Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei koskaan lopeteta keskustelua salihanskamummosta. Jos joskus meinaa juttu tyrehtyä, niin aloitetaan taas.

(kedavra käy jo melkein sääliksi, mutta olihan se heikko kommentti, minkäs sille mahtaa)

Pakko kysya viela, etta mika jengia vituttaa shortseissa?? Tai naurattaa tai huvittaa tai ihan mita vaan... Ite en ymmarra ollenkaan enaa naita helvetin kummallisia "salietiketteja" , jotka muodostuneet jonkun 3 kuukautta treenanneen mielessa tai etta yleensa naureskellaan pukeutumiselle.. Porukka saa mun mielesta treenata vaikka nahkalippis paassa, uimahousut jalassa ja talvitakki jos kiinnostaa...Ainakin mulle merkkaa etta porukka tekee edes jotain ja mihin on havinnyt se vanha kunnon kannustus ja "hauska" vittuilu kokonaan? Pakko ainakin sen verran kehaista etta M-Clubilla Turussa on sita vanhan liiton porukkaa ja ukot kunnossa vaikka olis perkele 105 vuotta vanhoja. Aamen.Kiitos ja Hyvaa Yota.

Sellaappa 10 sivua taaksepäin ja eti mistä sitten löydät jotain hauskaa?

jossain alku sivulla oli ainaki hyvä juttu:

Siinä maahanmuuttaja (muistaakseni) teki kovana eka hauista tangolla kunnon heijarilla. Ja sit joku (sen postin kirjoittaja) opetti että pitää tehä kunnolla ja hallitusti ne sarjat, niin oli siinä sitten ähläm... siis ahmed tjsp alkanu kokeilemaan ja oli saanu tangon puoleen väliin liikettä ja alkanu tärisemään hulluna ja silmistäkin jotain mainittiin, en muista mitä :D mutta siihen oli se kirjoittaja revenny totaalisesti ja oli sitten maahanmuuttaja suuttunu tjsp. :D

Alkaa vähitellen menemään huumori tuohon työnhakuun...

^Ei helvetti miten hauska juttu, nauroin vedet silmissä. :hyvä:

Tänään aiheutin itse salikomediaa lyömällä kivuliaasti pääni kattoon selänojennuslaitteeseen siirryttäessä, ja pian tämän jälkeen yritin tehdä 50kg:lla sarjaa, mutta heti ensimmäinen toisto jäikin ala-asentoon.

Meidän salilla mikään ei ole niin normaalia kuin treenata shortsit jalassa, varsinkin kun kesällä on niin älyttömän kuuma. Mikä niissä muka on joidenkin mielestä omituista? Itse aina treenannut shortsit jalassa. Verkkarit ja poolot vaan ahdistavat ja liimautuvat ihoon.

Treenatkaa minun puolesta vaikka kurapuku päällä.

jossain alku sivulla oli ainaki hyvä juttu:
repesin, voin kuvitella sen maahanmuuttajan ilmeen suoritusta tehdessä=
4a6494c8_b43a_9519.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
itteä vituttaa ihmiset, jotka ei sen vertaa osaa ajatella pitemmälle,vaan keskitytään vaan siihen turhaan paskaan, että mulla on tää vitun siisti lcd telkkari,hullut hifit useita pc:eitä ja ties mitä sähköskeidaa,mä haluun vaa lisää ja lisää ja mä haluun sitä vittu halvalla. ei sil oo mitää välii, jos eläimet ja planeetta kärsii siin sivus mut mä oon tekniikan orja ja mä haluun sitä fukin halpaa sähköö, vitut saasteista...

Ja mua vituttaa ihmiset, jotka luulee, että nykyinen paljon energiaa vaativa elämäntapa (joka käsittää pikkusen muitakin asioita kuin viihde-elektroniikan käytön) voidaan pitää yllä ilman planeetan kärsimistä. Suomen teollisuuden vaatima sähkökin varmaan saadaan propelleja pyörittämällä.

Täällä paikallisella salilla on näitä Hizbollah Ali Hassaneita joiden veri kiehahtaa heti, kun joku tekee hieman isommilla painoilla.

Perus juttu on se, kun tekee hauiskääntöä niin ne tulee välittömästi viereen tai eteen vääntään samoilla painoilla. Tyyli on sitten niin päin helvettiä, kuin ikinä vaan voi olla ja murina on kauhia. Kädet on kokoajan samassa kulmassa, vain yläkroppa heiluu hieman.

Noh viimeksi kun tämä tapahtu niin neuvoin sitten Sheikki Ali Hassania, miten tehdä toistot oikein. Tulos oli ratkiriemukas. Sälli ei saanut yhtään toistoa, vaikka yritys oli kiitettävää. Siitä lähti sellaista kummaa ininää ja sillä kääntyi silmätki silleen että näky vaan valkoista ja pää tärisi :D

Nauroin itelle melkein paskat housuun :D Meinasi lähi-idän ihmeellä mennä hermot kun huomasi minun reaktion :) Alkoi kädet nyrkissä katteleen minua silmiin.

Tässä se oli :D En ihan täysin oikein muistanu mutta siihen suuntaan :D

Tänää joku totaalisen nörtin näköne jätkä varmaan ekaa kertaa salilla. Teki pystypunnerrusta kyykkytelineessä. Painoja oli homona tangossa, 1.25 ja 2.5kg kiekkoja varmaa tangon kanssa about 40kg. Kaveri teki sillä ykkösiä. Joku 6x1 tais olla sarjat. Sit siirty mavettaa selkä notkolla 90kg ja teki sillä melkein ykkösiä 5x0.75 oli sarjat. Kaverilla oli myös asfalttirupee poskessa ja silmä mustana. Onkohan nämä näitä kavereita jotka saa kuonoon joskus ja alkaa heti käymää puntilla, ettei tuu uusiks nenää

Tänään oli oulun pyrkällä vissiin samanlainen homma käynnissä, että vähän tummempi kaveri kanto käsipainoja eestaas että missä alkaa tekeen hauberia, ja joku vähän isompi kaveri tuli sitten siihen viereen tekemään ja vissiin kysyi jotain tyyliin "mahtuuko tähän" tjs, ni tyypit naureskeli ja jotain toitotti omalla kielellä.

Kulttuuriero on hauska juttu, tein ite "kevyemmällä puolella" semmosia hölmöjä seinäävasten käsilläkävelyjä leuanvetotangon alla, ja kesken sarjan tuli joku inkkari seisomaan siihen selän taakse. Sain sarjan tehtyä (luonnollisesti melko huonossa hapessa kun oli järkyttävän raskasta paskaa se homma) ni kaveri levittää kädet sivuille ja nostaa kulmakarvoja sillee "no mitä vittua siihenkö meinaat jäähä?" osoitti sitten leuanvetotankoa. Ilmeisesti herralla oli ollut kesken leuanveto siinä joskus 30 minuuttia sitten ja menin hänen apajilleen pelleilemään. Saankohan unta tänäyönä kun aiheutin näin paljon mielipahaa? :(

Tänää kyl löyty tän treadin voittaja:hyper:. Olin treenin lopettanu ja sit menin siitä nopeeseen suihkuu ja sit suuntasin saunaa. Olin aika väsyny ja en aluks meinannu tajuta juttuu. Avasin oven ja menin sisälle. Joku tyyppi istu siel ja morjensti mua mihin tietenkin vastasin morjens morjens. NO sit ku pääsin lauteille istuu ni katoin vähä tarkemmi ni näin et kaveri istu siel kuumas ja kostees saunas treeni kamat pääl :D:D:D. OLin pikkuse aikaa et wtf. No kaveri huomas et katoin vähä oudost joho hän totes " Ottelen täs vähä alku lämpöö vaa". Sit se lähti pokkana kävelee pois saunast. Sen lähdettyä repesin nii täydellisesti et seuraava saunaan tulia käänty heti ovella pois :D

Tää sauna mies ei oikee varmaa ymmärrä mitä "alkulämpö" tarkottaa :hyvä:

Muistan kun koulussa liikunnanopettaja (joka oli ollut ihan lätkän sm-liigassa valmennus kuvioissa) kertoi tarinan, jossa joku ulkomaalainen pelaaja otti aina ennen peliä kuuman suihkun. Tämä opettajani oli tiedustellut asiaa ja vastaukseni saanut juurkin sen, että hän oli ottamassa alkulämpöä.

Kulttuuriero on hauska juttu, tein ite "kevyemmällä puolella" semmosia hölmöjä seinäävasten käsilläkävelyjä leuanvetotangon alla, ja kesken sarjan tuli joku inkkari seisomaan siihen selän taakse. Sain sarjan tehtyä (luonnollisesti melko huonossa hapessa kun oli järkyttävän raskasta paskaa se homma) ni kaveri levittää kädet sivuille ja nostaa kulmakarvoja sillee "no mitä vittua siihenkö meinaat jäähä?" osoitti sitten leuanvetotankoa. Ilmeisesti herralla oli ollut kesken leuanveto siinä joskus 30 minuuttia sitten ja menin hänen apajilleen pelleilemään. Saankohan unta tänäyönä kun aiheutin näin paljon mielipahaa? :(

Joo tuo Pyrkän kulttuuri on alkanut rikastumaan viime aikoina ihan huomattavasti. Kulttuurien konflikteilta en ole välttynyt minäkään. Kerran olin menossa kyykkäämään ja katsoin kun joku näistä (ilmeisesti) Lähi-Idästä ponnistavista kanssatreenaajista nojaili kyykkytelineeseen ja puhui puhelimessa. Tangossa ei ollut painoja ja muutenkin se touhu oli niin poissaolevan näköistä että päättelin ettei siinä ainakaan treenit ollu kesken. Kysyin sitten ohimennen että "onko tässä kesken?" ja sain vastaukseksi tunnistamatonta ruumiinkieltä ja pari vieraskielistä sanaa. Tulkitsin vastauksen kielteiseksi, nappasin tangon niskaan ja ryhdyin lämmittelemään.

En sitten edes tajunnut kun syrjäyttämäni heppu lopetti puhelun ja alkoi keskustella kaverinsa kanssa. Otin siinä muina miehinä tuntumasarjaa kunnes tajusin että ne tuijottaa mua ja mahdollisesti keskustelee siitä miten mulle vois sanoa että tungin heidän apajille. Tämän jälkeen totesin vaan että "taispa teillä sittenki olla tässä kesken" ja siirryin viereiselle kyykkypaikalle.

Joo, superpaska juttu salikomediaksi mutta oli pakko päästä jakamaan. Kiitos kuuntelemisesta arvon ystäväni :)

:offtopic: FFFFUUUUUU meikä missas ChildInTimen salilla! Jos oisin sattunu samaan aikaan niin oisin ehdottomasti pitkällisen ujostelun ja epäröinnin jälkeen yrittäny käydä sopertamassa että "Moro" :D

Tänään kun tein raskasta sarjaa prässillä, olin ottanut ilmaa keuhkoihin reilusti. Siinä painoja pinnistellessä ylös pääsi sitten keuhkoista suun kautta purkautumaan ilmat pihalle ja sehän tuli komeasti "pröööööööööt" äänen saattelemana, kun kuitenkin yritin parhaani mukaan pitää suutani kiinni. :)

itteä vituttaa ihmiset, jotka ei sen vertaa osaa ajatella pitemmälle,vaan keskitytään vaan siihen turhaan paskaan, että mulla on tää vitun siisti lcd telkkari,hullut hifit useita pc:eitä ja ties mitä sähköskeidaa,mä haluun vaa lisää ja lisää ja mä haluun sitä vittu halvalla. ei sil oo mitää välii, jos eläimet ja planeetta kärsii siin sivus mut mä oon tekniikan orja ja mä haluun sitä fukin halpaa sähköö, vitut saasteista...

Suomessa tuotetaan varmasti maailman ekologisinta sähköä. Jos itse miettisit asiaa pidemmälle, niin ymmärtäisit että jos me emme sitä itse tuota, ostamme sen muualta ja todennäköisesti ihan samalla tavalla tuotettuna. + Maksamme rahat ulkomaille ja jätämme nekin ihmiset työllistymättä, jotka rakentaisivat ydinvoimaloita etc ja olisivat siellä töissä.

Kunhan vihreät ajaa energiaveronsa läpi, niin se on viimeinen niitti Suomen teollisuudelle. Suomen etuina kun ennen on sentään ollut halpa teollisuussähkö, sitä se ei enää ole. Ilman minkään sortin tuottamista ei valtio pysy pystyssä, se on päivän selvä asia. Onnea vaan kun täällä syödään kohta käpyjä ja eletään kanien kanssa metsässä. Näin se planeetta pelastuu.

Tänää kyl löyty tän treadin voittaja:hyper:. Olin treenin lopettanu ja sit menin siitä nopeeseen suihkuu ja sit suuntasin saunaa. Olin aika väsyny ja en aluks meinannu tajuta juttuu. Avasin oven ja menin sisälle. Joku tyyppi istu siel ja morjensti mua mihin tietenkin vastasin morjens morjens. NO sit ku pääsin lauteille istuu ni katoin vähä tarkemmi ni näin et kaveri istu siel kuumas ja kostees saunas treeni kamat pääl :D:D:D. OLin pikkuse aikaa et wtf. No kaveri huomas et katoin vähä oudost joho hän totes " Ottelen täs vähä alku lämpöö vaa". Sit se lähti pokkana kävelee pois saunast. Sen lähdettyä repesin nii täydellisesti et seuraava saunaan tulia käänty heti ovella pois :D

Tää sauna mies ei oikee varmaa ymmärrä mitä "alkulämpö" tarkottaa :hyvä:

Asustelin muutaman kuukauden keski-euroopassa ja siellä tätä kävi useamminkin. Salilla oli ihan kunnon sauna (Harvian kiuas ja kaikkea. Lämpöäkin oli 85). Heitin siellä aina suht reilusti löylyä, koska olen kovien löylyjen ystävä ja nämä lämmittelijät häippäsivätkin yleensä suht nopeasti. Varmaan olen itse paikallisen bodyfoorumin salikomediaa ketjussa "Vaalea persereikä pilasi minun alkulämmöt".

Back
Ylös Bottom