paskaan, että mulla on tää vitun siisti lcd telkkari,hullut hifit useita pc:eitä ja ties mitä sähköskeidaa,mä haluun vaa lisää ja lisää ja mä haluun sitä vittu halvalla. ei sil oo mitää välii, jos eläimet ja planeetta kärsii siin sivus mut mä oon tekniikan orja ja mä haluun sitä fukin halpaa sähköö, vitut saasteista...
Täällä paikallisella salilla on näitä Hizbollah Ali Hassaneita joiden veri kiehahtaa heti, kun joku tekee hieman isommilla painoilla.
Perus juttu on se, kun tekee hauiskääntöä niin ne tulee välittömästi viereen tai eteen vääntään samoilla painoilla. Tyyli on sitten niin päin helvettiä, kuin ikinä vaan voi olla ja murina on kauhia. Kädet on kokoajan samassa kulmassa, vain yläkroppa heiluu hieman.
Noh viimeksi kun tämä tapahtu niin neuvoin sitten Sheikki Ali Hassania, miten tehdä toistot oikein. Tulos oli ratkiriemukas. Sälli ei saanut yhtään toistoa, vaikka yritys oli kiitettävää. Siitä lähti sellaista kummaa ininää ja sillä kääntyi silmätki silleen että näky vaan valkoista ja pää tärisi :D
Nauroin itelle melkein paskat housuun :D Meinasi lähi-idän ihmeellä mennä hermot kun huomasi minun reaktionAlkoi kädet nyrkissä katteleen minua silmiin.
Tänää kyl löyty tän treadin voittaja. Olin treenin lopettanu ja sit menin siitä nopeeseen suihkuu ja sit suuntasin saunaa. Olin aika väsyny ja en aluks meinannu tajuta juttuu. Avasin oven ja menin sisälle. Joku tyyppi istu siel ja morjensti mua mihin tietenkin vastasin morjens morjens. NO sit ku pääsin lauteille istuu ni katoin vähä tarkemmi ni näin et kaveri istu siel kuumas ja kostees saunas treeni kamat pääl :D:D:D. OLin pikkuse aikaa et wtf. No kaveri huomas et katoin vähä oudost joho hän totes " Ottelen täs vähä alku lämpöö vaa". Sit se lähti pokkana kävelee pois saunast. Sen lähdettyä repesin nii täydellisesti et seuraava saunaan tulia käänty heti ovella pois :D
Tää sauna mies ei oikee varmaa ymmärrä mitä "alkulämpö" tarkottaa :hyvä:
Kulttuuriero on hauska juttu, tein ite "kevyemmällä puolella" semmosia hölmöjä seinäävasten käsilläkävelyjä leuanvetotangon alla, ja kesken sarjan tuli joku inkkari seisomaan siihen selän taakse. Sain sarjan tehtyä (luonnollisesti melko huonossa hapessa kun oli järkyttävän raskasta paskaa se homma) ni kaveri levittää kädet sivuille ja nostaa kulmakarvoja sillee "no mitä vittua siihenkö meinaat jäähä?" osoitti sitten leuanvetotankoa. Ilmeisesti herralla oli ollut kesken leuanveto siinä joskus 30 minuuttia sitten ja menin hänen apajilleen pelleilemään. Saankohan unta tänäyönä kun aiheutin näin paljon mielipahaa? :(

FFFFUUUUUU meikä missas ChildInTimen salilla! Jos oisin sattunu samaan aikaan niin oisin ehdottomasti pitkällisen ujostelun ja epäröinnin jälkeen yrittäny käydä sopertamassa että "Moro" :D
itteä vituttaa ihmiset, jotka ei sen vertaa osaa ajatella pitemmälle,vaan keskitytään vaan siihen turhaan paskaan, että mulla on tää vitun siisti lcd telkkari,hullut hifit useita pc:eitä ja ties mitä sähköskeidaa,mä haluun vaa lisää ja lisää ja mä haluun sitä vittu halvalla. ei sil oo mitää välii, jos eläimet ja planeetta kärsii siin sivus mut mä oon tekniikan orja ja mä haluun sitä fukin halpaa sähköö, vitut saasteista...
Tänää kyl löyty tän treadin voittaja. Olin treenin lopettanu ja sit menin siitä nopeeseen suihkuu ja sit suuntasin saunaa. Olin aika väsyny ja en aluks meinannu tajuta juttuu. Avasin oven ja menin sisälle. Joku tyyppi istu siel ja morjensti mua mihin tietenkin vastasin morjens morjens. NO sit ku pääsin lauteille istuu ni katoin vähä tarkemmi ni näin et kaveri istu siel kuumas ja kostees saunas treeni kamat pääl :D:D:D. OLin pikkuse aikaa et wtf. No kaveri huomas et katoin vähä oudost joho hän totes " Ottelen täs vähä alku lämpöö vaa". Sit se lähti pokkana kävelee pois saunast. Sen lähdettyä repesin nii täydellisesti et seuraava saunaan tulia käänty heti ovella pois :D
Tää sauna mies ei oikee varmaa ymmärrä mitä "alkulämpö" tarkottaa :hyvä: