Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo ei sellasta oikeen osaa niin pahasti kaivata mitä ei oo koskaan ollutkaan. Lotto täytyis aina muistaa tehdä niin vois se elämän laatu parantua kertalaakista joskus :dance2:

Uudissa kuntopyörissä on nin hyvät pehmusteet että on outoa että siihen tarvitaan vielä erikseen salihanskat. Vaikka melkein mummo tunnin pyöräilikin.

No voi jestas sentään nythän tää naurattaakin niin että ihan meinaa sufeet näppikselle roiskahtaa,sun elämässä mahtaa tuota komediaa sitten riittääkin. Ei siinä mitään huumori on elämässä tärkeätä,mutta täällä porukka repii sitä ihan ihme jutuista. Suuri osa jutuista alkaa olemaan ihan suolesta. Tulee jotenkin mieleen "Parhaat huomautukset"-ketju. "mun rintaa sanottiin tänään lihaksikkaaksi ja sit mä olin ihan et ooo".

Feel you man! Sitten samalla itketään, kun sähkölasku kallistuu, kun mennään vihreiden mukaan noita ympäristölakeja.

itteä vituttaa ihmiset, jotka ei sen vertaa osaa ajatella pitemmälle,vaan keskitytään vaan siihen turhaan paskaan, että mulla on tää vitun siisti lcd telkkari,hullut hifit useita pc:eitä ja ties mitä sähköskeidaa,mä haluun vaa lisää ja lisää ja mä haluun sitä vittu halvalla. ei sil oo mitää välii, jos eläimet ja planeetta kärsii siin sivus mut mä oon tekniikan orja ja mä haluun sitä fukin halpaa sähköö, vitut saasteista...

Just tuon tyyppiset lapselliset, Mikä vittu? kommentit.:hyper:

Niinpä taitaa ollakin, pitäishän mun ymmärtää että on ihan silmittömän hassua jos joku, vanha täti vielä, käyttää kuntopyörän sarvissa hanskoja vaikkei niitä oikeasti tarvitsisikaan. I rest my case.

^ Mäkin taidan olla aika lapsellinen, kun en tuosta sun "komediasta" löytänyt mitään hauskaa.
Mielestäni varsin kunnioitettava suoritus tulla tuon ikäisenä salilla kuntoilemaan.

Okei, olen erehtynyt. Se oli vaikka tragediaa. Ootteko nyt tyytyväisiä? Tullee pojille illalla uni simmuu paremmin ja itsetunto sai boostia kun saivat väiteltyä että tunnin ajan kuntopyörällä polkeminen punttihanskat kädessä ei ole komediaa:hyvä:

Mahto vaan oikiasti no-body olla se vanhus siellä ja nyt nolottaa ja puolustellee:D:D

Kysyn sulta ens kerralla ennenkun kirjoitan seuraavasta komediasta tänne mitään,että onko tässä nyt sitä komediaa?:dance::dance:

Saatiin tänne palstalle KOMEDIA-TUOMARI!!

:D

Taisit ilmeisesti itse saada itsetunnollesi pönkitystä, kun pääsit irvailemaan tänne vanhemmista ihmisistä
Mistä edes tiedät, etteivät ne hanskat olleen ihan perus pyöräilyhanskat?

Taisit ilmeisesti itse saada itsetunnollesi pönkitystä, kun pääsit irvailemaan tänne vanhemmista ihmisistä
Mistä edes tiedät, etteivät ne hanskat olleen ihan perus pyöräilyhanskat?

Oon iteki käyttäny joskus salihanskoja joten kyllä nyt salihanskat pyöräilyhanskoista erotan.
Itelle tuo erottaminen ei ainakkaa ole hankalaa. Jollekki se voi olla. Joillaki luistaa järki nopeammin toisilla ei.:D

Niin sain pönkitystä itsetunnolle, nytki nousi taas itsetunto ku jotku ei erota tommosta asiaa ja ITE erottaa:dance::dance:

edit- En kirjota ennää tästä vaikka tämä kyllä aika hupaisaa onki..

Tännään semmonen 70-vuotias mummo polki kuntopyörää ja cross-traineria tuliterät punttihanskat käsissä. Kumma ku ei käyttänyt penkkivyötäki.
Juomapullostakin näytti saavan paremman otteen aina ku hörppäs..

Mee lenkille -10 asteen pakkases hanskat kädes ja kaikki nauraa sulle tuollain, sama asia. Ootko miettiny et jos vaikka tällä mummolla on kädet täynnä rakkoja tai hän tekee jotakin muutakin salilla?

Atoopinen iho, kädet aivan auki jo, jaloissa ihottumaa tuntuu jo leviävän alueille joihin ei todellakaa tarvis kuivua..

Mee lenkille -10 asteen pakkases hanskat kädes ja kaikki nauraa sulle tuollain, sama asia. Ootko miettiny et jos vaikka tällä mummolla on kädet täynnä rakkoja tai hän tekee jotakin muutakin salilla?

Mulla on kyllä muutakin miettimistä. Jotku voivat miettiä mummon mahdollisia rakkoja, minä en.
Mummo tuli salille, polki tunnin kuntopyörää( ja muuten salihanskat kädessä=mahdollista komediaa) ja lähti sitten pois, saatto mennä vaikka leipoo pullaa. Jos joku jaksaa, niin voi vääntää mummon mahdollisesta pullataikinasta:D

Naama ei kyllä pysy peruslukemilla kun kirjottelen näitä viestejä.:D

Atoopinen iho, kädet aivan auki jo, jaloissa ihottumaa tuntuu jo leviävän alueille joihin ei todellakaa tarvis kuivua..

Suosittelen lääkärissäkäyntiä, itselle tuli heti 15 aikaa valohoitoon, kahden hoidon jälkeen iho huomattavasti parempi+ sain kunnon lääkkeet ja rasvat myös sieltä. Tiedän nimittäin tunteen, itsellä lääkärin mukaan erittäin paha atooppia.

^Oot vissiin vähän yksinkertasempi kaveri kun tuollasesta löydät jotai komediaa :D Ei mut hyvä se on jotai huvia olla, vaikka sit mummoille naureskella

^Oot vissiin vähän yksinkertasempi kaveri kun tuollasesta löydät jotai komediaa :D Ei mut hyvä se on jotai huvia olla, vaikka sit mummoille naureskella

Sinä se yksinkertainen kaveri taiat ollakki. Kuka on puhunut nauramisesta?( Tiedäkkö että voi vaikka vitsinki kertoa nauramatta ite sille.) Etkä varmaan tiedä mitä sana komedia tarkoittaa? Komedia on humoristinen näytelmä, jossa on yleensä onnellinen loppu.
Tässä tapauksessa näytelmässä oli mummo jolla oli punttihanskat käsissä kuntopyöräilyssä ja joka päättyi onnellisesti mummon saamatta rakkoja/känsiä käsiinsä.:dance:

Pakko sanoa tähän väliin, että itsekin lämmittelen crossarilla hanskat kädessä. Kuvottaakin ajatus tarttua paljain käsin crossarin pehmustettuihin kahvoihin, joihin lukuisat ihmiset on hikensä imeyttäneet, voi kuvotus. Vaikka hanskat tuskin tekevät asiasta yhtään hygieenisempää ja saatankin aiheuttaa salikomediaa, niin näillä mennään.. :)

Pakko sanoa tähän väliin, että itsekin lämmittelen crossarilla hanskat kädessä. Kuvottaakin ajatus tarttua paljain käsin crossarin pehmustettuihin kahvoihin, joihin lukuisat ihmiset on hikensä imeyttäneet, voi kuvotus. Vaikka hanskat tuskin tekevät asiasta yhtään hygieenisempää ja saatankin aiheuttaa salikomediaa, niin näillä mennään.. :)

Ite polen kädet verkkahousujen taskuissa, se vasta sitä komediaa onki..

Back
Ylös Bottom