Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En tunne koko kaveria? :D Kiva että sä tunnet sentään minut.

Todellakin jäätävää! :hyper:

Luin tuossa palkkaria syödessä läpi lukuisia vstaotteen viestejä. Lähiaikoina lähettetyjä viestejä pääasiassa. Hyvä, ettei herat lennellyt näppikselle. Suosittelen itsekin lukemaan viestit pari kertaa läpi, ennenkuin klikkaa sitä "vastaa" nappia. Mielestäni vilpittömästi sanoen turhan provosoivia, angst sekä ylimielisiä kommentteja. Kannattaa purkaa se ylimääräinen energia vaikka salin tankoon, kuin siihen näppäimistöön. Onhan sulla tietty myös asiallista ja opettavaakin tekstiä tuolla joukossa! Oisko nyt joku roinaamisen tai menkkojen aika sitten? Tiedä sitä.. :rolleyes:

Joo, mut turhaan tästä nyt enää jauhetaan. Vastis huomas ton kai nyt ittekin niin annetaan asian olla, palataan takas salikomediaan, mulla vaan on pitkään tehnyt mieli sanoa tosta niin piti avautua :piis:

Vitun tauti. Huomenna varmaan kymmenen kertaa pahempi. Saa nähä joutuuko saikulle jäämään ilman palkkaa :dance2: Niin, ja lumi/kylmyys/talvi/jää/sohjo vituttaa ihan yhtä paljon kun aina ennenkin.

Vittu jo 3 tuntia oltu hereillä ku on vatsatauti. Hyvä ku lentää laatta ja paska viel samaan aikaan, vittu että ottaa aivoon, eikä mikään safka ees pysy sisällä:hyper:

Viimeeks oli paikalla joku ulkomaalainen vahvistus, joka sarjan jälkeen teki kunniakierroksen ja tarkisti että katsooko kukaan häntä.
Menin tekemään ranskalaisia punnerruksia laitoin mutkatankoon penkin päältä painot samaan aikaan että pysyi tasapainossa.
Samainen kaveri tulee sitten viereen peilaillen itseään koko ajan ja mulkaten mua, ottaa mutkatangon ja yrittää samaa.

Arvaatte varmaan jo että painot tippuivat ja mulla oli helvetin hauskaa.

- Joku oli jättänyt silmälasinsa salille.

- Päästelen ääniä suustani usein kovissa sarjoissa. Eilen viimeksi tehdessäni askelkyykkysarjoja failureen asti. Joku ulkomaanvahvistus tuijotti sivulta aina välillä. Hauskaa oli, kun tämä alkoi myös päästellä samanmoisia ääniä vatsarutistuksen ja vipunostojen yhteydessä :D

Vittu jo 3 tuntia oltu hereillä ku on vatsatauti. Hyvä ku lentää laatta ja paska viel samaan aikaan, vittu että ottaa aivoon, eikä mikään safka ees pysy sisällä:hyper:

Otan osaa, nim. merk. kokemusta on. VähäC viel vituttaa nää saatanan yo-kokeet, erityisesti eilinen matikka ja total freezing ....

Saatana. Autossa palaa vikavalo ja antaa koodiksi cylinder 4 misfire. Välillä käy kolmella ja välillä neljällä.Vaihdoin tulpat. Ei auta. Seuraavaksi puola vaihtoon ja jos se ei auta, saan maailman suurimman raivarin. Tulee sitten kaikki viat samaan aikaan. Kolme vuotta menty ilman mitään vikaa ja nyt paukkuu kaikki. Just suoristettiin kansi ja tapeltiin kamalan rallatuksen kanssa, kun jakopäärempan yhteydessä kiristimeksi oli valikoitunut joku vitun maanantaimalli, joka huusi heti uutena. Ja rahaa palaa taas ihan sopivasti.

Saatana. Autossa palaa vikavalo ja antaa koodiksi cylinder 4 misfire. Välillä käy kolmella ja välillä neljällä.Vaihdoin tulpat. Ei auta. Seuraavaksi puola vaihtoon ja jos se ei auta, saan maailman suurimman raivarin. Tulee sitten kaikki viat samaan aikaan. Kolme vuotta menty ilman mitään vikaa ja nyt paukkuu kaikki. Just suoristettiin kansi ja tapeltiin kamalan rallatuksen kanssa, kun jakopäärempan yhteydessä kiristimeksi oli valikoitunut joku vitun maanantaimalli, joka huusi heti uutena. Ja rahaa palaa taas ihan sopivasti.

Mikä peli sulla on alla??

Tänää kyl löyty tän treadin voittaja:hyper:. Olin treenin lopettanu ja sit menin siitä nopeeseen suihkuu ja sit suuntasin saunaa. Olin aika väsyny ja en aluks meinannu tajuta juttuu. Avasin oven ja menin sisälle. Joku tyyppi istu siel ja morjensti mua mihin tietenkin vastasin morjens morjens. NO sit ku pääsin lauteille istuu ni katoin vähä tarkemmi ni näin et kaveri istu siel kuumas ja kostees saunas treeni kamat pääl :D:D:D. OLin pikkuse aikaa et wtf. No kaveri huomas et katoin vähä oudost joho hän totes " Ottelen täs vähä alku lämpöö vaa". Sit se lähti pokkana kävelee pois saunast. Sen lähdettyä repesin nii täydellisesti et seuraava saunaan tulia käänty heti ovella pois :D

Tää sauna mies ei oikee varmaa ymmärrä mitä "alkulämpö" tarkottaa :hyvä:

Toi romanisirkus alkaa vituttaa päivä päivältä enemmän. Lyhesti sanottuna laki kieltää tonne leiriytymisen ja turistien majoittamiseen ei ole mitään velvollisuutta.
puskutraktori0.jpg

Tänää kyl löyty tän treadin voittaja:hyper:. Olin treenin lopettanu ja sit menin siitä nopeeseen suihkuu ja sit suuntasin saunaa. Olin aika väsyny ja en aluks meinannu tajuta juttuu. Avasin oven ja menin sisälle. Joku tyyppi istu siel ja morjensti mua mihin tietenkin vastasin morjens morjens. NO sit ku pääsin lauteille istuu ni katoin vähä tarkemmi ni näin et kaveri istu siel kuumas ja kostees saunas treeni kamat pääl :D:D:D. OLin pikkuse aikaa et wtf. No kaveri huomas et katoin vähä oudost joho hän totes " Ottelen täs vähä alku lämpöö vaa". Sit se lähti pokkana kävelee pois saunast. Sen lähdettyä repesin nii täydellisesti et seuraava saunaan tulia käänty heti ovella pois :D

Aika kova :hyvä:

Tuosta saunahommasta mä epäilen, että se voi loppujen lopuksi olla ihan toimivakin tapa saada heti alussa kehoa lämpimäksi ja veret kiertämään. Pahoin pelkään, ettei itsellä silti kestäisi pokka hengailla julkisessa saunassa kuteet päällä WTF-katseiden ympäröimänä:D.

Eräs vanha kilpaillut painonnostaja joskus puhui mulle siitä että jotkut huiputkin teki sitä että kävivät saunassa vaatteet päällä että lihakset lämpenesivät nopeasti.Mun mielestä toi on ihan ok vaikka ite kyllä saan lihakset lämpimiksi lämppäri sarjoilla.

Back
Ylös Bottom